X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
92:97 ללייקרס על קליבלנד. כספי: "אני מאמין בקבוצה הזו". ווייד נפצע
▪  ▪  ▪
בראיינט עובר את פארקר (gettyimages) צפו בניצחון של הלייקרס

גם בגיל 33 (וחצי) קובי בראיינט ממשיך לצלוף. הממבה השחורה הוריד הלילה (בין שישי לשבת) 42 נקודות על הראש של עומרי כספי, אנטוני פארקר והקליבלנד קבאלירס בניצחון הלייקרס 92:97, עבור קובי מדובר במשחק שלישי ברציפות שהוא קולע מעל 40 נקודות.

בראיינט הוא השחקן השלישי בתולדות ה-NBA, שמגיע ל-110 משחקים בהם הוא קולע מעל 40 נקודות. רק אגדות הכדורסל ווילט צ'מברליין ומייקל ג'ורדן מקדימים את שחקן הלייקרס. "אני מרגיש טוב עכשיו, מאוד נינוח ויש לי גם הרבה מוטיבציה", אמר בראיינט לאחר המשחק, "סבלתי לא מעט מבעיות בפרק כף היד, אבל כשאנחנו מפסידים זה לא מעניין אף אחד. שמח שניצחנו". מאמן לוס אנג'לס, מייק בראון, הוסיף: "כל הכבוד לקובי, אבל אנחנו חייבים להיות יותר מדויקים בהתקפה כדי לא להסתמך עליו כל כך. אבל זה נהדר שיש לנו אס כזה בכיס".

בצד השני קיירי אירווינג הרוקי קלע 21 נקודות עבור הקאבס. עומרי כספי הוסיף שיא עונתי של 11 נקודות. "יש לקבוצה שלנו אופי נהדר, לא נתנו להם לברוח", אמר כספי בסיום המשחק, "אנחנו רק צריכים להמשיך לשחק חזק בהגנה ולשחק קבוצתי בהתקפה ואני מאמין שיקרו לנו דברים טובים. שיחקנו טוב, אבל הלייקרס ברחו בארבע הדקות האחרונות".

בעוד בראיינט מפציץ בלי הכרה, מה יהיה עם דוויין וייד ולברון ג'יימס? מיאמי הפסידה הערב 117:104 לדנבר. "הם מחצו את ההגנה שלנו", אמר ג'יימס, "הם פשוט צלפו שלשות וקלעו ליי-אפים בקלות. הם שברו אותנו יותר מדי פעמים. הם קלעו בכל פעם שהם רצו". טיי לאוסון בלט אצל דנבר עם 24 נקודות. רודי פרננדס הוסיף 15. מי שחסר להיט ברגעים המכריעים היה וייד, שנחת לא טוב על הקרסול שלו 7 דקות ו-24 שניות לתום הרבע הרביעי, פונה לקבלת טיפול ולא חזר לפרקט. "אני מקווה שאוכל לשחק בשלישי מול סן אנטוניו כי זה יום ההולדת שלי", אמר וייד, "עכשיו אני אצטרך לעבור כמה טיפולים ואני מאמין שהכל יהיה בסדר. זה הספורט".

אריק ספולסטרה, מאמן מיאמי, הוסיף: "היה לנו משחק קשה, לא שיחקנו מספיק טוב והם שלטו במגרש הפתוח. נחזור הביתה וננוח לקראת המשחק שיהיה מול הספרס ביום שלישי". טיי לאוסון, שהצטיין כאמור אצל דנבר, אמר: "היה ערב נהדר, כולם היו מעורבים, הגענו לזריקות קלות וזה עזר לנו כדי לנצח".

צפו בהפסד מיאמי לדנבר-->

11 הנקודות שקלע דירק נוביצקי בניצחון של דאלאס 76:102 על מילווקי הפכו אותו לשחקן ה-23 בתולדות ה-NBA שעובר את רף 23,000 הנקודות. "זה יהיה ציון דרך נהדר כשאני אסתכל על הקריירה שלי בעוד 10 או 15 שנה", אמר הג'רמנייטור הצנוע, "אבל כרגע אני רק מנסה לעזור לקבוצה שלי לנצח כמה שיותר משחקים בעונה הסדירה. כרגע אנחנו מתקדמים ומשחקים טוב יותר כך שזה מה שחשוב. זה הדבר היחיד שמעסיק אותי".

אחרי שפתחו את העונה עם מאזן מביך של 3:0, שחקני האלופה התאוששו וכעת הם במאזן חיובי של 5:7. "פתיחת העונה הייתה מאוד מביכה מבחינתנו וזה בלשון המעטה", הודה מאמן דאלאס ריק קרלייל. "זה העיר אותנו והחזיר אותנו לכיוון הנכון. התחלנו להילחם אחרי ההפסדים האלה". אגב, נוביצקי עצמו מדורג שלישי ברשימת הקלעים הפעילים ב-NBA אחרי בראיינט וקווין גארנט. וינס קרטר, שקלע 16 נקודות עבור המאבריקס ומתוכן 11 ב-6 וחצי הדקות הראשונות, הוסיף: "רק רציתי לתת אוויר לקבוצה בדקות הראשונות, זה היה מאוד יעיל ואני שמח על כך".

צפו בנוביצקי ובניצחון של דאלאס-->

צפו במינסוטה, סן אנטוניו ושאר תקצירי הלילה-->

תאריך:  14/01/2012   |   עודכן:  14/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל    הפעילות האמריקנית היא כתגובה לתקיפה ישראלית אפשרית באירן    ביום חמישי האחרון שוחח אובמה עם נתניהו בנושא האירני ושלח את ראש המטות המשולבים לסדרת פגישות בישראל
מירב ארד
כוחות המשטר פתחו באש כלפי מפגינים שקראו לתמיכה בצבא סוריה החופשי    34 בני אדם נהרגו ביום חמישי האחרון וברביעי נהרג עיתונאי מערבי ראשון מפצצת מרגמה בעיר חומס    הליגה הערבית הודיעה על עיכוב שליחת משלחת פקחים נוספת לסוריה
מירב ארד
המגזין "פוריין פוליסי" פרסם מאמר לפיו סוכני מוסד פעלו כאנשי CIA לגיוס אנשי ג'ונדאללה, ארגון קיצוני סוני, לבצע פיגועים באירן בשנים 2007 ו-2008
יואב יצחק
רכושו של מימן בישראל כולל: בתים, יאכטה ומטוס פרטי    אוריגו העמידה לערוץ 10 הלוואות בסכום כולל של 30 מיליון ש"ח שלא נפרעו במועד    ההסדר המתגבש: העלאת הריבית ובטוחות אישיות נוספות מצד מימן לפרעון החוב בהדרגה עד מרס 2013    על-אף המאמצים מצד לאודור ומימן - טרם גויס משקיע שיזרים מיידית עשרות מיליוני ש"ח    בשלב זה נעשה מאמץ להמשיך ולהפעיל את הערוץ גם אחרי ינואר גם בלא פרעון החוב למדינה
עופר אידלס
בפעם השניה בתוך חצי שנה הארגון חוזר למולדת ה-BJJ. אז מה יקרה הפעם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il