X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבכירים יכנסו מחר לתחרות. פאר: הזדמנות טובה לראות טניס ישראלי
▪  ▪  ▪
שחר פאר. "שמחה לשחק באליפות"

מחר (שלישי) יעבירו הילוך באליפות ישראל בטניס, כשארבעת הישראלים הבכירים של הענף, שחר פאר, אמיר ויינטרוב, דודי סלע ויוליה גלושקו, יכנסו למעגל המשחקים בסיבוב הראשון, שיצא לדרך כבר היום.

באזור האולימפי כחולבן שלנו כבר ביקרתם?

שחר פאר, שתעלה למגרש בשעה 10:00 למשחק מול יער שפיר, אמרה שהיא מצפה לתחילת המשחקים. "אני שמחה מאוד להגיע ולשחק באליפות ישראל", הוסיפה האלופה והמדורגת הבכירה, "אני מגיעה אחרי תקופת הכנה של חמישה שבועות במיאמי, והתחרות תהווה הכנה טובה נוספת לקראת פתיחת העונה. זו הזדמנות מצוינת לקהל בארץ לבוא ולראות את הטניסאים הישראלים משחקים".

המטרה הגדולה של פאר בעונה הבאה תהיה להתברג למשחקים האולימפיים לונדון 2012. היא תצטרך להיות בין 56 הראשונות בעולם לפי מקסימום 4 טניסאיות למדינה כדי למצוא את עצמה על הדשא של ווימבלדון.

גלושקו, המדורגת שנייה, תפתח מול הילה מזרחי (לא לפני 12:30), וקרן שלמה (3) תתמודד מול רותם שוובר (לאחר משחקי השעה 10:00). עופרי לנקרי (3) כבר העפילה לרבע הגמר לאחר שניצחה 3:6,2:6 את רונה לויאן. בסיבוב הבא היא תפגוש את המנצחת בין דניאלה ויטה לעמית לב ארי (לאחר משחקי השעה 10:00).

בגברים, סלע – סגן אלוף ישראל והמדורג 1 בתחרות – יפגוש את אלון אליה, שניצח 4:6,2:6 את דניאל יעקבי (לאחר משחקי השעה 10:00). וינטרוב, אלוף ישראל והמדורג שני, יפגוש את ניקיטה סויפר (לא לפני השעה 14:00), שניצח היום 5:7,7:5,2:6 את דניאל אלכסנדרוב.

גלעד בן צבי (3) יתמודד מחר (לא לפני 12:30) מול אלוף הנוער אור רם הראל, שניצח היום 4:6,4:6 את שחקן העבר, אורן מוטובסל. במשחק נוסף יתמודדו בשעה 10:00 טל ארוס (4) ועמית ענבר, כיום שחקן קולג' מוצלח ובעברו שחקן בנבחרת הדייויס. היום ניצח ענבר 1:6,3:6 את יהונתן קאופמן.

עוד תוצאות מהסיבוב הראשון:
גברים:
דור בלפר- בני עוזר 2:6,2:6 
עדן פלג- נתנאל אלקבץ 4:6,2:6
אורן רזניק- יאיר גל 2:6,3:6
גיא מיכלביץ'-  תמיר גבע 4:6,3:6

נשים:
שריי שטרנבך- לי אור 4:6,6:7
ליאת צימרמן- דניאל חוה 2:6,0:6
ליבי מש- אסתר מסורי 4:6,3:6

תאריך:  19/12/2011   |   עודכן:  19/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
שרי האוצר של אירופה מנסים לגייס סכום עתק של 261 מיליארד דולר שיופנה לקרן ההצלה המיוחדת למדינות הגוש    הערכת השווקים: המימון לא יהיה גדול מספיק
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת החוק שעל פיה יושוו הקצבאות והמענקים לאלמנות אנשי המילואים שנספו עד לשנת 1999 לקצבאות ששולמו לאלמנות אנשי צוות האוויר    כל אלמנה תקבל מענק של 100,000 שקלים
איציק וולף
השר לביטחון פנים אמר לחברי הכנסת הערבים כי הם משתמשים בסוגית הר הבית על-מנת להתסיס וללבות את האש ללא הצדקה    " כל אמירה על פגיעה בפלשתינים לא רק שאינה נכונה אלא היא גם פוגעת בכל מהלך מקצועי לשיקום"
עופר וולפסון
אמפל אמריקן מבקשת דחייה של שנתיים בהחזר החוב, ללא "תספורת", תוך הבהרה כי תשלומי הריבית ישולמו בינתיים כרגיל    החברה מצפה כי השבחת ערך אחזקותיה בגדות, כמו גם פתרון משבר הזרמת הגז ממצרים, יחזקו מחדש את מעמדה הפיננסי
איציק וולף
משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה הודיעו כי צמידי האיזון מסוג EQ פולטים קרינה רדיואקטיבית העולה על הרמה המותרת בישראל ובעולם    החומרים הרדיואקטיביים נמצאו במעטפת הגומי של הצמיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il