X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אבוחצירה ועמאשה כבשו, תמוז איזן זמנית בפנדל (מלך השערים עם 21)
▪  ▪  ▪
שער ניצחון דרמטי. עמאשה (ניר בוקסנבאום)

המשחק של הפועל תל אביב הערב (שבת) בקרית שמונה באמת היה חסר כל משמעות מבחינתה, ויעיד על זה ההרכב שהציב אלי גוטמן. מאמן האלופה היוצאת העניק מנוחה למרבית הכוכבים במטרה להימנע מעייפות או לחילופין מפציעות מיותרות לפני המפגש עם מכבי חיפה בגמר גביע המדינה ביום רביעי הקרוב. החבורה התוססת של רן בן שמעון ניצלה זאת עד תום כדי לנצח 1:2 (שמעון אבוחצירה ו-וויאם עמאשה כבשו, טוטו תמוז איזן זמנית מהנקודה הלבנה) ולסיים את העונה עם טעם מתוק.

אשתקד הגיעו האדומים לשיא היכולת במאני טיים ובסיום זכו באליפות סופר-דרמטית. העונה לעומת זאת מסיימת הפועל תל אביב את הפלייאוף העליון עם ניצחון אחד בלבד. בעוד ארבעה ימים נדע האם היא גם נשארת ללא התואר השני בחשיבותו בישראל. מנגד, הצפוניים מסיימים יופי של עונה מבחינתם, אבל גם עם תחושת פספוס קטנה על כך שלא הצליחו להשיג בסופו של דבר את הכרטיס לאירופה.

"היינו שווים פה לפחות תיקו. עשינו טעות בסיום וקיבלנו שער", אמר אלי גוטמן ועבר להתייחס למשחק החשוב באמת: "המשחק בגמר הגביע יהיה אחרת כי כל השחקנים הבכירים יחזרו לסגל. אסכם את העונה רק לאחר גמר הגביע".

"זהו ניצחון מתוק. הוא סידר לנו את המקום החמישי וגם קצת כסף לאיזי שירצקי שמשקיע המון בקבוצה", סיכם רן בן שמעון. "עשינו עונה נפלאה, אפילו מדהימה, עם סגל צעיר ונמרץ. אני לא רוצה לדבר עכשיו על העונה הבאה, רוצה לעשות ניקוי ראש ורק לאחריו אתחיל לחשוב על זה".

מהלך המשחק
כיאה למפגש בין שתי קבוצות שכבר סיימו את העונה, הדקות הראשונות היו בקצב טוב כאשר שתיהן חיפשו את השער וכמה שיותר מהר. בדקה ה-14 ניסה רוצ'ט להפתיע את ניצן בבעיטה ממרחק, אך השוער התל אביבי היה במקום. בחלוף 3 דקות רביבו שיחרר פצצה מכ-25 מטרים, הכדור חמק סנטימטרים מהחיבורים של חיימוב. כעבור דקה טועמה ירה טיל מרחוק שהיה בדרכו לחיבור, אבל חיימוב התעופף והדף לקרן.

הקצב המטורף נמשך ומכדור הקרן הצליח פרנסמן לנגוח כדור שהורחק מהקו. באדיר היה על הריבאונד אך הכדור הלך למשקווף. מנגד, המארחת כמעט עקצה במתפרצת, אבל ברק בדש החמיץ ברשלנות מול איתמר ניצן. בדקה ה-31 חור עמוק בהגנת האדומים הותיר את עמאשה לבדו מול ניצן. החלוץ יכול היה לשאול את ניצן באיזו פינה הוא רוצה את זה, אך במקום ניסה להתחכם עם הקפצה והכדור חלף מעל למשקוף. רגע לפני ההפסקה בדש סובב כדור חופשי למסגרת, ניצן ירד טוב וקלט. בתוספת הזמן מרעי השאיר כדור גדול עם העקב ל-לאלה, אך החלוץ בעט מקרוב לחוץ.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/230224.jpg

עם פתיחת החצי השני הכניס רן בן שמעון את שמעון אבוחצירה, וכבר בדקה ה-50 הוא קיבל תמורה. טעות של באדיר הותירה את החלוץ לבד מול ניצן וזה לא התקשה למצוא את הרשת - 0:1 לקרית שמונה. כעבור חמש דקות תמוז הכניע את חיימוב, אבל השופט פסל את השער בטענה לנבדל. ההמשך היה חלש מאוד, אבל בדקה ה-85 הגיע מפנה. איתן טיבי ספק נגע בידו ברחבה, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. תמוז לקח את הבעיטה וקבע 1:1 בשערו ה-21 העונה. בתוספת הזמן וויאם עמאשה מצא את הרשת של ניצן. 1:2 דרמטי לקרית שמונה בסיום.

הרכבים
קרית שמונה
: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, איתן טיבי, אורי שטרית, בריאן גרזיצ'יץ', בני בן זקן (שמעון אבוחצירה/46), אדריאן רוצ'ט, וואהיל מריסאת (עדי אלישע/59), וויאם עמאשה, ברק בדש (סלאח חסארמה/75).
הפועל תל אביב: איתמר ניצן, עמריי קנדה, וואליד באדיר, ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין (גל שיש/63), שי רביבו, יוסי שבחון, סלים טועמה (טוטו תמוז/46), אלרואי כהן, מהראן לאלה (כפיר אייזנשטיין/75), ויקטור מרעי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/230243.jpg

תאריך:  21/05/2011   |   עודכן:  21/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
רונאלדו, אדבאיור עם צמד ובנזמה כבשו, אוצ'ה צימק. 1:3 לברצלונה במלאגה
יהונתן דחוח-הלוי
עובדי המדינה ברצועת עזה מקבלים החודש תוספת שכר בשיעור של 9.5 אחוזים כפיצוי על עליית האינפלציה בשנתיים וחצי האחרונות    המשכורות מועברות בשקלים דרך הבנק הלאומי האיסלאמי שבשליטת חמאס
יואב יצחק
השלושה שזומנו: רם כספי, נבות תל צור ואיתן מעוז    הוטסו ביום רביעי בבוקר ושבו לישראל בערב    ההיוועצות: בנושא חקירה בינלאומית המתנהלת גם בעניינו של אותו אוליגרך
יואב יצחק
בשלב הראשון יוקם עיתון מקוון ברשת האינטרנט    היוזמה החדשה: כדי להגיע לקהילות יהודיות ברחבי העולם ולדרג מקבלי ההחלטות בארה"ב ובאירופה
עופר וולפסון
המפגינים הסוריים צברו כוח מורלי נוסף בהפגנות יום השישי היום, לאחר שהנשיא אובמה קרא לאסד להוביל רפורמות במדינה או "לפנות את הדרך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il