X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סטאין ינסה להשיג את הכרטיס במרתון טבריה. יו"ר האיגוד: "תלוי ברוח"
▪  ▪  ▪
היילח סטאין. ישיג את המינימום?

זהו, אפשר כבר לספור את השעות עד לפתיחתו של מרתון טבריה. המירוץ היוקרתי ייצא לדרך מחר (חמישי) בבוקר כשאתלטים בכירים מישראל ומחו"ל יזנקו וינסו לשפר את התוצאות שלהם. באיגוד האתלטיקה מקווים כי לפחות אחד מבין השניים, וובה בריהון והיילה סטאין, ישיג את המינימום ללונדון ויצטרך לזוהר זימרו שכבר הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים. 

"אני מקווה שמחר יהיו לנו שני רצי מרתון נוספים שיצטרפו לזוהר זימרו בלונדון", אמר שלמה בן-גל, יו"ר איגוד האתלטיקה, "הרבה תלוי במזג האוויר, אולם אם זה יהיה דומה למירוץ ל-10 ק"מ שהתקיים היום, אני מאמין שלפחות אחד מהשניים יירד מ-2:15, אבל אני מקווה ששניהם יעשו זאת".

סטאין יודע כי החודשים הקרובים קריטיים עבורו והפעם שיחרר הצהרה בנוגע לעתידו. "יהיה לי מאוד קשה להשיג את הקריטריון בטבריה בגלל תנאי מזג האוויר אך אנסה לעשות זאת בהמשך השנה במרתונים אחרים. אני יכול להגיד שאחרי לונדון גם אם אגיע לשם וגם אם לא, אני פורש. אם אצליח, זו תהיה האולימפיאדה האחרונה שלי".

"למרות התחרות שיש למרתון טבריה ממרתונים נוספים בארץ", אמר ראש מנהל הספורט, ד"ר אורי שפר, "הוא ממשיך לגדול ולהוות את אחת מתחרויות הדגל של ישראל ושל משרד הספורט".

זוהר זמירו אמר לקראת התחרות: "המטרה שלי מחר היא לרדת מ-2:18, אבל אנו, רצי המרתון, תלויים בחסדי מזג האוויר. מה שנשאר זה להתפלל שיהיה מחר מזג אוויר טוב, ואז כולם, כמוני, יוכלו לקבוע תוצאות טובות".

לאונרד מוצ'רו, הקנייתי שניצח ב-2 מ-5 המרתונים שלו בטבריה, ציין כי שלושה מארבעת שיאיו האישיים נקבעו בטבריה. "עבורי זה תמיד יהיה המרתון המשמעותי ביותר בקריירה. אני אוהב את המסלול. עבורנו, הקנייתים שמתאמנים בדרך כלל בתנאי גובה, ריצה באחד המקומות הנמוכים בעולם היא דבר מעולה. אם נוסיף את היחס שאנו מקבלים כאן, הרי לכם הסיבות בגללן מרתון טבריה תמיד נמצא בלוח התחרויות שלי".

כמו כן, נחשף במסיבת העיתונאים כי טכנולוגיה שתונהג לראשונה במרתון טבריה תאפשר לרצים לראות את זמני הביניים שלהם יחד עם תמונותיהם כל מספר קילומטרים לאורך המסלול. בקיצור, צפוי לנו מרתון משכולל.

תאריך:  11/01/2012   |   עודכן:  11/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
שר השיכון: "הבנקים אינם מודעים לנושא, אך בתוך שבועיים נודיע לציבור ונסדיר את הנושא - למפרע מ-1 בינואר"
עופר וולפסון
מה-20 בינואר ניתן יהיה להצטרף לרשת הסלולר של לוי דרך שישה מסניפי אייבורי    בהמשך ניתן יהיה לרכוש את שירותי הסלולר בכל 22 סניפי הרשת, בנוסף למרכולים של לוי
אורן מג'ר
הכלכלן הראשי של אקסלנס נשואה פוטר לאחר שאמר: "לאומי - בנק של לבנים"    מעוז בכינוס במכללת ספיר: "החברה הלבנה שולטת, לאומי - בנק של לבנים; הקיבוצים והמושבים שדדו קרקעות"    "אני רוצה לראות שמישהו ישבור את הראש של האשכנזים בשדרות רוטשילד"
אלעזר לוין
מחירי-שיא לפרויקט חדש של הירש ודוד    מכרו בתוך חודש 28 דירות על הכרמל    אפריקה-מכרה 28 דירות ב-34 מיליון שקל    שיכון ובינוי מכרה 26 דירות ב-51 מיליון שקל
איתמר לוין
רמי סבן, שמואל מלכה ("טימור"), האחים דוד ויעקב מוראידי וגולן אזרד הבריחו דרך גבול מצרים עשרות נשים שהובאו מבריה"מ-לשעבר ואילצו אותן לעבוד בזנות שעות רבות מדי יום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il