X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נוצ'רינו, רוביניו וקסאנו כבשו, זהבי לא שותף. הנראזורי נכנעו 3:1 בקטניה
▪  ▪  ▪
סליחה שהבקעתי, נוצ'רינו (GETTYIMAGES)

מילאן עצרה את ההדרדרות. הרוסונרי, שהפסידו 2:0 ליובנטוס לפני פגרת הנבחרות, ורשמו פתיחת עונה נוראית הוציאו את כל העצבים שלהם כשהביסו הערב (שבת) 0:3 את פאלרמו בסן סירו. ערן זהבי לא שותף, אבל ספק אם יכול היה לעזור לוורודים שקיבלו שיעור בכדורגל ממילאן. לעומת זאת, בצד השני של העיר לא יכולים לחייך. אינטר ממשיכה לדעוך אחרי הפסד 2:1 בקטאניה ונותרה נקודה מעל הקו האדום. ומה תגידו על נאפולי שהופתעה 2:1 על ידי פארמה בסן פאולו והחמיצה הזדמנות לעלות לפסגה? אין ספק, מעניין מאוד השנה בסריה A.

מילאן - פאלרמו 0:3
מסימיליאנו אלגרי הציב בחוליית ההתקפה שלו את איברהימוביץ', רוביניו וקסאנו ורמז על הבאות. בדקה ה-17 החל מיקולי התקפה מתפרצת מסוכנת, אבל נעצר בתפיסה ברוטאלית של אלסנדרו נסטה הוותיק, שספג צהוב. 8 דקות חלפו וזלאטן קיבל כדור עומק, אותו לא הצליח לנצל. השבדי הוסיף עוד החמצה בדקה ה-38. ואז, 5 דקות לפני ההפסקה, נפרץ הסכר. איברהימוביץ' מצא את אקווילאני, שהשאיר בנגיחה כדור לאנטוניו נוצ'רינו. אקס פאלרמו המשיך מקרוב לרשת את ה-0:1 לזכות מילאן.

האלופה המשיכה לשלוט במהלך העניינים גם במחצית ה-2. בדקה ה-55 זלטאן שלח כדור עומק גאוני לרוביניו שבאחד על אחד מול צורבאס גילגל לפינה של היווני וקבע 0:2. הטיילת בהגנה הסיציליאנית נמשכה כשאבטה העביר כדור רוחב ואנטוניו קסאנו, שנמצא בכושר מצויין, הבקיע מ-8 מטרים את השלישי. ערן זהבי המתין על הספסל 90 דקות אבל לא נכנס.

קטאניה - אינטר 1:2
מה יהיה עם אינטר? מי שקיווה שהפגרה תעשה טוב לנראזורי התבדה. החבורה של קלאודיו ראניירי רשמה את הפסדה הרביעי העונה ונותרה עם 4 נקודות בלבד במקום ה-17 בטבלה. בסיום המחזור מחר תוכל אינטר למצוא את עצמה את עצמה מתחת לקו האדום, אך הדבר תלוי בשאר התוצאות של קבוצות התחתית.

הנראזורי דווקא פתחו נהדר וכבר בדקה ה-6 עלו ליתרון משער של אסטבן קמביאסו הארגנטינאי. אלא שארגנטינאי אחר, סרחיו אלמירון, החזיר את הקבוצה מסיציליה עם שיוויון בדקה ה-47. 3 דקות עברו והמקומיים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים. פרנצ'סקו לודי לקח אחריות, כבש והעניק לחבריו ניצחון שני העונה.

נאפולי - פארמה 2:1
וולטר מצארי העלה את כל התותחים הכבדים שלו, למרות שבאמצע השבוע הוא מארח את באיירן מינכן. זה לא ממש עזר לדרומיים שהתקשו מול הגנת הברזל של האורחים. מאסימו גובי העלה את פארמה ליתרון מפתיע בדקה ה-57. ג'יוזפה מסקארה (76) איזן, אבל אקורד הסיום היה שייך לפרנצ'סקו מודסטו שכבש מתוך הרחבה בדקה ה-82 והנחיל לאזורי הפסד ראשון בבית אחרי חצי שנה.

תאריך:  15/10/2011   |   עודכן:  15/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן חגי
סולליך הבקיע בדקה ה-9 בבעיטה אדירה מ-18 מטרים, בן לולו איזן
TheMarker IT
הרשת החברתית שהושקה לפני פחות משנתיים ועוררה ביקורת על פגיעה בפרטיות תיסגר בשבועות הקרובים; בנוסף, הודיעה גוגל על סגירתם של מספר שירותים כמו Jaiku ו-Code Search
מערכת אתר ערוץ הספורט
ניצחון חוץ לישראלי וחבריו, ורמוט לא שותף. 0:4 לבאיירן על הרטה
עידן יוסף
בהחלטה תקדימית, נענה משרד ביטחון לבקשתו של ח"כ ישראל חסון, ואישר "מסלול ירוק" לגלעד שליט ולכל פדוי שבי    יאפשר לכל פדוי שבי להיות מוכר כנכה צה"ל באופן אוטומטי, כמי שנפגע בנפשו, וזאת מבלי שיהיה מחויב להוכיח שהוא אכן נפגע
איתמר לוין
למחוזי בירושלים יתמנו בחודש הבא שני שופטים; למחוזי בחיפה ולמחוזי בבאר שבע יתווסף שופט אחד    32 מועמדים מתמודדים על שתי משרות בבית משפט השלום בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il