X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בלאט לפני פנאתינייקוס: "אני אהיה מוכן". צ'אק אידסון: "יהיה כיף בגמר"
▪  ▪  ▪
בלאט ואובראדוביץ'. צפו במסיבת העיתונאים (ניר בוקסנבאום, ברצלונה)

אחרי ההתרגשות שבניצחון 63:82 על ריאל מדריד והעליה מחצי הגמר, וקצת יותר מיממה לפני גמר היורוליג מול פנאתינייקוס היוונית, דייויד בלאט וצ'אק אידסון ייצגו את מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים המסכמת. שאר השחקנים קיבלו חצי יום חופש ואותו ניצלו על מנת לטייל ברחבי העיר. לאחר ארוחת הצהריים עלו השחקנים למנוחה.

"מכבי ת"א אסירת תודה לאנשי היורוליג, לתקשורת ולספונסרים ולעיר ברצלונה על ההבנה שלהם והכבוד שרחשו לסיטואציה הזו ביום שהוא אחד משני ימי הזיכרון החשובים ביותר בישראל", אמר בלאט כשנשאל על האפשרות שיוריד את שחקניו מהמגרש אם יגלוש לערב יום הזכרון. "אלמלא נגיע ל-4 הארכות, לא נגלוש ליום הזיכרון. אחרי שהוא יסתיים אנחנו נקיים את הטקס שלנו והחיים יימשכו. אני חושב שזו לא אפשרות ריאלית שהמשחק יגלוש ליום הזכרון. אם זה יקרה, אצטרך לקחת החלטה קשה".

"אנחנו גאים להיות בגמר", אמר בלאט. "עבור האוהדים והקהל שלנו זהו פרק נפלא נוסף ביריבות המופלאה בין מכבי ופאו. פגשנו אחת את השניה הרבה פעמים בעבר. המשחקים בין מכבי ופאו הפכו להיסטוריים ביורוליג ובכדורסל האירופאי, וזה יהיה רגע נהדר נוסף".

"מאמנים לא שמים לב יותר מדי לכתבה רעה אחת או רבע אחד לא טוב", אמר בלאט כשנשאל על המהמורות בדרך. "אנחנו מסתכלים על התמונה הגדולה, זו לא ריצת 100 מטר אלא מרתון. אתה חייב להישאר צמוד לתכנית שלך ולדברים שהביאו אותך להצלחה. זה מה שעשינו מהיום הראשון, ואם הגענו לכאן אז עשינו נכון את הדברים. אנו מנסים לקום כל בוקר ולעשות את הדברים הטובים שלנו".

"פאו מנוסה מאוד, צוות האימון שלהם מצוין ויש להם איכויות רבות. כל הדברים האלה הביאו אותם להישגים רבים. אין לנו אולי הרבה שחקנים שרצים יחד כל כך הרבה שנים כמו להם, אבל אנחנו גדלנו תוך כדי העונה. התפתחנו והגענו לכושר טוב ברגעים החשובים. שרדנו את פציעת פרקינס, אחד השחקנים החשובים ביותר שלנו, והגענו לגמר".

"מגיעות לשחקנים שלי כל המחמאות על עקביות, קבלת שיטת המשחק שלנו ומה שעשו בדרך לגמר", הוסיף המאמן. "הכל יכול לקרות בגמר בין מכבי ופאו, אני בטוח שיהיה משחק נהדר ואני מקווה שאיהנה ממנו. דיברתי עם עוזרי המאמנים בליגה ולא ראיתי וידאו של פאו כי צפיתי בהם מול סיינה. אני אהיה מוכן".

"זה הגמר וזה משחק שונה מכל משחק אחר", המשיך המאמן. "ההבדל בין מכבי לפאו הוא בניסיון של הקבוצה שלי מול הקבוצה שלהם. אנחנו זמן קצר יחסית ביחד וזהו גמר ראשון שלנו, אבל אתה נסמך על מה שעשית לאורך כל העונה. אנחנו נהיה מי שאנחנו בגמר, ולמזלנו אנחנו די טובים. אי אפשר להמציא פתאום את הגלגל".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/227453.jpg

צפו בצ'אק אידסון מדבר ->
על היריבה אמר בלאט: "לאורך השנים פאו הצליחה כשעשתה דברים שונים ושמרה על מקומה בצמרת. הדבר שבלט יותר מכל, וזהו לקח לכל קבוצה, הוא ההמשכיות שיש להם בצוות המקצועי. למרות שאובראדוביץ' הוא המאמן הגדול ביותר והמעוטר ביותר בכדורסל האירופאי, אני מעריך מאוד את העובדה שהם משחקים נכון. אני אוהב לנצח יותר מכל דבר אחר כמעט, הדבר שאני הכי אוהב הוא לשחק נכון. זה היופי בצורת המשחק שלהם".

"אני דווקא רואה הרבה יותר קווי דמיון השנה בין מכבי ופאו מאשר בשנים אחרות", הוסיף המאמן. "זה אופייני למאמנים ששמים לב לדברים שעובדים ולדברים שלא מצליחים, ומגבשים טקטיקה ומעבירים אותה לשחקנים כדי לנצח. זה לא עניין של סגנון, הגמר יוכרע בשאלה מי יעשה טוב יותר את הדברים".

כשנשאל על סופו, ענה בלאט: "התרומה שלו למכבי העונה ברורה וגדולה. הוא פקטור גדול בהצלחה שלנו. קיבלנו אותו לקבוצה בצורה ייחודית, הוא נפתח אלינו והגיב בצורה נהדרת. אני תמיד אומר לעיתונאים בישראל שתנסו להיות בנעליו ליום אחד. אלה נעליים גדולות. נסו להסתובב אתם עם הגוף שלו, פרופורציות, מוניטין והיסטוריה ותראו איך מצב הרוח שלהם. אני חושב שהוא בסדר. גם לי יש לעתים מצבי רוח לא טובים ואני מקבל את זה".

צ'אק אידסון, שהציג יכולת מצוינת בניצחון על ריאל מדריד, אמר: "אני מודה לכל השחקנים, למאמנים שלי ולכל האנשים בישראל. כולם אומרים שפיינל פור זה כיף ואני שמח להיות פה. לשחק מול קבוצה בקליבר של פאו – כשאתה רוצה להגיע לגמר אתה רוצה לשחק מול הקבוצה הטובה ביותר. זה יהיה כיף". כשנשאל על המהפך בסגנון המשחק שלו ומדוע התחיל למסור, אמר אידסון: "אבא שלי היה בועט לי בתחת אם הייתי זורק יותר מדי, למדתי להעריך מסירה טובה".

 

תאריך:  07/05/2011   |   עודכן:  07/05/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
בראיון לוול סטריט ג'ורנל אמר משעל: נפעל מתוך הסכמה פנימית "מתי להסלים את המאבק ומתי לנצור את נשקנו"    נמנע מלהתחייב להפסיק את הטרור נגד ישראל
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן סיינה אחרי ההפסד בפיינל 4 לפאו: סבלנו מערב קליעה פשוט רע
יואב יצחק
האיחוד האירופי הבטיח להזרים עוד 124 מיליון דולר כסיוע לרשות    ישראל מעכבת החזרת כ-300 מיליון ש"ח שנגבו כמיסים בגלל הסכם הפיוס והחשש שהכספים ישמשו למימון טרור
מערכת אתר ערוץ הספורט
המדורג 1 ניצח 2:6, 2:6 את לודרה השוויצרי עם 6:7, 4:6 מול סודרלינג
מערכת אתר ערוץ הספורט
מאמן יונייטד מכה על חטא ומכוון בעיקר ל-2:1 בסטמפורד ברידג' במרץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il