X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גביע הטוטו: עמאשה כבש (17) לפני גנק אך זה לא עזר. המפסידה עלתה
▪  ▪  ▪
הירוקים הודחו בשלב מוקדם. צפו בתקציר (יוסי שקל)

מכבי חיפה אמנם רשמה ניצחון אבל זה בטח לא יהיה משחק שירצו לזכור בכרמל. הירוקים גברו הערב (שבת) 0:1 על בני סכנין במחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו, אך הודחו מהמפעל ולא הרשימו רגע לפני הקרב מול גנק במוקדמות ליגת האלופות. כמו במשחקים הקודמים שלה, האלופה שיחקה בהילוך נמוך ובסיום ראתה את יריבתה עולה על חשבונה לרבע הגמר בזכות הפרש שערים. אגב שער נוסף של המארחת היה מסדר לה כרטיס לשלב הבא.

אלישע לוי יודע שהדבר האמיתי מתרחש ביום רביעי ולכן נתן מנוחה לחלוץ הפורה שלו ולדימיר דבאלישווילי, גם חלק מהשחקנים הבכירים הוחלפו ואגרו כוחות למפגש בצ'מפיונס. השאלה החשובה שנותרה פתוחה היא האם היכולת תשתפר לקראת המשחק החשוב.

וויאם עמאשה שוב הוכיח שהוא רכש מצוין כשכבש את שער הניצחון בדקה ה-17 אחרי בישול של בוקולי (שהציג יכולת טובה). בשורה טובה נוספת הגיעה מכיוונו של איציק כהן שהשתלב כבר בהופעת הבכורה שלו במועדון. במחצית השניה, החיפאים חיפשו את השער השני אבל עמאשה רק מצא את המשקוף ונגיחה של אלון תורג'מן (בבכורה שלו) לא הכניעה את השוער. מוחמד קנדיל הספיק לספוג אדום בדקות הסיום אבל לפחות חגג עליה בשריקת הסיום. הרכש החדש תמיר כהן? הוא עדיין לא בכושר ונשאר מחוץ לסגל.

וכמה מילים על סכנין. הקבוצה של שלומי דורה נראתה רע והיכולת הזו עלולה לשלוח את סכנין לקרבות תחתית בעונה הקרובה.

מהלך המשחק
אחרי פתיחה מהוססת שבה שתי הקבוצות של הצליחו להגיע להזדמנויות, הגיעה הדקה ה-17. בוקולי שיחרר בעיטה חופשית שחלפה מעל כולם והגיעה לעמאשה שכבש מקרוב את ה-0:1. 11 דקות אחרי (28) טוואטחה התקדם מהאגף לכיוון המרכז וירה שטוח החוצה מ-16 מטרים. בדקה ה-40 אייל משומר ירה שטוח ליד הקורה מול ההגנה החלשה של סכנין. בדקה ה-43, בוקולי פרץ נפלא מהמרכז, ניער שחקן הגנה בוירטואזיות ובעט החוצה מ-14 מטרים.

אלישע לוי שלח למגרש את בויאן שראנוב ואת חן עזריאל במקום ניר דוידוביץ' ועידן ורד. בדקה ה-56 אזארוב התרומם ונגח למסגרת אך שוערם הזר של הירוקים היה במקום. בדקה ה-65 אלון תורג'מן הוריד את חולצת האימונים ונכנס לבכורה שלו בירוק. בדקה ה-72 עמאשה רק מצא את המשקוף אחרי שהקפיץ מעל קנדיל בסיומה של התקפה מהירה. 9 דקות אחר כך תורג'מן שלח בכדור עומק את עמאשה שהגיע לאחד על אחד מול קנדיל והשוער הפיל אותו מחוץ לרחבה והורחק. בדקה ה-85 עותמאן הגביה לרחבה, תורג'מן נגח למסגרת והשוער המחליף אחמד שבל קלט נפלא.

הרכבים
מכבי חיפה:
ניר דוידוביץ' (בויאן שראנוב/46), אייל משומר (דלה ימפולסקי/53), סרי פלאח, איציק כהן, טאלב טוואטחה, גוסטבו בוקולי (עלי עותמאן/56), יא יא סיידו, עידן ורד (חן עזריאל/46), מוחמד גאדיר (אלון תורג'מן/66), וויאם עמאשה, שלומי אזולאי.
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים, פייר אמבמבה, עלא אבו סלאח, באסם גנאים, מהראן ראדי (אחמד שבל/83), חאלד חלאיילה (רן רול/66), חאמד גנאים, ז'ואל דמאו, אוהד קדוסי (עידן ויצמן/79), קוסטדין אזורוב.

תאריך:  13/08/2011   |   עודכן:  13/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף אפל
הפורוורד הוותיק (31, 2.09) יצטרף למצבת הישראלים של אפי בירנבוים
רועי גלדסטון
אריק שיבק ושחקניו ניצחו לאחר 3 הפסדים רצופים. 13 נק' לבלו וכדיר
מערכת אתר ערוץ הספורט
הספרדי ינסה לסגור פערים מהצמרת. לורנסו יצא מהמקום השני, סטונר שלישי
מירב ארד
חוקרים גילו כי טעמים כגון וניל, גזר אניס ומנטה הועברו לתינוק באמצעות מי השפיר וכי ביכולתו של לזכור טעמים אלה גם לאחר הלידה
מירב ארד
מחקר שנערך בקרב זוגות הנשואים לפחות 40 שנה מצא כי לא הדמיון האישיותי בין הזוגות ולא ההבדלים ביניהם השפיעו על מידת האושר בנישואים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il