X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפנומן הג'מייקני עצר את השעון על 19.86 ש' במסגרת ליגת היהלום
▪  ▪  ▪
בולט. תוצאת השנה גם ב-200 (gettyimages)

אחרי שהראה בפעם המי יודע כמה שהוא רמה בפני עצמה בריצה ל-100 מטרים התפנה הערב (חמישי) אוסיין בולט להזכיר למי ששכח שגם במרחק הכפול אין לו מתחרים. הפנומן מג'מייקה עלה על המסלול באוסלו במסגרת תחרות הדיימונד ליג, ועל אף הגשם שירד והקשה על הרצים, הצליח לקבוע את תוצאת השנה ב-200 מטרים כאשר עצר את השעון בבירת נורבגיה על 19.86 שניות. מה שעזר בכל זאת למנצח היתה רוח גבית של 0.7 מטר בשניה.

בולט, שלא התחשב ברטיבות, השאיר ספריי למתחריו כאשר הרץ שהגיע שני, ג'ייסומה סעידי אנדורה המקומי הסתפק בתוצאה חלשה של 20.43 שניות. ג'מייקני אחר, מריו פורסייט סיים שלישי (20.49) ואילו קים קולינס מסיינט קיטס (20.56) הגיע רביעי.

בריצה ל-110 מטרים משוכות ניצח האמריקאי אריאס מריט שקבע את תוצאת השנה שלו 13.12 שניות. שני סיים דווייט ת'ומאס מג'מייקה שקבע שיא לאומי - 13.15 ש'. ג'ואל בראון (13.20) הגיע שלישי ותוצאת השנה של דייויד אליבר (12.94) לא הועמדה בסכנה ממשית.

מי שסבלו במיוחד ממזג האוויר היו הקופצים לגובה שלא הצליחו לעבור את גבול ה-2.30 מטרים. מי שהצליח בסופו של דבר לנצח היה קיריאקוס יואנו הקפריסאי, שקבע 2.28 מ' והקדים את הרוסי אנדריי סילנוב והגרמני ראול שפאנק בזכות כמות פסילות פחותה.

אצל הנשים הצליחה הבולגריה איווט לאלובה לנצח בעזרת תוצאה של 11.01 ש', אך לא התקרבה אל תוצאת השנה הפנטסטית של כרמליטה ג'טר - 10.70. האוקראינית אולסיה פובך סיימה שניה עם 11.14 ש' ואילו שלישית דורגה אזין אוקפראבו הנורבגית עם 11.17 שניות.

אחד מרגעי השיא של הערב היה הריצה ל-800 מטרים. הרצה הדרום אפריקאית קסטר סמאנייה, שבעל כורחה תפסה בעבר כותרות בנוגע למינה, חזרה למסלול אבל מי שגנבה את ההצגה היתה חלימה האשלאף ממרוקו שסיפקה פיניש מדהים בדרך ל-1:58.27 שניות וקביעת תוצאת השנה. מריה סאבינובה הסתפקה במקום השני עם 1:58.44 ואילו סמאנייה סיימה רק שלישית עם 1:58.61.

אמנטל מונשו מבוצואנה ניצלה את חיסרונן של אליסון פליקס וסניה ריצ'ארדס כדי לזכות בניצחון ב-400 מטרים. הרצה מבוצואנה קבעה את הזמן הטוב ביותר שלה העונה עם 50.10 שניות. כריסטינה ווקיצ'ביץ', הידוע יותר כחברתו של מטיל הכידון אנדראס תורקילדסן, ניצחה ב-100 משוכות עם 12.79.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/233311.jpg

תאריך:  09/06/2011   |   עודכן:  09/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הפדופיל אורן קורידו הפר את תנאי מעצר הבית שבו הוא שוהה וגלש באינטרנט דרך הטלפון הסלולרי    המשטרה הגיעה לביתו, עצרה אותו, והחרימה את מכשיר הטלפון
איציק וולף
שר החוץ הטורקי הודיע כי עד היום עברו כ-2,400 פליטים סוריים את הגבול לטורקיה    רוסיה הודיעה כי היא מתנגדת באופן עקרוני לכל החלטה של מועצת הביטחון בעניין סוריה
איציק וולף
הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית החליטה ברוב של 17 תומכים נגד 6 מתנגדים להעביר לטיפול מועצת הביטחון את סוגיית תוכנית הגרעין של סוריה    המועצה עשויה להטיל עיצומים על סוריה שנתונה גם כך תחת מתקפה דיפלומטית בינלאומית בעקבות דיכוי מחאת האזרחים באלימות
עופר וולפסון
בין השאר תציע הקבוצה ניהול תיקים וחמש קרנות חדשות    יעקב מורשת, ממייסדי בית ההשקעות "הילת שוהם" ישמש כיועץ כלכלי לקרנות
איציק וולף
ועד מתיישבי בנימין התלונן בפני מצ"ח נגד סגן מפקד חטיבת בנימין, סא"ל שחר שטרית, לאחר שזה תועד מורה לאחד מפקודיו להשליך אבן על צלם בעת פינוי מאחז    "לא נאפשר שמתנחלים יהיו אזרחים סוג ב'"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il