X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אייל רן, קפטן ישראל, נכנס לאווירה לפני המפגש עם קנדה בסופ"ש הבא
▪  ▪  ▪
אייל רן. נכנס לאווירת דייויס

שבוע לפני מפגש גביע הדייויס בין ישראל לקנדה במסגרת פלייאוף העלייה לבית העליון, הנבחרת פתחה היום (רביעי) בהכנות לקראת האתגר ברמת השרון. הקפטן אייל רן, שנמצא בתפקיד מאז 2005, כבר נמצא בכוננות גבוהה לקראת ההתמודדות ברמת השרון.

רן יחזור בספטמבר לשלב המכריע, שיקבע מי תשוב להיות בין 16 הנבחרות הטובות בעולם. "למרות שכבר היינו במעמד הזה לא פעם, כל מפגש יוצר התרגשות חדשה ודריכות להוכיח שאנחנו שווים בית עליון", אמר הקפטן בין האימונים, "אני בטוח שגם הפעם, לעיני הקהל הביתי, ניתן את המקסימום האפשרי והתוצאות יהיו בהתאם. אנחנו מחכים בקוצר רוח. אין כמו לשחק בארץ, לעיני הקהל הביתי. אני מקווה שהיציעים יהיו מלאים כמו בפעם שעברה. זאת האנרגיה שלנו".

לפני מספר שבועות הודיע השחקן הבכיר של קנדה, מילוש ראוניץ', על החלמתו מפציעתו בירך והשתתפותו במפגש. רן לא הופתע מהגעתו לארץ: "בשלבים האלה מתבקש שלנבחרות המתחרות מולנו יהיו שחקנים במאייה הראשונה וגם עמוק בחמישים הראשונים. ראוניץ' עשה השנה קפיצה גדולה ונכנס ל-30 הטובים בעולם. הוא כשרוני, גבוה ואתלט עם סרבים מהטובים בסבב. אין לי ספק שהוא יהווה אתגר רציני עבורנו".

"דניאל נסטור הוא אחד משחקני הזוגות הטובים בעולם. גם ואסק פוספיסיל נושק למאייה ושניהם שחקנים מסוכנים מאוד. זאת נבחרת עם עומק", אמר רן ועבר להתרכז בהכנות: "האתגר של הצוות המקצועי יהיה לדאוג לכך שהשחקנים יגיעו בכושר טוב, במצב מנטאלי טוב ומוכנים טקטית לכל המשחקים ואני מאמין שכך יהיה. הקהל מטשטש את ההבדלים שיש על הנייר, שם הקנדים טובים יותר".

הקפטן דיבר גם על האיחוד עם שחקני הנבחרת הנוספים: "כשכולנו נפגשים יש אנרגיה מיוחדת באוויר, וזאת לא קלישאה". רן גם התייחס להישגים האחרונים של חבריו לנבחרת: "אני שמח שאנדיוני זכו בטורניר ההכנה בווינסטון ובדרך ניצחו זוגות מהטובים בעולם. אמיר וינטרוב העפיל לגמר בבנגקוק כשבדרך ניצח שחקנים שנמצאים ב-200 הראשונים, מה שהביא אותו לדירוג שיא".

על המחבט מס' 1 של ישראלל, דודי סלע, אמר הקפטן הוותיק: "מעבר לעובדה שהוא השיג 15 ניצחונות במהלך השנה בטורנירי אתגר, גם בארה"ב הצליח לחזור מפיגור 2:0 במערכות וברייק דאון מול תומאס בלוצ'י, שנמצא ב-40 הראשונים בעולם. זה היה עבורו מבחן בגרות רציני בו הוא הוכיח חוסן מנטאלי ופיזי. אני בטוח שזה יתרום לו בהמשך הדרך, מעבר לניסיון הרב שכבר יש לו בדייויס".

בתוך כך, הודיעו הנבחרות על סגל השחקנים שישתתף במפגש. בשתי הנבחרות לא נרשמו הפתעות כאשר בישראל ישחקו דודי סלע (93), אמיר וינטרוב (210), אנדי רם (38 בזוגות) ויוני ארליך (46 בזוגות). בקנדה ישחקו מילוש ראוניץ' (29), ואסק פוספיסיל (143), דניאל נסטור (5 בזוגות) ופיטר פולנסקי (367). פרנק דנצ'ביץ' (179) לא צפוי להגיע.

תאריך:  07/09/2011   |   עודכן:  07/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בהתערבות הוועדה לביקורת המדינה יקפיא משרד הפנים את הבאת פועלי הבניין מסרי לנקה עד לקבלת הסכמות בעניין בתוך חודשיים בין משרדי הממשלה, הקבלנים והארגונים החברתיים    אחד החששות: משבר דיפלומטי מול סין
עופר וולפסון
שר החינוך הזהיר כי בתי ספר בפתח תקוה שיסרבו לקלוט תלמידים אתיופיים יוצאי בית הספר "נר עציון" יעמדו בפני עיצומים    יו"ר ועדת החינוך למבקר המדינה: "חקור התנהלות עיריית פתח תקוה בכל הנוגע למדיניות השיבוץ"
עידן יוסף
כתב במכתב ההתפטרות: "לא יכול להישאר בתפקיד לאחר שידור ההתנצלות לשלדון אדלסון"    ערוץ 10 נאלץ להסכים להתנצלות בגלל הכזבים ששודרו על אדלסון
עידן יוסף
שירותי הביטחון חשפו ועצרו 13 התארגנויות טרור שתכננו בין היתר לחטוף חייל או מתנחל ולפוצץ תחנת הסעה בשכונת פסגת זאב
איתמר לוין
הרשת מקיימת סקר דעת קהל לבדיקת דמותו של גל בעיני הציבור    הבחירה האפשרית בגל - המייעץ למשפחות בתחומי הכלכלה והצרכנות - נראית כחלק מתשובת שופרסל למחאה החברתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il