X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יום לאחר ההפסד 3:0 לסכנין, יובל נעים ריאלי: "ניאבק נגד הירידה"
▪  ▪  ▪
מתרגל למציאות. יובל נעים (אלן שיבר) צפו בו מדבר

יממה לאחר ההפסד הצורב בחוץ לבני סכנין (3:0), והצהרתו קבל עם ועדה כי בית"ר תיאבק נגד הירידה, מאמן בית"ר ירושלים, יובל נעים, מתרגל למציאות החדשה.

"קודם כל, לא צריך להפיל את כל התיק על אבירם ברוכיאן ", אמר הערב (שלישי) נעים בראיון לרדיו 103FM. "היו לי מספר שיחות איתו, והוא יודע שהוא צריך להיות טוב יותר. בית"ר י-ם של השנה היא לא אותה קבוצה כמו בשנים האחרונות, וגם לו קשה להתרגל. השנה בבית"ר עולים ב-11 שחקנים צעירים שבדרך כלל לא היה להם סיכוי ללבוש את חולצת ההרכב. במועדון כזה אין תחליף לברוכיאן. הדבר הכי קל זה להוציא אותו, אבל חשוב שהשחקנים המובילים ירימו את הקבוצה".

לגבי היריבה המושבעת, שפירקה את בית"ר אמש, הוסיף נעים: "סכנין קבוצה מצוינת. אני חושב שהם הצליחו עם הזרים, שהם בעצם הבסיס של הקבוצה, וכמובן ראדי שהוא הדובדבן על הקצפת. יחד עם התמיכה של הקהל, לכל קבוצה שתגיע לשם יהיה קשה. מדברים על בית"ר שלא הולך לה אבל זה סך הכל משחק אחד ולא צריך להיסחף. היו הרבה רגעים קשים אתמול, אבל השער הראשון שספגנו זה כבר סימפטום. אנחנו מכינים גולים ליריבות".

פרט לברוכיאן, נעים לא חסך ביקורת גם משאר שחקניו: "ההבדל בין בית"ר לסכנין לפני המשחק היה נקודה ועכשיו זה ארבע נקודות, אז לא צריך להיסחף. בתקופה האחרונה אנחנו נראים לא טוב ומי שחשב שבית"ר תהיה בצמרת, הטעה את האנשים. בן שושן ומויאל זה חסרון משמעותי עבורנו ואנחנו חייבים לקבל אותם בריאים ובכושר טוב. הרוש? גם לו מותר לתפוס יום פחות טוב. השחקנים המובילים במועדון חייבים להיות בכושר יותר טוב כדי שננצח משחקים, והם יודעים את זה".

נעים הסכים לשתף את הציבור במאמצים שנעשים מאחורי הקלעים על מנת לחזק את הקבוצה: "בנינו הרים וגבעות על אלון תורג'מן, חיכינו ולא קיבלנו. כמו שזה נראה עכשיו, חן עזריאל לא מוצא את מקומו בחיפה והוא לא רוצה להשאר שם. הוא לא מקבל דקות משחק והוא בחור צעיר שרוצה לשחק ובבית"ר הוא יכול הליות כוכב. פילאבסקי? הוא שחקן בית"ר לכל דבר ואם הוא יכול לעזור לנו נגד רמה"ש אז אולי הוא ישחק. אני מקווה מאוד שננצח".

לסיכום, דיבר המאמן על העתיד הצפוי לקבוצתו: "בית"ר ירושלים לא תרד ליגה, חד משמעית. הלוואי ואני אטעה אבל אנחנו נאבק על הירידה עד הסוף. עוד 3 שבועות אנחנו חוזרים לטדי למשחק הבית נגד חיפה ונקווה לצאת שם לדרך חדשה".

החלה בניית היציע דרומי בטדי: 10,000 מקומות יתווספו
פרויקט הקמת היציע הדרומי באצטדיון טדי, יצא לדרך. האצטדיון, שמונה כיום כ-21,600 מושבים, יורחב בעקבות היציע החדש בכ-10,000 מושבים. היקף ההשקעה בפרויקט עומד על כ-100 מיליון שקלים במימון משותף של הטוטו, שמימן 60 מיליון שקלים, ועיריית ירושלים שסיפקה 40 מיליון.

מדובר שלב הראשון בהכנת האצטדיון לקראת אירוח משחקי המכביה ה-19 המתוכננים להתקיים ביולי 2013 ומשחקי יורו 2013 לנבחרות צעירות. בעתיד מתוכננות עבודות הרחבה נוספות, כאשר בשלב הסופי אמור האצטדיון להכיל כ- 50 אלף מקומות.

במסגרת פרויקט ההרחבה יבוצעו עבודות להתאמת רמת האצטדיון לקריטריונים של מגרשים בדרגה 4 על פי הדרוג הבין לאומי של UEFA, דבר שיאפשר אירוח משחקים בליגת האלופות עד השלבים הגבוהים. מערכת התאורה באצטדיון תשודרג, יוחלפו המושבים, יוקם אולם מסיבות עיתונאים, חדרי עבודה לצוותי תקשורת, חניות לקבוצות ולאורחים וישופרו היציעים הקיימים. כמו כן, יוקם מערך תשתיות שיאפשר קיום אירועי ענק ומופעים במגרש, העבודות צפויות להימשך כ- 18 חודשים.
 
בנוסף, בוצע שדרוג כר הדשא הקיים והגבהתו ב- 1.60 מטר על מנת לשפר את חווית הצפייה ולהבטיח זוויות ראיה אופטימליות מכל היציעים. שדרוג כר הדשא נמצא על סף סיום ועם סיומו יחזור האצטדיון לפעילות רגילה, מה שיאפשר לבית"ר ירושלים לשוב ולארח במגרש. המשך העבודות בפרויקט ההרחבה יתבצעו ללא פגיעה בפעילות השוטפת.

שוב, גומא
נציגיו של גומא אגייאר גיששו שוב מול אלו של ארקדי גאידמק במטרה ולשוב לשולחן המשא ומתן ולנסות ולהגיע לרכישה עתידית של הספונסר לשעבר. כזכור, גם במהלך הקיץ היו מגעים בין הצדדים, אך המהלך לא יצא אל הפועל בעקבות ההסכם שנחתם עם דן אדלר ואדם לוין. כעת, בגלל המצב הכלכלי הרעוע של הקבוצה, ארקדי מעוניין לחדש מגעים עם גומא על מנת למכור סוף סוף את המועדון.

תאריך:  25/10/2011   |   עודכן:  25/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופט מלצר מתח ביקורת על כך שהמתמחים עתרו לבג"ץ ובמקביל הפסיקו את המו"מ עם האוצר    דורש מהאוצר להודיע האם יהיה מוכן לתת למתמחים "מענק כלשהו"
עידן יוסף
הציר הטורקי פנה לישראל וברק הנחה לסייע במבנים ניידים ובציוד    לבקשת טורקיה, לא תשלח ישראל משלחת סיוע
איציק וולף
יו"ר הכנסת נועד עם השגריר האמריקני, דניאל שפירו, ואמר לו כי לאחר עסקת שליט השתנתה תמונת המצב הפוליטית    "ראש הממשלה יכול לאיים בפירוק הקואליציה כלפי השותפים הקואליציוניים, וללכת לבחירות מבלי חשש"    קרא לאמריקנים לשחרר את פולארד    "אחרי עסקת שליט, מצפה העם בישראל שגם פולארד יהיה בביתו"
אלעזר לוין
המינהל החכיר לעיריית ירושלים את בית הנסן ההיסטורי בטלביה, יחד עם מגרש יקר בן 40 דונם, ששוויו כ-100 מיליון שקל    העירייה תשלם דמי חכירה סמליים, אך אם תנסה לשנות את יעוד השטח, יהיה עליה להחזיר את הנכס למדינה    הבניין ההיסטורי ישומר
אלעזר לוין
ועדת הוד"ל הארצית התכנסה היום לישיבתה הראשונה    אחת לארבעה חודשים תגיש ועדה בראשות שוקי אמרני לממשלה דוח על התקדמות אישורי התכנון בכל המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il