X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הצגה של גיא לוזון ושחקניו. סולליך, דאבור, אור ברוך ועומר ורד הבקיעו
▪  ▪  ▪
הצגה של הנבחרת (ברני ארדוב, וואלה). צפו בתקציר

אז את הערב החגיגי באיצטדיון המושבה פתחה הנבחרת הצעירה. קצת לפני שהבוגרת תעלה לדשא המשיכו שחקניו של גיא לוזון את ההכנות לקראת יורו 2013 שייערך בארץ - ולמען האמת - נראו נפלא וקרעו את המקבילה האוקראינית 0:4.

אמנם, זו הייתה הנבחרת האוקראינית הפחות טובה שכן הנבחרת הצעירה הבכירה מתמודדת מול פורטוגל U21 אך מואנס דאבור, אייל גולסה, סינטאו סולליך, ניר ביטון ועמרי בן הרוש הוכיחו שניתן יהיה לסמוך גם על שחקני הדור הבא והם יכולים להוות את השלד והבסיס לבוגרת בעוד מספר שנים כאשר הדור הנוכחי - של יוסי בניון, דודו אוואט וטל בן חיים יעביר את המושכות.

בגדול, גם אלי גוטמן יכול להיות מבסוט מהתצוגה של הצעירים. הנעת כדור נהדרת, שכללה גם שערים יפים. מואנס דאבור ואייל גולסה ניצחו על התזמורת ההתקפית והגיעו למספר מצבים טובים לאחר מהלכי כדורגל מצויינים. אור ברוך (חלוץ שיקגו פייר) הוכיח כם הוא מדוע מכבי חיפה התעניינה בו מוקדם יותר העונה כשכבש, בישל והיה נייד לאורך כל הדקות בהן היה על המגרש.

גיא לוזון סיכם: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שבאוגוסט הפסדנו לאות אוקראינה 0:3, והיה לי חשוב להראות את השיפור שלנו ושאנחנו בדרך הנכונה. מה שחשוב לי היה לראות קבוצה מאורגנת הגנתית, שיודעת בדיוק מה לעשות עם הכדור במתפרצות. השערים היו יפים ובאו בזכות הגנה טובה והנעת כדור מסודרת, בוריס קליימן אפילו לא זינק. הכח שלנו הוא הקבוצתיות, השלם גדול מסך חלקיו. מי שראה אותנו גאה".

"היה לכולנו משחק טוב, עבדנו קשה מאוד ובסוף זה מצליח", אמר אחד המצטיינים מואנס דאבור, "אנחנו ונמשיך לעבוד קשה עד שתגיע אליפות אירופה ב-2013 ונקווה שיהיה בסדר. זו הנבחרת החלשה יורת של אוקראינה? לא מסכים, הפסדנו שם 3:0".

צפו בתגובות לאחר המשחק-->

"אני מבטיח שלא נבייש ביורו", אמר מרוואן קבהא, "אומרים שאנחנו פחות מוכשרים ואנחנו נוכיח שאנחנו נבחרת טובה. מכבי פתח תקווה? אני בטוח שאנחנו לא נרד, אנחנו מרוכזים במח=לחמה נגד הירידה".

מהלך המשחק
כבר בדקה ה-1, האוקראינים שלחו כדור רוחב לרחבה אבל לא הצליחו לנצל זאת. בדקה ה-16 אייל גולסה מצא בכדור רוחב מדויק את מונאס דאבור בתוך הרחבה, שמצידו במסירה חכמה מצא את אור ברוך בין שני הבלמים האוקראינים. משם, ברוך, שידע לא להיתפס בנבדל, המשיך בנגיעה פנימה - 0:1 לישראל אחרי מהלך התקפי יפה. גולסה ניסה את כוחו בבעיטה מרחוק (22), אבל היא הלכה מעל לשער. האוקראינים לחצו מעט והתקפה מתפרצת של הבחורים בכחול-לבן הניבה את השני. דאבור שלח כדור עומק נפלא לסולליך שנרא חופשי לחלוטין 30 מטר מהשער. קשרה של עכו התקדם ובקור רוח גילגל את השני, 0:2 לישראל.

עשר דקות בתוך המחצית השנייה היו קרובים האורחים לשער ראשון, כאשר מקארנקו ניסה את כוחו מרחוק אך הכדור עלה לשער. בדקה ה-58 זה ככבר הפך לתבוסה. גולסה הכניס כדור עומק פנטסטי לאור ברוך. חלוץ שיקגו פייר מסר בשמאל בין הרגליים של מגן אורח לדאבור שלא התקשה להוסיף את השלישי. 0:3.  גם הרביעי היה יפהפה. חילופי מסירות בין גולסה לעומר ורד שמו את המגן הימני באחד על אחד מול אליוצ'נקוב, שלא התבלבל ועשה 0:4.

הרכבים
ישראל:
בוריס קליימן, עומר ורד (עופר ורטה /79), סארי פלאח, עידו לוי, עומרי בן הרוש, מרואן קבהא, ניר ביטון (עאהד עזאם /79), סינטאיהו סלליך, אייל גולסה (דור מיכה /79), מואנס דאבור (מוחמד גדיר /74, אלון תורג'מן /83), אור ברוך.
אוקראינה: אלכסנדר אליוצ'נקוב, ואסיל פרימה, אלכסנדר נאסונוב, איבן אורדץ, מקסים דיצ'קוב, רוסלאן באבנקו, אנדריי צוריקוב, יבגן מקארנקו, דימיטרו חומצ'נובסקי, ייבגן פאבלוב, אלכסנדר נויוק.

תאריך:  29/02/2012   |   עודכן:  29/02/2012
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
העובדה שצפויה להיות ירידה משמעותית במקרי המוות מסרטן השד, לא רק בקבוצת גיל העמידה אלא גם בקרב צעירות, מצביעה על כך שההתקדמות בטיפול משחקת תפקיד משמעותי בירידה זו
עופר וולפסון
מנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל אומר כי רשות המקרקעין ומשרד הביטחון מכינים תוכנית לפינוי 5 מחנות ענק במרכז גוש דן    על שטחי צריפין וסירקין ייבנו עד 50 אלף יחידות דיור
מירב ארד
כך הציע יו"ר ועדת החינוך לאוצר על-מנת לפתור את בעיית כוח העזר בגנים    קרא לתת עדיפות לילדים בעלי צרכים מיוחדים בקבלה לגן עירוני    מנכ"ל משרד החינוך: שנת הלימודים תיפתח עם תוספת של 500 כיתות גן חדשות
מירב ארד
לתפקיד מונה אייל גבאי, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה    החברה אחראית על ניהול הקרנות בהיקף של 14 מיליארד שקלים
יפעת גדות
שימרו על משקל גוף בריא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il