X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעלי החוזים הכבדים יילכו לקראת גולדהאר, שמתכנן להפחית התקציב
▪  ▪  ▪
מקצצים. צפו ביצחקי ועטר מככבים מול סכנין

מכבי תל אביב שוב בונה את עצמה מחדש. בקבוצה מנסים לקצץ את התקציב לעונה הבאה ולהעמידו סביב ה-65 מיליון שקלים - בהתאם להבהרות הבעלים מיץ' גולדהאר שאמר יותר מפעם אחת שהתקציב בעונה הבאה יהיה נמוך מהעונות הקודמות שלו במועדון. המשמעות של הפחתת התקציב תהיה מיידית: שחקנים בכירים יתבקשו לקצץ בשכרם.

למרות שעדיין לא נעשתה פניה רשמית לשחקנים או לסוכניהם, ההערכה היא שהכדורגלנים יסכימו לקיצוץ מתוך הבנה שאם לא יעשו זאת, חלקם הגדול ייאלץ לשבת על הספסל או ביציע וכתוצאה מכך שכרם ייפגע בכל מקרה. על פי המסתמן, שחקני מכבי יסכימו לקיצוץ רק אם הוא ייעשה בצורה גורפת ובאופן יחסי לשכרם.

בין בכירי המשתכרים במכבי נמצאים כאמור רוברטו קולאוטי, בו מעוניינת גם אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי, לחלוץ חוזה לעונה נוספת בשנה הבאה, אך הוא עצמו מעוניין להיות מושאל. השורה הבאה של המשתכרים כוללת את ברק יצחקי (חצי מיליון דולר לעונה) ושחקנים כמו יואב זיו, אלירן עטר, אבי סטרול וגיא חיימוב, אשר מחזיקים בחוזים כבדים גם כן.

ובהקשר ישיר לנושא הזה, שחקן במכבי שכבר חווה קיצוץ אחד על בשרו אמר לאתר ערוץ הספורט: "ברור לנו שנצטרך להפחית בשכר, אבל אנחנו לא רוצים שיקרה מה שקרה לנו בפעם שעברה, אז לא היה קיצוץ רוחבי ומי שההנהלה רצתה בייקרו, לא קיצץ משום מה".

כמו כן, סוכני השחקנים עימם שוחחו במכבי סיפרו כי הזרים בהם מעוניינים בקבוצה הינם זרים בסכומים נמוכים משמעותית מאלה שהגיעו למועדון בעבר. במקביל, הודעה נוספת לה מחכים שחקני הקבוצה היא על תחילת האימונים הרשמיים. לשחקנים נאמר בסיום העונה שיהיו מוכנים לתחילת, יולי אולם הם עדיין לא קיבלו יום מדויק לפתיחת האימונים.

תאריך:  14/06/2012   |   עודכן:  14/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
החלטותיה של הוועדה יזכו למעמד של החלטות ממשלה ושרים לא יוכלו לערער עליהן
איתמר לוין
הורו לנכות שליש ממאסרו של נהג שצבר 54 הרשעות לפני שהורשע בגרימת מוות ברשלנות, כך שירצה שנת מאסר אחת בלבד    הנימוק: הוא נורמטיבי ואינו מסוכן לציבור משום שרשיונו נשלל ל-12 שנים
איתמר לוין
קובע שרשות מקומית אינה יכולה להפוך את עצמה לטריבונל מכריע כאשר קיימת מחלוקת מיהו המחזיק בכנס החייב בארנונה, ולכן אינה יכולה לנקוט בגבייה מינהלית במקרה כזה
עופר וולפסון
השר לעניינים אסטרטגיים משה יעלון: "משווים את אירן כבעלת גרעין לברית המועצות לשעבר, אך לא מבחינים בהבדלים בין מלחמה קרה בין שתי מעצמות הפועלות לפי חשיבה רציונאלית, מרסנת, שהביאה למאזן הרתעה הדדי לבין מדינה המעוניינת להפיץ אידיאולוגיה איסלאמית קיצונית משיחית"
איתמר לוין
משרד התחבורה אסר ב-2004 לבצע ריסוס אווירי מחשש לפיגועים נגד המטוסים    ביהמ"ש: מדובר בפעולת איבה שתזכה את נירים וניר-עוז בפיצוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il