X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פדרציה: הישראלית יצאה מפיגור במערכות ואיזנה ל-1:1 מול הולנד
▪  ▪  ▪
התמודדה יפה עם הלחץ. פאר (צפו בתקציר המשחק)

נבחרת ישראל פתחה היום (רביעי) את הופעותיה בתחרות גביע הפדרציה שנערכת באילת. לאחר שנבחרת הולנד זכתה בנקודה ראשונה מול הכחולות-לבנות כשיוליה גלושקו הפסידה במשחק הראשון, עלתה שחר פאר לשחק מול מיכאלה קריצ'ק וניצחה אותה 7:5, 6:7 ו-1:6 תוך ביצוע מהפך נהדר. בשל הניצחון של פאר, ישראל נמנעה מהפסד מוקדם וההכרעה עברה למשחק הזוגות.

שחר עלתה למשחק הזה במצב לא פשוט, וכשהיא יודעת שהפסד שלה ירחיק את הנבחרת מהמטרה. במצב של פיגור 1:0 במערכות, לקרייצ'ק (ששיחקה יופי של טניס ברוב שלבי המשחק) היתה נקודה שהייתה יכולה להכריע את המשחק ואת המפגש מול ישראל כולו, אבל שחר גילתה הרבה אופי, ולחימה אמיצה היא הצליחה לנצח את המערכה ולהמשיך משם לניצחון במשחק ולאזן את התוצאה בין ישראל להולנד ל-1:1. הרבה זמן לא היה לה לנוח, שכן פאר התייצבה זמן קצר אחר כך למשחק הזוגות שהכריע את ההתמודדות כולה.

מהלך המשחק
מערכה ראשונה
: שחר פאר נראתה מרוכזת ומפוקסת מאוד כבר מהחבטה הראשונה. במשחקון הראשון פאר שברה את יריבתה וניצלה זאת כדי להמשיך ל-0:2. במשחקון השלישי ההולנדית ניצחה, אבל לא לפני ששחר צימקה מ-40:0 ל-40:30 וגרמה לה להזיע עוד קצת. רמת הטניס הלכה ועלתה, וראלי נהדר עם ווינר פנטסטי קבע 2:4 לפאר. ההולנדית לא נכנעה, לחצה על הדוושה והצליחה לשבור בדרך ליתרון 6:5 ולעוד משחקון נהדר בו ידה היתה על העליונה, ובסיומו זה כבר היה 7:5 ו-1:0 מערכות לקרייצ'ק.

מערכה שנייה: המשחקון הראשון נפתח בהגשות של האורחת, ושחר כבר היתה ביתרון 0:40, אך קרייצ'יק הפציצה מכל מקום על המגרש, ניצלה משתי נקודות שבריה וביצעה מהפך שהקנה לה יתרון 0:1. שחר שמרה על ריכוז ולאחר ראלי מרתק ו-ווינר מלא רגש, השוותה ל-2:2, אבל ההולנדית המשיכה להציל כדורים אבודים ועלתה ל-4:3. שחר לא וויתרה וכפתה בהמשך 5:5, ואח"כ גם ניצלה ממאצ' פוינט ואיזנה ל-6:6 ששלח אותנו לשובר שיווין שם הישראלית שלפה ציפורניים נמלטה מהפסד וניצחה את המערכה 6:7.

מערכת שלישית: כשהיא נישאת על גלי המומנטום, פאר עלתה ל-0:1, אך קרייצ'ק לא מצמצה וניצחה את המשחקון שלה על האפס. הנקודה האחרונה של המשחקון השלישי היתה הארוכה במשחק, ולאחר שהיתרון החליף ידיים שוב ושוב, פאר הצליחה לנצח בו, 1:2. מיד לאחר מכן פאר שברה ל-1:3 ומשם קרייצ'ק כבר לא היתה יכולה לעצור אותה, 1:6 לשחר בסיום המערכה, 1:2 במערכות ו-1:1 בסיכום.

תאריך:  01/02/2012   |   עודכן:  01/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
במשחק הראשון בין ישראל והולנד, אלופת ישראל נכנעה לביבאן סחופס
לי-אור אברבך
בימים האחרונים נמסר לבכירים של חברת החדשות, ביניהן עיתונאים וחברי הנהלה, על הקיצוץ    הסיבה: דרישה שהגיעה מצד הזכייניות "קשת" ו"רשת", שיצאו גם הן בקיצוצים בעקבות רבעון פרסומי חלש    בחדשות 2 סירבו להגיב לדברים
עידן יוסף
בנאום שנשא אמר רא"ל בני גנץ: "העולם והאזור צריך להמשיך ולפעול לבידודה של אירן. חשוב להמשיך ולבנות יכולת צבאית ולהיות מוכנים ולהפעילה"    הזהיר מתקיפה של כמה מצבאות ערב: "כל נקודה במדינת ישראל שנמצאת תחת איום. המזרח התיכון זה האזור המתחמש ביותר בעולם, ואנחנו המטרה של חימוש זה    על חוק טל: "צבא העם לא יישאר לנצח אם ימשיך להישען רק על מחצית העם"
עופר וולפסון
הנפקת המניות הראשונית של החברה נאמדת בהיקף של כ-5 מיליארד דולר - ההנפקה הגדולה מעולם בעמק הסיליקון
עופר וולפסון
במסגרת חידוש ההיתר לפעילות מפעל הפיס על-ידי האוצר ל-5 שנים נוספות, סוכם בין הצדדים כי חלוקת הרווחים תיעשה באופן שוויוני בין האוצר לרשויות המקומיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il