X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפועל ת"א תפגוש את דודלאנג' בליגה האירופית. חיימוביץ': "מרגש לשחק פה"
▪  ▪  ▪
שירזי, מבין את חשיבות המשחק (קובי אליהו, וואלה). צפו במסע"ת

רגע לפני שליגת העל יוצאת לדרך, הפועל תל אביב תחל ביום חמישי הקרוב את המסע שלה לעבר הניסיון להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית. האדומים ערכו היום (שני) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת המשחק מול דודלאנז' הלוכסמבורגית בפלייאוף, כאשר למעט המאמן ניצן שירזי הוצגו גם שחקני הרכש החדשים: אריק דג'מבה דג'מבה, ג'ון פנסטיל, זאב חיימוביץ' וברונו קוטיניו.

המאמן ניצן שירזי התייחס למשמעות של העפלה רביעית לשלב הבתים: "אנחנו מודעים לכך שמצפה לנו שבוע גורלי. אני לא רוצה לחשוב מה יהיה אם לא נעפיל. אנחנו מבינים את המשמעות של המפעל האירופי וכולנו יודעים את המסורת הנהדרת של הקבוצה. אני מקווה מאוד שביום חמישי נעשה את העבודה. אני מאמין שהשחקנים יעשו את זה".

"זה לא נכון לומר שאני ויתרתי על אביחי ידין ועל טוטו תמוז", טען שירזי, "נוצרה סיטואציה שבה השניים הביעו את רצונם לעזוב. אבל חוזים ומו''מ לא תמיד מסתדרים עם מה שמאמן רוצה, ולכן בנינו את הקבוצה בלעדיהם. גם היום הם עדיין רשומים אצלנו, אבל הם לא היו בהכנות שלנו. צריך לתת לזה זמן ולראות לאן הדברים הולכים. הפועל ת"א בנתה את עצמה עם ארבעה זרים, מתוך ידיעה שנוסא איגבור עלול לעזוב. השארנו מקום לזר חמישי ואנחנו מחפשים בלם כזה. אם נמצא פיתרון ישראלי, נוכל להביא קשר זר".

הרכש החדש ברונו קוטיניו: "אני יכול להגיד שהאווירה כאן מצויינת. האוהדים, מזג האוויר והעיר נותנים לי להרגיש כמעט בבית. המטרות שלנו הם להיות במקום הראשון, אבל כרגע אנחנו לא נמצאים בשיא הכושר שלנו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מול הלוכסמבורגים ואני מאמין שנעבור אותם".

"אני בטוח שהקהל של הפועל ת"א שהוא הטוב בישראל ידחוף אותנו ואנחנו נענה לו על המגרש", אמר הבלם זאב חיימוביץ', "מרגש מאוד להגיע למועדון כמו הפועל ת"א. זו מטרה שכל שחקן ישראלי שואף אליה. אני מקווה שגם נגיע לתוצאות וההישגים שהצבנו לעצמנו. זה הדבר החשוב ביותר".

המנכ"ל פרופסור משה בר ניב: "הפועל ת"א החלה במסע חדש. הדרך החדשה הזאת מתבטאת בהרכב הקבוצה שעבר ריענון. הפועל ת"א תחזור להיות קבוצה שהנוער שלה יהיה במוקד, ולמיזם האוהדים יהיה חלק גדול בפעילות הניהולית של המועדון. יהיה פה שקיפות מלאה לאוהדים ולציבור ואני מאוד מקווה שקבוצות כדורגל נוספות ילכו בדרך שלנו".

תאריך:  20/08/2012   |   עודכן:  20/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קרן פייר 2 תשווק באמצעות בית המכירות הידוע דירות יוקרה בתל אביב וברמת גן
אלעזר לוין
1.5 מיליון שקל ל-4 חדרים ביהוד    1.06 מיליון שקל ל-4 חדרים ברמלה    טוענים: ההנחה 8% ועוד ספיגת מע"מ 1%    הנחות - לחברי מועדון הצרכנות של עובדי ההיי-טק    סמנכ"ל השיווק החדש, חיים קקון, מבקש להגביר מכירת הדירות
יפעת גדות
נשים לא נשואות וגרושות שתו פחות מחברותיהן הנשואות    לגבי הגברים, אלו שהתגרשו לאחרונה שתו את מספר המשקאות הגדול ביותר וגברים שנישאו צרכו את מספר המשקאות הקטן ביותר
עופר וולפסון
ועד עובדי ערוץ 10 פנה להסתדרות בבקשה להכריז על סכסוך עבודה, לאחר שהובהר כי בכוונת דירקטוריון הערוץ לפטר 150 עובדים כדי להתמודד עם המשבר בעקבות חילוט הכספים הצפוי בתחילת ספטמבר
אביתר בן-צדף
במסגרת מדיניות צנע של משרד ההגנה, ייאסר עליהם לטוס בתפקיד במחלקה ראשונה; הם יעברו להתגורר בדיור צנוע יותר; ויבוטלו הוצאות אירוח ותקנים רבים בלשכותיהם    המטרה - קיצוץ של 53 מיליוני ליש"ט בתקציב ההגנה הבריטי    שר ההגנה הבריטי אמר, שהחיסכון צריך להתחיל בראשי השירותים המזוינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il