X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מכתב שיצא מהעירייה מגלה כי קיים סיכוי לצמצום התקצוב בעונה הבאה
▪  ▪  ▪
אוהדי בני השרון (אתר מנהלת הליגה)

עתידה של בני השרון עדיין לוט בערפל, וחוסר ודאות מרחף מעל הקבוצה שמאחדת את מכבי רעננה ובני הרצליה. כל זאת בעקבות מכתב שיצא מלשכתו של ראש עיריית רעננה נחום חופרי ב-17 למאי והגיע לידי אתר ערוץ הספורט.

"עיריית רעננה החליטה כי על ועדת התמיכות לבחון מחדש את נושא התמיכה בספורט ההישגי, לרבות אפשרות של רוויזיה כללית בתחום וצמצום של התמיכות", כך על פי המכתב. המשמעות היא כי קיים סיכוי לשינוי התקצוב לו יזכה המועדון בעונה הבאה, כאשר במכתב מצויין כי על הקבוצות להיערך לשינוי משמעותי בתמיכה בהן. 

ההודעה הזו הכניסה את המערכת לסחרור. כיום, ועל פי ההסכם שקיים ותקף גם לעונה הקרובה, עיריית רעננה מתקצבת את בני השרון ב-1.75 מיליון שקלים, ועיריית הרצליה מתקצבת את הקבוצה בסכום זהה. שאר התקציב מגיע מאיש העסקים לני רקנאטי ומספונסרים שונים. בשרון חוששים כי השינוי בתמיכת עיריית רעננה יוביל לקיצוץ בתקציב שמעניקה גם עיריית הרצליה ואולי אף לקיצוץ בתמיכתו של רקנאטי.

בעוד שבוע, יפגש ראש עיריית רעננה נחום חופרי עם יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס ולני רקנאטי ויודיע על תוכניותיו, האם לקצץ או לא מתקציב הקבוצה, ואם כן, באיזה סכום. יש לציין שוב, כי יש הסכם חתום גם לעונה הנוכחית, ובסביבת בני השרון מציינים כי אם יהיה קיצוץ בתקציב מדובר בהפרת ההסכם.

עוד על פי ההסכם, ידון נושא האולם. על פיו, בשנתיים החולפות שיחקה בני השרון באולם היובל בהרצליה, ובשנתיים הבאות היא תשחק באולם מטרו ווסט ברעננה. גם בעניין זה יש מחלוקת, האם האולם ראוי לארח את משחקי הקבוצה. בתוך כך כמה עשרות מאוהדי בני השרון הפגינו אחה"צ מול בניין העירייה, כאשר במהלך ההפגנה, כך על פי עדות המפגינים, יצא נחום חופרי לפגישה ולא הסכים לשוחח עימם כאשר חלף על פניהם. גם חברת המועצה מלי פולישוק, נכחה בהפגנה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/234858.jpg

תאריך:  21/06/2011   |   עודכן:  21/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ג'ואי אש, בן 44, החל את תפקידו בפרקליטות בשנת 1997 כעורך דין בפרקליטות מחוז ירושלים    מ-2010 הוא ניהל את המחלקה המחוזית בתחום הפלילי
אלעזר לוין
"איננו יכולים להסתפק במענק של 400 אלף שקל"
איציק וולף
ראש ממשלת ישראל ברך את ראש ממשלת טורקיה על שנבחר בפעם השלישית לתפקידו    ניצל את ההזדמנות להעברת מסר של פיוס    "ממשלתי תשמח לעבוד עם הממשלה הטורקית החדשה, במטרה לחדש את שיתוף הפעולה ורוח הידידות, שאפיינה את הקשרים בין שני העמים במהלך דורות רבים"
אלעזר לוין
"יש לי זכויות בנייה ל-300 אלף מ"ר"    "אני בן 67 וראיתי הכל"    חץ מזהיר: 2 מיליון מ"ר משרדים יציפו את השוק ויביאו לירידת מחירים    שרף אינו חושש
עופר וולפסון
הוועדה דרשה ממנכ"ל משרד ראש הממשלה לכנס ועדת מנכ"לים בין משרדית לתחום האנרגיה המתחדשת, שתגיש לאישור הממשלה תוך 3 חודשים המלצות למדיניות כוללת למשק האנרגיה המתחדשת עד 2020
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il