X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צואנה הבקיע ונתן לקרואטיה תקווה לעלות למקום הראשון. פפדופולוס השווה
▪  ▪  ▪
סמראס מתקשה מול לטביה (Gettyimages)

אם לא די בעוד הפסד מרגיז של נבחרת ישראל, לטביה הראתה הערב (שלישי) לחבורה של לואיס פרננדז איך אפשר להוציא נקודה מול יוון בבית, והיא עוד יכולה לרדת מאוכזבת אחרי שהובילה במשך 64 דקות וספגה את השוויון לקראת הסיום. צואנה הדהים את החבורה מאתונה כבר אחרי 20 דקות, ובמשך כל המחצית השניה האורחת חיפשה את הגול שיוציא נקודה וישאיר אותה בראשות בית 6. בסופו של דבר הישועה הגיעה מפאפאדופולוס, שנתן 1:1. בסיום התבשרו שחקני האורחת לדעת שהם וקרואטיה יסיימו באחד משני המקומות הראשונים במוקדמות יורו 2012.

נכון, לטביה ידועה כנבחרת שמסוגלת לעשות צרות, ואם אתם לא מאמינים או זוכרים, כדאי שתשאלו את דרור קשטן שאיבד בקמפיין האחרון שלו בנבחרת 4 נקודות לחבורה מריגה. למרות זאת, ראינו איך היוונים לא מאופסים בפתיחה ומשחקים לא מסודר, בדיוק כמו בבלומפילד בשישי. אלא שהפעם הייתה בצד השני קבוצה יותר מלוכדת שרוצה לצאת עם משהו מתוק מהקמפיין הזה. זה הסתיים עם נקודה אחת ושמחה גדולה.

מהלך המשחק
יוון פתחה טוב, אבל דווקא לטביה הייתה קרובה ליתרון ראשון. כדור חופשי של קאונה מצא את ורפאקובסקיס, שבעט חלש לידיים של סיפאקיס. בדקה ה-13 פרץ סמארס באגף השמאלי ושלח רחב לסאלפינגידיס, אבל האחרון בעט ברשלנות החוצה. בדקה ה-17 זה היה קרוב יותר. כדור חופשי של קראגוניס עשה את הדרך לשער, אבל ואנינס התעופף ומנע כיבוש יווני.

האורחת המשיכה להכתיב את הקצב, אבל מתפרצת אחת בצד השני הפכה את המומנטום. ורפאקובסקיס קיבל כדור בחצי היווני ומצא את לאיז'אנס בתוך הרחבה. האחרון מסר בעקב לצאונה, שלא התבלבל והכניע את סיפאקיס, 0:1 ללטביה. בדקה ה-29 היתרון כמעט הוכפל. הרמה לרחבה היוונית הגיעה לראש של מיכדיוק, שנגח מצוין וראה את סיפאקיס מציל שער בטוח, 0:1 בהפסקה.

ביוון הבינו שקרואטיה מאותתת לפסגה ועלו בכל הכח למחצית השניה. בדקה ה-48 כדור ארוך לרחבה הגיע לראש של סמראס, והחלוץ מצא את סאלפינגידיס שבעט מקרוב החוצה. המומנטום נמשך, אבל ההזדמנות הגדולה הבאה הגיעה רק בדקה ה-72. הרמה של סמארס הגיעה לראש של ליברופולוס, שנגח ליד הקורה הלטבית. שש דקות לסיום הלחץ השתלם. כדור קרן יווני יצר ערבוביה ברחבה והורחק עד לפאפאדופולוס, שהפגיז פנימה, 1:1 בסיום.

הרכבים
לטביה:
אנדריס ואנינס; פאבלס מיכדיוק, אוסקרס קלאבה, ריטוס קריאוקליס, אלכסנדרס פרטובס; דניס איבאנובס, אולגס לאיז'אנס, אלכסנדרס צאונה, מאריס ורפאקובסקיס (ארטיום רודבנס/68), אלכסייס וישנאקובס; איבאנס לוקיאנובס
יוון: מיקאיליס סיפאקיס; גיאניס זראדוקאס, גיורגיס מאקוס, דימיטריס סאלפינ, ניקוס ליברופולוס, גיורגוס קראגוניס, לוקאס וינטרה (גיאניס מניאטיס/72), דימיטריס סאלפינגידיס, סוקראטיס פאפאסטופולוס, גיאניס פטפאצידיס(אלכסנדרוס ציוליס/46), גיורגוס סמאראס

תאריך:  06/09/2011   |   עודכן:  06/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
משחק חלש השאיר את לוראן בלאן בעמדת עלייה, הצהובים איבדו סיכוי
אלעזר לוין
הפניקס תציע לכל מבוטח תעריף זהה לתעריף החברה לביטוח ישיר, והלקוח יופנה לסוכן מטעם הלשכה    מאות סוכנים כבר נרשמו    מסע פרסום עם מגדל
אלעזר לוין
92% מהסוכנים מרוצים מאליהו    מגדל מובילה בין החברות הגדולות    החברות הבינוניות נותנות שירות טוב יותר מהגדולות    ירידה באיילון    הראל - חברת הביטוח המבוקשת ביותר בין הסוכנים    כישלון בהכשרת סוכנים חדשים
עידן יוסף
ההרוד היה מפקד במערך ירי הרקטות של ההתנגדות העממית    איתו נפצעו אדם נוסף וקטין
עופר וולפסון
שר ההגנה האירני הביע ביקורת על הצבתה הצפויה של מערכת מכ"ם להתרעה מוקדמת מפני טילים דווקא על אדמת טורקיה    "המערכת נועדה לפעול נגד אירן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il