X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השתיים איכזבו במחזור הפתיחה. א.א.פאחם ניצחה 0:3 את לוד
▪  ▪  ▪
צפו בתקציר המשחק

ציפינו ליותר מהקרב בין הפועל ר"ג להפועל כפ"ס במחזור הראשון של הליגה הלאומית, אבל השתיים סיימו ב-0:0 מאכזב ואיבדו נקודות כבר בפתיחת העונה. מי שגנבה את ההצגה של היום היא אום אל פאחם שהשיגה 0:3 גדול על בני לוד משלושער של איברהים בסיט.

בואו נחזור לכפ"ס. הקבוצה של עזורי שעד לפני כשבוע עוד האמינה שתשחק בליגת העל נראתה רע בחלקים גדולים של המשחק וקשה היה לראות אותה מתמודדת בליגה הבכירה. למרות סגל טוב ביחס ללאומית, היא כמעט ולא הגיעה למצבים. גם פרדי דוד לא יכול להיות רגוע אחרי המשחק הזה למרות שעומר פרץ דווקא הגיע לשני מצבים טובים וגם בוקסנבאום היה קרוב לשער ניצחון בדקה ה-84.

"אני יוצא עם תחושה סבירה", אמר גיא עזורי בסיום, "אלו שתי קבוצות טובות ומשחקים ראשונים הם תמיד זהירים. ברור שנצטרך להשתפר ובטוח שנעשה את זה. אנחנו מכירים את התקופה הזו באוגוסט ואלה סוג המשחקים".

בצד השני, פרדי דוד היה מאוכזב: "אני מתוסכל. לא עשינו את הצטרפות להתקפה כמו שאנחנו רגילים. איך אפשר לשחק בשעה 4.. ואני עוד גוער עליהם בהפסקה איך אתם לא זזים. הגענו לשני מצבים של גול. אני מאוכזב אבל זה סביר. נצטרך לשחק בקצב טוב יותר שעה כזו".

מהלך המשחק
המשחק נפתח בגישושים כאשר שתי הקבוצות מתקשות לסכן את שער היריבה ב-10 הדקות הראשונות. בדקה ה-14 עומר פרץ קיבל כדור ברחבה ובעט מ-10 מטרים סמוך לקורה. 5 דקות אחר כך עומר פדידה ירה מ-18 מטרים אבל זה לא הגיע למסגרת. בדקה ה-36 עומר פרץ הגיע לאחד על אחד ומול השוער בעט בשמאל, עידו לוי גבר עליו. הרמת גנים נראים טוב יותר עד כה.

5 דקות אחרי ההפסקה, אורי אברהם הכניס כדור חופשי למרכז אבל תמיר בן עמי לא הצליח לדחוק פנימה. בדקה ה-56 בוקסנבאום ניסה לסחוט פנדל אך ללא הצלחה. בדקה ה-71 שוב ההגנה של כפ"ס נחלצה בנס אחרי שאף שחקן הגנה לא הצליח לכבוש. 6 דקות לסיום עומר בוקסנבאום קיבל כדור מפרננדז וירה בחצי גובה למסגרת ועידו לוי התעופף והציל שער.

הרכבים
הפועל כפ"ס:
עידו לוי, רובי רגב, איתי עוזרי, ניר ביטון, שניר משען, משה אסולין (רז כהן/56), ליעד משולם (חשאן הייל/72), שי בירוק, מנואל בולסטר, עומר פדידה (שי דוד/65), רוביל סרסור.
הפועל ר"ג: איתי ארקין, יוגב בן סימון, עוז יפרח, טל חן, תמיר בן עמי, אורי אברהם, מישל נחמיאס, אופיר חמו (קרלוס צ'קאנה/64), עומר בוקסנבאום, עומר פרץ (אביב עזריה/70), אדריאן פרננדז.

אום אל פאחם - בני לוד 0:3
הקבוצה המארחת התחזקה בקיץ במאיר כהן ובאיברהים בסיט והוכיחה כבר במחזור הראשון שהיא יכולה להתברג בצמרת. בינתיים לפחות היא במקום הראשון. אחרי מחצית חלשה איברהים בסיט התעורר. החלוץ כבש את הראשון בדקה ה-64 עם בעיטה מקצה הרחבה. לא עברו 12 דקות והחלוץ ירה מ-15 מטרים לפינה את השני. נגמר? מה פתאום. בסיט השלים שלושער גדול כאשר הפעם כבר מקרוב.

תאריך:  19/08/2011   |   עודכן:  19/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
אכזבה לקופצת שנכשלה מול גובה של 1.80 מ' אחרי שכבר עברה אותו בחימום
עידן יוסף
ראש הממשלה אמר: "יש לנו מדיניות לגבות מחיר כבד ממי שמנסה לפגוע בנו, והמדיניות הזו מיושמת בשטח הלכה למעשה"    אין נפגעים מטילים ומרקטות שנורו לעבר כמה ישובים אחר-הצהריים - באר טוביה, קריית מלאכי ויד בנימין    אזעקות גם בגדרה    במהלך השבת מופעל גל שקט
יוסי ניסן
כלכלני JP מורגן חותכים את תחזית הצמיחה לרבעון הרביעי של השנה ל-1% לעומת 2.5% קודם לכן    התחזית לצמיחה ברבעון הראשון של 2012 נחתכה ל-0.5% מ-1.5%    הכלכלנים: "הסימנים למיתון ברורים"    גם כלכלני סיטי הורידו תחזית הצמיחה לארה"ב
רועי גלדסטון
המטרה שמירת מקום לכספי. שיבק: "הוא עשוי לשחק רק מאמצע היורובאסקט"
איציק וולף
צעירים ערבים פרצו מחסום משטרתי סמוך לשער שכם במזרח ירושלים לאחר שנמנעה כניסתם להר הבית    צמרת המשטרה קיימה הערכת מצב סמוך להר הבית    המפכ"ל יוחנן דנינו יצא משם להלוויית לוחם ימ"מ שנורה אתמול למוות בפיגוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il