X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסנטר צפוי לחתום ביומיים הקרובים. אימון: האדומים גברו 72:84 על אשקלון
▪  ▪  ▪
עוד זר לעודד קטש

פרסום ראשון: הפועל ירושלים במשא ומתן מתקדם עם הסנטר ג'ון תומאס וצפויה לצרפו. ההודעה על צירופו של תומאס מגיעה יומיים בלבד לאחר שנודע כי גומא אגיאר הפך לבעלים החדש של הקבוצה. במקביל, החליטו במלחה על מימוש האופציה על די ג'יי סטרוברי, שיישאר עד סוף העונה. בתוך כך, הקבוצה גברה 72:84 על הפועל אשקלון במשחק אימון.

תומאס (36, 2.06) האמריקאי זכור לאוהדי הכדורסל בארץ מהקדנציה המוצלחת למדי שלו בשורות הפועל חולון בה קלע 12.8 נקודות למשחק והוביל את טבלת הריבאונדרים של ליגת העל עם 8.6 כדורים חוזרים למשחק.

תומאס נבחר בסיבוב הראשון של דראפט 1997 ומחזיק בלא פחות מ-208 הופעות ב-NBA במדי שש קבוצות שונות: בוסטון, ניו ג'רזי, ממפיס, אטלנטה, מינסוטה וטורונטו. בעבר שיחק תומאס גם תחת שרון דרוקר באריס סלוניקי היוונית.

אם יחתום, יהיה תומאס הזר החמישי של הקבוצה בנוסף לבראיין רנדל, ג'ארביס וראנדו, די ג'יי סטרוברי ולוק ג'קסון ועיקר פועלו אמור להיות בזירה האירופית. בתכנון נמצא עוד גארד אחד כאשר הוא על גרוויס ואסקז, שרוב פרטיו סוכמו והוא אמור להעביר תשובה סופית עד סוף השבוע.

הקבוצה קיימה הערב משחק אימון בו השיגה את ניצחונה השלישי בהכנות לקראת העונה שפתח, כשגברה 72:84 על הפועל אשקלון. בסיום המשחק שוחח המאמן עודד קטש עם די ג'יי סטרוברי (קלע 12 נקודות) והודיע לו כי הקבוצה מעוניינת שיישאר עד תום העונה. מי שהצטיין במד האדומים היה יובל נעימי שהפציץ 20 נקודות. הזר החדש ג'רוויס ורנאדו הוסיף 15. בריאן רנדל (12) ואלישי כדיר (10) בלטו גם הם. מי שנעדר מההתמודדות הוא לוק ג'קסון, שסובל מקלקול קיבה וצפוי לחזור להתאמן רק בעוד מספר ימים.

 

תאריך:  27/09/2011   |   עודכן:  27/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ראשי סיעות הליכוד, שס, האיחוד הלאומי והבית היהודי דורשים מראש הממשלה לספח בהדרגה אזורי התיישבות ביהודה ושומרון    "פנייתה של הרשות הפלשתינית לאו"ם בדרישה להכרה חד-צדדית - הפרה בוטה של הסכמי אוסלו"
עופר וולפסון
האתר יאגד בתוכו את כל המודעות שפורסמו במספר מקומונים מובילים, בשילוב מודעות גולשים    יעלה לרשת עד לסוף השנה, ויצטרף לתחרות בין "יד 2" ו-"WIN WIN"
מירב ארד
יעל מבורך תמונה לרכזת תקשורת ותיירות    אודי רמר ימונה לרכז מאקרו    יונתן בר סימן טוב ימונה לרכז פנים ועובדים זרים    ודים גודון ימונה לרכז ביטחון פנים    יאיר אידר ימונה לרכז משרדים מינהליים
יפעת גדות
בתקופת העלייה הראשונה החלו התקפות ערביות על היישובים היהודיים    השמירה על יישובים אלו ניתנה בידי שומרים ערבים וצ'רקסים    חברי העלייה השנייה ראו בזאת מעשה המנוגד לרעיונות האידיאולוגיים שלהם
עופר וולפסון
מדובר בהתייקרות של 2 אגורות - עלייה של כ-0.3%    מחיר הבנזין דווקא אמור היה לרדת, אך הירידה מקוזזת בעלייה המחודשת של מס הבלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il