X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף הקמפיין: 2.5 מיליון דולר; הסיסמא: "אי אפשר להוריד ממך את העיניים"
▪  ▪  ▪

סדרת מוצרי השיער "10" מבית קרליין, מתחדשת עם ליין חדש ומגוון של 6 סוגי שמפו ו-4 מרככים לשיער, למראה שיער מטופח לאורך זמן ובעיצוב מודרני וחדשני בגווני הסגול.
סדרת מוצרי "10" החדשה, שפותחה בחטיבה המדעית של חברת קרליין מבוססת על טכנולוגיה חדשנית: SILK SYSTEM MICRO - מיקרו קפסולות של סיליקונים בריכוז גבוה, המצפים את השערה בשכבת מגן בלתי נראית, מגנים מפני יובש, זיהום אוויר וקרני השמש, מעשירים את השיער בלחות, מאחים קצוות מפוצלים, מבטלים חשמל סטטי, מונעים את התייבשותו ומעניקים לו גמישות, חיוניות וברק מוגבר, למראה שופע, וזוהר.
אלחנן שקד, מנכ"ל קרליין מסר: "הסדרה החדשה תהיה חלק מתפיסת ה-BEAUTY המצליחה של חברת קרליין בתחום האיפור הבאה לידי ביטוי במגוון, באיכות, בחדשנות ובעיצוב".
שקד מוסיף, כי "הסדרה החדשה מחליפה את סדרת שמפו "10" הקיימת, ומגיעה במגוון רחב של סוגי שמפו ומרככים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת המשיגה תוצאת יופי לאורך זמן ועיצוב חדשני, כל אלה מהווים חלק מתפיסת ה-BEAUTY של חברת קרליין".
לדברי שקד, ייחודו של קו המוצרים החדש, המותאם לתנאי האקלים הישראלי, ולהשפעת המים הקשים בארץ, הנו בכך שמשלב טכנולוגיה חדשה וייחודית עם מרכיבי טיפוח המשתחררים באיטיות, פועלים להגנה מוגברת, ריכוך והגמשה ושומרים על שיער בריא ומטופח בשעות שלאחר החפיפה.
הסדרה כוללת: 6 סוגי שמפו לשיער - רגיל, יבש, צבוע, תלתלים, דק וסירוק קל 4 סוגי מרככים לשיער - רגיל, יבש, צבוע ומתולתל. מחיר מומלץ לצרכן: אריזת 400 מ"ל - 13.99 ש"ח אריזת 700 מ"ל - 17.99 ש"ח.
על הקמפיין
הקמפיין בהיקף של 2.5 מליון דולר, תחת הסיסמא: "אי אפשר להוריד ממך את העיניים".
במרכז הקמפיין הדוגמנית הבינלאומית ראקל בוסק (RAQUEL BOSK) מטיילת ברחובות מילאנו ושיערה מתנופף ברוח כשבחורים עוקבים אחריה עד ש"יוצאות להם העיניים מהחורים", וכך מטיילת לה היפהפייה כשמלוות אותה עשרות זוגות עיניים והסוף מפתיע. הקמפיין משלב טכניקה ייחודית של אנימציה.
הקמפיין הטלוויזיוני יעלה ב-10.7 באמצעות משרד הפרסום אקספרט.
על שוק מוצרי הטיפוח לשיער
שוק מוצרי השיער בישראל, מוערך בכ-440 מליון שקל בשנה, עם גידול שנתי של כ-3.9%, כאשר שוק השמפו בלבד, נאמד בכ-230 מיליון שקל בשנה. קרליין מהווה כ-10% אחוז משוק זה.

תאריך:  09/07/2003   |   עודכן:  09/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
על המעבורת היתה צפיפות יתר; נתקלה במערבולת ושקעה; כ-150 איש ניצלו
עמוס באר
3 מיליון רשיונות מחודשים מדי שנה
מירב לוי
כמו כן יוצעו שלל מבצעים מיוחדים; המכירות המיוחדות יחלו מיום חמישי, 10.7.03
הדר פרבר
המחקר נערך על-ידי The Princeton Review האמריקנית; חל גידול של 10% במספר עורכי הדין והמשפטנים הנרשמים ל-MBA; סטודנטים רבים נרשמו ללימודים במטרה לעשות הסבה מקצועית; עלייה במספר הישראלים המתקבלים ללימודים בחו"ל
הדר פרבר
דברי המכון הישראלי לנפט ואנרגיה; יו"ר המכון: פריסה מחודשת של החובות שצברה עירק עלולה לפגוע בעיקר בערב הסעודית ובכווית להן חייבת בגדד כ-30 מיליארד דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il