X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
2 רימוני עשן הושלכו בוולפסון. אין עצורים. אלרואי כהן: "מתרגש מאוד"
▪  ▪  ▪
תכונה גדולה לפני יום ראשון

תכונה גדולה לקראת הדרבי התל אביבי. אימון הפועל תל אביב במתחם חודורוב הופסק היום (שישי) לזמן קצר לאחר שאוהדים השליכו 2 רימוני עשן (אחד מהם לא פוצץ). ניידת שיטור ששהתה במקום הזמינה חבלן משטרתי. האירוע, בו נוכחו 150 אוהדים, הסתיים ללא עצורים. בהפועל סיפרו כי לקראת האימון המסכם מחר בערב יגיע כוח שיטור גדול מהרגיל.

מה שיכול להעיד על הטירוף שסובב את המפגש העירוני הוא הבהלה אחר כרטיסים למשחק. כל 2,200 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הפועל נחטפו כבר לפני 3 ימים. אחד מאוהדי האדומים רכש כרטיס מהספסר ב-900 ש"ח.

5 דקות. זהו הזמן הקצר בו חווה אלרואי כהן את הדרבי התל אביבי הגדול בין הפועל ומכבי, אחרי שעבר מקרית שמונה לאדומים בחלון ההעברות באמצע העונה שעברה. כהן, שנכנס כמחליף בדקה ה-85 בדרבי שנערך בסיבוב השלישי והסתיים ב-2:2, צפוי לפתוח ביום ראשון לראשונה במשחק היוקרתי שייערך ביום ראשון.

"אני מתרגש אבל מוכן למשחק", אמר אלרואי כהן לתכנית הספורט של 103FM, "אני רוצה שיתחיל כבר הדרבי. אני שמח שאני שחקן הרכב בהפועל ומקווה שזה ימשיך כך. אני מאוד מתחבר לשיטה שלנו, למרות שגם בשיטה הקודמת היו לי משחקים טובים. אני חושב שדרור קשטן ניסה כמה שחקנים עד שהגיע להרכב הזה. באותה תקופה שהגעתי היה לי מוזר, כי אתה מגיע מקהל של אלפיים שעומדים ומסתכלים עליך ובבלומפילד בכל נגיעה בכדור אתה שומע את הקהל. זה היה מלחיץ קצת בהתחלה".

"כשהגעתי להפועל באמצע העונה שעברה היה כבר הרכב סגור ולא היה צריך לשנות", הוסיף הקשר, "ידעתי שהגעתי לכאן שזה מעבר שעשיתי לשנים הבאות. אין ספק שהמעבר היה קשה. יש אוהדים שאומרים שלא אכפת להם מאליפות אלא רק מהדרבי. חלק מלהיות שחקן זה לעמוד בלחץ".

"זאת חוויה להתאמן אצל קשטן", פירגן כהן למאמנו, "אני לא חושב שהשחקנים פוחדים ממנו. פשוט כיף לדעת שאתה הולך למערכה תחת מאמן שהיה בכל המסגרות. יש לו חוש הומור והוא צוחק איתנו. הוא לא רובוט, יש לו הכל".

ומה יהיה ביום ראשון בערב? האם האדומים יחגגו או שהצהובים יחייכו דווקא? "אני חולם שננצח את הדרבי הזה", סיכם כהן, "הלוואי שיהיה לי את הכבוד לתת גול, לשמח את האוהדים שלנו ושהפועל תהיה השולטת בעיר".

גם על האקסית יש לכהן מה לומר, רק דברים טובים כמובן: "יש שם קבוצה טובה. אני חושב שיש לק"ש את היכולת להיות בצמרת עד הסוף".

תאריך:  25/11/2011   |   עודכן:  25/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מנכ"ל דניה סיבוס תוקף בחריפות את התנהלות הקבלנים והרשויות בנושא בנייה ירוקה    "אף חברה לא יישמה את תקן הבנייה הירוקה"
יואב יצחק
ביולי 2009 הביא המנכ"ל דאז מרדכי שקלאר בפני הוועד המנהל של רשות השידור את בקשתו לאשר החלטתו להאריך את החוזה של מצקביץ' כיועצת משפטית לתקופה של שלוש שנים    בניגוד לחוק, מצקביץ' לא פסלה עצמה    היא השתתפה בדיון ואף סיפקה ייעוץ משפטי לחברי הוועד המנהל ולפיו די בהחלטת המנכ"ל שכבר התקבלה כדי להאריך את כהונתה    בפועל, סידרה מצקביץ' לעצמה טובת הנאה באופן בלתי חוקי    הוועד המנהל הפך חותמת גומי
אלעזר לוין
החברה הפסידה ברבעון, אבל המנכ"ל שהגיע לגיל פרישה יקבל פיצויים לפי 200%, ומענק של 4.8 מיליון שקל תמורת התחייבות לסודיות ואי-תחרות
איתמר לוין
מעריב: נשיאת העליון מסרבת מזה שבעה חודשים למנות יו"ר לוועדת הבחירות המרכזית, לאחר שנדחתה הצעתה לפי גם שופט עליון בדימוס יוכל למלא את התפקיד    הנימוק של ביניש: השופטים עמוסים מדי
איציק וולף
מינוי כמאל אל-גנזורי לראש הממשלה הזמנית אינו מספק את המפגינים    קראו להמונים לשוב היום לכיכר א-תחריר להפגנת "יום שישי של ההזדמנות האחרונה"    הפגנה צפויה גם בירדן, סמוך לגבול עם ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il