X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרסום ראשון: קבוצת ליגת לוטו עלולות להפסיד למעלה ממיליון שקל בעונה
▪  ▪  ▪
הקבוצות ינזקו? מכבי זוכה בגביע צ'אנס (אלן שיבר)

פרסום ראשון: מפעל הפיס החליט להקפיא את כל ההקצבות לשנת 2012, בכל התחומים, ובכללם גם את הכספים למנהלת ליגת לוטו, שמפעל הפיס הוא הספונסר העיקרי שלה. בסוף דצמבר הסתיים הסכם בן 5 שנים בין האוצר ומפעל הפיס על הזכאות להפעיל את המפעל, זאת אומרת שהרשיון תם. זמנית הוארך הרשיון בחודש נוסף עד ל-31.1, כדי לדון בהסכם חדש. המשמעות האופרטיבית היא שקבוצות הליגה עלולות לאבד למעלה ממיליון שקלים בעונה.

שורש המחלוקת ע"פ גורמים המקרובים לנושא היא בחלוקת הרווחים. העובדה שכיום 50 אחוזים מהם מוקצים למדינה, ויתר 50 האחוזים (מהרווחים) לרשויות המקומיות. המדינה (האוצר) מעוניינת לשנות את המאזן ל-70 אחוז לטובתה, ו-30 אחוזים לטובת הרשויות המקומיות. על רקע המחלוקת כלל לא ברור האם האוצר, יאריך למפעל הפיס את הרשיון ולכן כעת כל התקציבים לשנת 2012 מוקפאים, ובתוכם הסכומים שמעביר מפעל הפיס למנהלת ליגת לוטו שמוערכים בכ-13 מיליון שקלים בשנה הנוכחית, ו-14 בעונה הבאה. (הסכום אשתקד עמד על 10 מיליון שקלים).

דולין מלניק, דוברת מפעל הפיס מסרה לערוץ הספורט: "עד שהאוצר לא מחדש את ההיתר, כל התקציב מוקפא כולל התמיכה בליגת לוטו. כרגע יש היתר עד ל-31.1. כשיחודש ההיתר נחדש את התמיכה. אגב, כל התקציב מוקפא זאת אומרת בנייה של כיתות לימוד, גני ילדים וכל פעילות ההשקעה של מפעל הפיס".

מהמנהלת נמסר: "מערכת היחסים בין מנהלת הליגה למפעל הפיס איתנה ופעילה. הפעילות ההדדית בין הצדדים תימשך כרגיל. אנחנו לא נכנסים למערכת היחסים שבין מפעל הפיס למשרד האוצר ומשוכנעים שמיד לאחר חתימת ההסכם החדש הוא ימשיך כקדמותו. המנהלת מספיק חזקה כלכלית בכדי להמשיך לעמוד בהתחייבויותיה הכספיות לקבוצות וליתר הגורמים".

בתוך כך, היום הייתה אמורה להתקיים ישיבה במנהלת הליגה, על מנת לאשר העברתם של 2 מיליון שקלים לאיגוד הכדורסל, על פי הסכם הזיכיון מול האיגוד (הסכום ניתן בתשלומים). הישיבה נדחתה ל24.1, ומכאן שהכסף כרגע, לא עובר.

בנושא אחר, יו"ר האיגוד שי שני הגיש בקשה לקיים אסיפה כללית ובחירות ב-7.2. מכאן, שאם בישיבה שצפויה להתקיים ב-20.1 יודח שני ויוכתר יו"ר זמני, שבועיים וחצי אח"כ יתכן שיבחר יו"ר אחר מתוקף הבחירות הכלליות, אם אכן יתרחשו. שי שני לא מתכוון להתמודד בבחירות הכלליות בכל מקרה, ויפרוש.

תאריך:  09/01/2012   |   עודכן:  09/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
התנצחות נדירה בחריפותה בין נשיאת בית המשפט העליון לבין השופט דנציגר    ביניש: בחוות דעתו של דנציגר חל בלבול    דנציגר: קביעתה באחת הנקודות אינה מעלה ואינה מורידה
איתמר לוין
הרכב מורחב של תשעה שופטים הפך החלטה קודמת של בית המשפט העליון    ביניש: ייתכן שראיות לא יהיו קבילות בהליך הפלילי, אך אין למנוע מן המשטרה לעיין בהן בשלבי החקירה
מערכת אתר ערוץ הספורט
גווארדיולה מאמן השנה, השער הכי יפה שייך לניימאר ופרס גם לפרגוסון
עופר וולפסון
האוצר דיווח על הצלחה בקרב המסודיים בהנפקת איגרת החוב הממשלתית השקלית החדשה ל-30 שנה, עם היקף ביקושים הגבוה פי 5.7 מההיצע, שעמד על 200 מיליון שקל    בשבוע הבא: הנפקת כמות דומה למשקיעים פרטיים
איתמר לוין
אומר לבג"ץ שכל שנעשה הוא ביטול מגבלה שהוטלה לפני ארבע שנים בלבד    מדגיש: כל אחד משופטי העליון יכול להתמנות לנשיאו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il