X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקלה במכבי חיפה אחרי ה-1:2 על נתניה. קטן לשחקנים: לתת את התחת כל משחק
▪  ▪  ▪
רק נחישות. חיפה נשמה לרווחה (אלן שיבר). צפו ב-1:2 על נתניה

במכבי חיפה נשמו אתמול (שני) לרווחה אחרי הניצחון הדחוק, 1:2 על מכבי נתניה. אחרי תקופה לא פשוטה, במהלכה צנחה האלופה למרכז הטבלה וגם הודחה מהליגה האירופית, סוף סוף יש גם סיבה לאופטימיות. הפער מהפסגה עדיין גדול ועומד על 10 נקודות מקרית שמונה, אבל הירוקים רחוקים רק 5 נקודות מהפועל תל אביב והתחושה היא ששוב הכל פתוח.

הניצחון על מכבי נתניה הושג בלחימה נטו, כך טוענים במכבי חיפה. "מי שחשב שנתפוצץ ונציג כדורגל מצוין לא הבין כנראה באיזה משבר היינו", אמר אחד השחקנים, "רק ככה, תוך עבודה קשה ונחישות, אפשר לצאת מהמשבר הזה. ככה אנחנו צריכים לשחק גם בתקופה הקרובה".

הקפטן יניב קטן שוחח עם השחקנים בסיום המשחק בחדר ההלבשה ודרבן אותם לקראת המשך המאבקים העונה: "אנחנו חייבים לשחק בנחישות ולתת את התחת בכל משחק. לא יכול להיות שאלישע יהיה בודד במערכה, שכולם זורקים עליו דברים ואנחנו עומדים בצד ומסתכלים. זאת הקבוצה שלנו ואנחנו צריכים להיראות בהתאם".

אחת התלונות של האוהדים בשבועות האחרונים היתה שהשחקנים לא מביאים את הלב למגרש, ולכן גם היה הכעס הגדול. עם זאת, אתמול לפני המשחק נשלחה איגרת מאוהדי מכבי חיפה לשחקנים בה נכתב שהקבל עומד מאחוריהם ויעודד אותם ללא הפסק. בסיום השחקנים הגיעו ליציעי כדי למחוא כפיים לקהל, לראשונה מזה מספר משחקים, ונראה שיש הפשרה מסוימת בין הצדדים.

ולדימיר דבאלישווילי כעס אתמול על כך שלא שותף במשחק ונראה עצבני מאוד. ההערכה היא כי הוא קרוב לסיום דרכו בחיפה, שמחכה להצעות קונקרטיות לגביו. בחיפה הבהירו כי אמש ההחלטה שלא לשתפו נבעה משיקולים מקצועיים בלבד, שכן המאמן אלישע לוי פתח עם חלוץ אחד ולא שניים ודבאלישווילי היה זה ששילם את המחיר.

עד תחילת ינואר אמורה מכבי חיפה לגבש עמדה סופית לגבי זהות השחקנים שיעזבו. על הפרק: תמיר כהן, חיים מגרלשווילי, ולדימיר דבאלישווילי ומרלון דה חסוס, שלמעשה סיים את דרכו בקבוצה. בחיפה יש כעס על החלוץ, שבאימון המסכם הודיע שוב שהוא סובל מכאבים ועל כן הותיא אותו המאמן מהסגל.

בחיפה יעשו מאמץ להתחזק בבלם, כאשר דקל קינן נמצא חזק על הכוונת אך בשלב זה עדיין אין התפתחויות. לא מן הנמנע שאם יגע בלם נוסף, ישוחרר אחד מהבלמים שהגיעו מאוחר יותר העונה - איציק כהן או אוראל דגני. גם חיזוק לקישור מחפשים בחיפה, והיום נחת להתרשמות איו סאקה, קשר בן 21. בשבועות הקרובים אף ישולב ברוטציה קשר קבוצת הנוער ערן רוזנבאום, שמוערך מאוד בצוות המקצועי. רוזנבאום החלים לאחרונה מפציעה קשה מאוד בכתף ואמש נכנס בדקה ה-90.

חיפה סיימה היום בתיקו 2:2 עם מכבי גבעת אולגה במשחק הוקרה שנערך. מוחמד גאדיר ותמיר כהן כבשו לזכות הירוקים, אפרים אספה כבש צמד לאולגה. מתחילת המשחק קיללו אוהדי אולגה את דבאלישווילי, שהוחלף לבקשתו אחרי 20 דקות.

תאריך:  20/12/2011   |   עודכן:  20/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
משרד הבריאות חתם על הסכם עם מגן דוד אדום להפעלת שירות פינוי מוטס באזור הדרום ובאזור הצפון, כאשר המענה יינתן באמצעות צוות רפואי הכולל פרמדיקים
איתמר לוין
ביקורת קשה של המחוזי בת"א על תופעת הגשתן של תביעות ייצוגיות, לעיתים בסכומי עתק, בלא בסיס    קובע: הגיעה העת לפסוק במקרים כאלו הוצאות לטובת המדינה
איתמר לוין
עו"ד עמיחי סגל שימש כבורר בסכסוך בין חברת ארדן לדן טמיר - בעודו מייצג את אביו של טמיר    ביהמ"ש: ההסכם לפיו נערכה הבוררות מהווה לכאורה קרטל בתחום עבודות הבטון
מירב ארד
דוח המבקר חושף התנהלות לקויה של רשויות רבות בטיפול בכלבים ובחתולי רחוב    מגלה מינויים בלתי חוקיים של וטרינרים ומחסור בתחנות הסגר ברחבי הארץ
איתמר לוין
אישה טענה שבעלה פועל נגדה באלימות וקיבלה צו הגנה זמני, אך במקביל נקבע שהבעל הוא הדייר המוגן בדירה והאישה הונתה את משרד השיכון - ולכן הצטוותה לפנות את הדירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il