X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגרלה נוחה לצהובים שייחלו בחוץ, איוניר: "אני מקווה שנתחיל ברגל ימין"
▪  ▪  ▪
מכבי חוגגת באירופה בעונה שעברה

גם בעונה שעברה שהיתה בינונית מבחינתה של מכבי ת"א, המסע האירופי הקצר היה סוג של נקודת אור. הנצחונות על אולימפיאקוס ופ.ס.ז' אפשרו לצהובים להתחיל את שנת הגלאקטיקוס של מיץ' גולדהאר עם חיוך, והיום (שני) קיבלו חניכיו של איוניר את היריבה הראשונה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. שמה בישראל: קאזאר לנקארן. המוצא: אזרבאייג'אן. המיקום: כעשרה קילומטרים בלבד מהגבול עם איראן.

המשחק הראשון של מכבי יהיה בחוץ ב-14 ביולי, לאחר שתשוב ממחנה האימונים במירלו, כאשר את הגומלין יארחו הצהובים כעבור שבוע בבלומפילד (מכיוון שגם בני יהודה הוגרלה למשחק ראשון בחוץ, ייתכן כי הביתיות תוחלף). "זו הגרלה מאתגרת נגד קבוצה שסיימה במקום השני בעונה שעברה", אמר איוניר לאתר הרשמי. "נלמד היטב את היריבה ואני מקווה שנתחיל את המסע האירופי ברגל ימין".

כזכור, בעונה שעברה רשמה מכבי הישג נאה כאשר הגיעה לשלב הפלייאוף והודחה על ידי פ.ס.ז' עם הפסד 2:0 במשחק הראשון וניצחון 3:4 בבלומפילד (צמד של אלירן עטר). עוד לפני כן חלפו הצהובים על פני מוגרן (ניצחון 0:2 בבית, הפסד 2:1 בחוץ), ואף עברו את אולימפיאקוס עם הפסד 2:1 ביוון וניצחון גדול 0:1 בבית (0:1).

מועדון הכדורגל של לנקארן נוסד רק לפני 7 שנים (2004), אך בזמן הזה הספיקה הקבוצה לזכות כבר באליפות אחת (ב-2006/2007) ובעוד שלושה גביעים מקומיים. את העונה האחרונה היא סיימה במקום השני. מאמן הקבוצה הוא הרומני מירצ'ה רדניץ'. שחקנים מוכרים לא ניתן למצוא בסגל של האזרים. השם היחיד שנשמע מעט מבטיח הוא של הקשר הברזילאי, דייגו סוזה. לנקארן משחקת באצטדיון המכיל 15 אלף מקומות.

תאריך:  20/06/2011   |   עודכן:  20/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"אנו מביעים חרטה כנה בפני האנשים חסרי המזל שנכנסו בטעות לאתר ושהאמינו, גם אם רק לזמן קצר, שהם יפים", אמר מנהל האתר גרג הודג'
עידן יוסף
מינהלת פרויקט הרכבת הקלה: "סיטיפס מתקשה למצוא מהנדס שיאשר את דרישות המדינה הנוספות לשינוי תוכנת הרמזורים"    נציג המנהלת (JPTA) אמר את הדברים בדיון בוועדה הכלכלה בנושא תיקון פקודת מסילות הברזל    חברי הכנסת: "מדובר בשערורייה"
עופר וולפסון
שר האוצר תוקף את האווירה הציבורית היום, הגורמת לדבריו לשיתוק בשירות הציבורי, וציין כי האקלים התקשורתי והפוליטי הנוכחי מרתיע מועמדים איכותיים מהקהילה העסקית מלהתמנות לתפקידים ציבוריים    "אלו שעושים מלאכתם נאמנה צריכים לחוש ביטחון שלא בקלות יוקיעו אותם כחשודים"
עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה הקמת ועדת משנה לתחבורה ציבורית    יו"ר ועדת המשנה ח"כ אייכלר: "לנגד עיניי עומדת הדאגה לנוסע שיושב בתחנה ומחכה דקות ארוכות לאוטובוס"
יפעת גדות
ילדים אלרגיים לא מקבלים ארוחות ולא מקבלים מענה לא ממשרד הבריאות ולא ממשרד החינוך    נדרשים להביא מזון מהבית או שהם פשוט לא אוכלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il