X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדורג 1 נוצח בידי טיפסרביץ'. גם דל פוטרו, ברדיץ' ואזארנקה העפילו
▪  ▪  ▪
לא היום שלו. דיוקוביץ' (gettyimages)

רבעי הגמר בטורניר מדריד יצאו היום (שישי) לדרך, כשהתוצאה המעניינת ביותר דווקא מגיעה מטורניר הגברים. הטניסאי הטוב בעולם נכון להיום נובאק דיוקוביץ' (סרביה, 1) נוצח 7:6, 6:3 בידי בן ארצו יאנקו טיפסרביץ' (7). גם חואן מרטין דל פוטרו (ארגנטינה, 10) ותומאס ברדיץ' (צ'כיה, 7) ניצחו את אלכסנדר דולגופולוב (אוקראינה, 16) ופרננדו ורדאסקו (ספרד, 15) בהתאמה ועלו. אצל הנשים שם סרינה וויליאמס (ארה"ב, 9) דילגה מעל למריה שראפובה (רוסיה, 2), ואילו ויקטוריה אזארנקה (בלארוס, 1) הזיעה מול נה לי (8, סין). גם אגניישקה  ראדוונסקה (פולין, 4) ב-4 האחרונות, יחד עם לוסי הרדאצ'קה המפתיעה. 

גברים
ה-הפתעה של הטורניר עד כה. אחרי שנדאל הודח בידי שחקן שנולד בספרד, הגיע תורו של דיוקוביץ' לעוף אחרי הפסד לשחקן סרבי. 'נולה' היה רחוק מרמתו הרגילה ונכנע בתוך שעה ו-43 דקות 7:6, 6:3. דיוקוביץ' לא ניצל אף אחת משבע אפשרויות השבירה שהיו לו במשחק כולו וראה את בן ארצו לוקח 73 נקודות בכל המשחק (54%). המערכה הראשונה הייתה קרב גדול שהלכה לשובר שיווויון בה דווקא טיפסרביץ' התעלה וניצח 2:7. שבירה אחת במערכה השנייה הספיקה לו כדי לנצח את בכיר טניסאי סרביה.

מוקדם יותר, הראשון שהבטיח את מקומו ב-4 האחרונים היה  דל פוטרו הארגנטינאי, שניצח 3:6, 4:6 את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני לאחר שעה ו-23 דקות תוך הצגת עליונות מוחלטת (58% מהנקודות). הארגנטיני יפגוש בחצי הגמר את ברדיץ', שניצל את העובדה שורדאסקו התבשם אחרי שניצח את נדאל בסיבוב הקודם וטייל ל-1:6, 2:6 קליל.  מאוחר יותר רוג'ר פדרר (3 בטורניר) יתמודד נגד דויד פרר (5 בטורניר).

נשים
זה הלך קל יחסית עבור סרינה, אפילו קל מהצפוי. האמריקאית ניצחה 1:6, 3:6 את שראפובה תוך שעה ו-19 דקות בלבד ובכלל נראית מצויין מתחילת הטורניר בספרד. במערכה הראשונה וויליאמס שברה פעמיים כדי לנצח 1:6. המערכה השניה עוד היתה מעט יותר צמודה, אך גם בה סרינה כמובן לקחה יותר נקודות (56%) וזכתה אפילו ברוב הנקודות מהסרב השני שלה. ומנגד, הרוסיה נשברה שלוש (!) פעמים במערכה השניה, ועם הנתון הסטטיסטי הזה אין לה ממש סיכוי מול סרינה, שניצחה בפעם השביעית ברצף במפגשים הישירים ביניהן. היריבה של וויליאמס הצעירה בחצי תהיה הרדאצ'קה שהדיחה את סמנת'ה סטוסור 6:7, 6:7 לאחר שעה ו-53 דקות של טניס.

ויקטוריה אזרנקה הזיעה קצת יותר מוויליאמס לפני שניצחה ברבע הגמר את נה לי הסינית (8 בטורניר) 6:3, 3:6, 3:6. הסינית שברה פעם אחת בסט הראשון וזה הספיק לה כדי לנצח אבל הבלארוסית המצויינת התעשתה, שברה פעמיים במערכה השנייה וכבר הוליכה 0:4 בשלישית כדי לסגור את הסיפור. אגניישקה רדוואנסקה תהיה היריבה שלה בחצי הגמר, אחרי שגברה 4:6, 4:6 על ורורה לפצ'נקו האמריקאית.

תאריך:  11/05/2012   |   עודכן:  11/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
הרעש הורגש בעיקר באזור הצפון אזור המרכז ובדרום הקרוב    תושבים רבים דיווחו על רעש בעוצמה 5.5 ועל חפצים שזזו בביתם    לא דווח על נפגעים
נדב נוימן
שר המשפטים לשעבר עו"ד פרופ' דוד ליבאי ייצג את מבקר המדינה בעתירה לבג"ץ שהגיש אל"מ ארז וינר    "מבקר המדינה עושה כל מאמץ לסיים את הבדיקות ב'פרשת הרפז', כדי להוציא את דוח הביקורת במועד קרוב"
עופר וולפסון
נשיא המדינה עבר ניתוח שגרתי בעקבות בקע (הרנייה) בבטן, שהתגלה אצלו במהלך הביקור הממלכתי בקנדה השבוע
עופר וולפסון
כלכלת סין התגלתה היום כחורקת בהרבה מהצפוי לאחר שמספר נתוני מקרו מרכזיים הראו על חולשה הולכת ומתגברת
עופר וולפסון
ההסדר החדש עם נציגות אג"ח סדרה ה' כולל ריבית של 2% והגדלה משמעותית של הבטחונות והערבויות מצד תשובה    החברה תבקש מאלשיך להימנע מפירוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il