X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פסימיות במלאבס לאחר התפוצצות עסקת דלל. היעד: 1.3 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪
המפרק ליאור דגן. עדיין מחפש פתרונות

הפועל פתח תקווה בצרות? אחרי שהיה נדמה כי איש העסקים ציון דלל ישלים את 1.3 מיליון השקלים החסרים בכדי להעביר את תקציב הקבוצה לעונה הקרובה במועדון יצטרכו לחפש מימון אחר. יממה לפני המועד האחרון להגשת התקציב, התניות שהעמיד דלל גרמו לכך שלא יתמוך בקבוצה וכעת נותרו לפ"ת 24 שעות לגייס את הכספים שימנעו ירידה לליגה הלאומית.

"אחרי שסגרנו איתו הוא ירד מהעסקה, הוליך אותנו שולל ופגע במועדון בצורה רצינית", אמר המפרק ליאור דגן שמקווה כעת כי הישועה אולי תגיע מבעלי הקבוצה לשעבר: "אנו קוראים למאיר שמיר. שהוא היחיד שיכול לסייע כדי שב-24 השעות שנותרו נוכל לגייס למעלה ממיליון ש"ח ונשרוד. כרגע זה נראה רע מאוד". המפרק השני, עו"ד עמית פינס, היה אפילו נחרץ עוד יותר: "כרגע אני לא רואה מצב שהפועל פתח תקוה תישאר בליגה".

על פי ההערכות בפ"ת ינסו להשיג ארכה מהבקרה שתאפשר להם להגיש את התקציב הסופי בשלב מאוחר יותר. נראה כי ארכה שכזו אכן תינתן למלאבסים, אך הבעיה הגדולה של המועדון היא היעדר מימון להצלת הקבוצה, כאשר כל המאמצים של ראשיה מגוייסים לצורך כך.

בקבוצה הביעו זעם רב על ציון דלל. בין הסעיפים במכתב שהעביר ניתן היה למצוא את פירוט הסמכויות שדרש לעצמו ולארגון אוהדי הקבוצה: "פיטורים, מינוי והעסקת הנהלה כללית, צוות מקצועי וסגל שחקנים". "ביטול הסכם העברת השחקן רפי דהאן למכבי תל אביב בתמורה ל-180 אלף ש"ח שיעביר ארגון האוהדים לקופת הפירוק".

אלירן ג'ורג', מגנה הימני של מכבי תל אביב, הגיע עם הפועל פתח תקוה לסיכום בעל פה על תנאי השאלתו לעונה אחת. העניין כפוף כמובן להעברת הקבוצה בבקרה, והסכמתה של מכבי לעסקה.

תאריך:  27/07/2011   |   עודכן:  27/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הן כמות האור המגיעה לפני השטח של כדור הארץ והן ימי החורף מתקצרים ככל שמצפינים או מדרימים מקו המשווה    ככל שכמות האור פוחתת, כך ארובות העין של תושבי האזור גדולות יותר, וכך גם נפח המוח
איציק וולף
בית משפט השלום בתל אביב שלח את החיילת אור לוי ושלושה צעירים ערבים מג'לג'וליה לשלושה עד שישה חודשי עבודות שירות בלבד    זאת למרות שמתח ביקורת על התנהגותם    שרה קרפ: הם היו שותפים לפשע, נתנו להם היום פרס
אלעזר לוין
מיכה בר-און מותח ביקורת על כל התוכניות המוצעות להוזלת דירות    הפתרונות שלו: לייבא מיד אלפי עובדים ולקצר את לוח הזמנים להתנגדויות והיתרי בנייה    בר-און בונה בהרצליה, ברחובות ובמזכרת בתיה
איציק וולף
גורמים ברשות השידור מעריכים כי עורך "יומן" וראש מערכת החדשות של קול ישראל בתל אביב ימונה למנהל הטלוויזיה הישראלית במכרז בעוד כשבועיים
איציק וולף
עיתונאים מקול ישראל בתל אביב הודיעו כי יפרשו מאגודת העיתונאים בתל אביב אם לא תבוטל ההחלטה שהעביר המנכ"ל, יוסי בר מוחא, המאפשרת לעתור לבג"ץ נגד מינויי הבכירים ברשות השידור בטענה כי "מאפיה השתלטה על רשות השידור"    "החברים יפרשו מן האגודה ויעברו לאגודה אחרת או שיהיו עצמאיים"    "לאגודה בתל אביב אין קייס בנושא, תמיד הייתה פוליטיזציה ברשות השידור ואין טעם לעתור אחרי החלטת ועדת האיתור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il