X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרדס והנראזורי הזיעו. לאציו, אנז'י, ניוקאסל ובילבאו עלו, צסק''א הודחה
▪  ▪  ▪
סוארס. ליברפול עלתה בקושי (gettyimages)

חוץ מהפועל תל אביב ועירוני קריית שמונה, שכבר הבטיחו את מקומן בשלב הבתים של הליגה האירופית, הערב (חמישי) הושלמה באופן סופי תמונת הקבוצות שהעפילו. השמות הגדולים - ליברפול, אינטר, לאציו, ניוקאסל אתלטיק בילבאו המשיכו הלאה, כאשר ההפתעות הגיעו מכיוונן של אפואל ניקוסיה וצסק"א מוסקבה, שהודחו. הקפריסאים, שהגיעו עד לרבע גמר האלופות עפו מול נמפטצ'י באקו, הקבוצה האזרית שקריית שמונה ניצחה במוקדמות הצ'מפיונס העונה.

ליברפול - הארטס 1:1 (1:2 לליברפול בסיכום)
המרסיסיידרס אמנם העפילו, אבל עשו זאת שוב בדרך הקשה ביותר שיש. אחרי שגירדו בקושי 1:0 באי הסקוטי השכן במפגש הראשון, האדומים סיימו רק בתיקו ביתי לא לפני שהלחיצו את כל יושבי אנפילד כאשר נקלעו לפיגור בדקה ה-85 משער של דייויד טמפלטון. לואיס סוארס הרגיע (88) עם שער שיוויון שהבטיח עליה.

אינטר - ואסלוי 2:2 (2:4 לאינטר בסיכום)
גם הענקית השניה שתשתתף העונה במפעל האירופי המשני עשתה הרבה דפיקות לב לאוהדיה. אחרי 0:2 ברומניה הנראזורי הגיעו לסן סירו ונקלעו לפגיור משער של סטאנצ'יו (35, פנדל) אחרי שהשוער קסטלאצי הורחק. פלאסיו איזן בדקה ה-76 ו-3 דקות לאחר מכן פרננדו וארלה עשה 1:2 וקבע כי שער נוסף יחעיף את האיטלקים. אבל ההיפך קרה, ודווקא גווארין הבקיע (90) וקבע את התוצאה הסופית.

ה.י.ק - אתלטיק בילבאו 3:3 (3:9 לבילבאו בסיכום)
6 גולים, וזה אפילו לא רב השערים של הערב. פיינליסטית העונה שעברה הגיעה ללא לחץ ונקלעה לפיגור של 2:0 ו-3:1, אך סאן חוסה, טוקרו ומרטינס קבעו שיוויון בפינלנד.

לאציו - מורה 1:3 (1:5 ללאציו בסיכום)
הנשרים השלימו את העבודה מול הקבוצה הסלובנית החלשה והמשיכו הלאה. קוזאק הבקיע פעמיים (30 ו-55), מאורו סראטה הוסיף אחד משלו בתווך (42) וטראבנר, המגן האורח, חתום על שער הניחומים באולימפיקו בדקה ה-88.

אלקמאר - אנז'י מחצ'קאלה 5:0 (0:6 לאנז'י בסיכום)
ה-תוצאה של הערב. אחרי 0:1 צמוד ברוסיה, המיליונרים הגיעו להולנד והתפוצצו. בוסופה (17) ואטו (45) קבעו 0:2 עד למחצית ולקראת הסיום המקומיים התפרקו לחלוטין. טראורה (79), קארסלה (83) ולחיאקוב הפכו את זה לתבוסה כואבת במיוחד.3

פ.ס.וו - זטה 0:9 (0:14 לפ.ס.וו בסיכום)
יותר קל מזה? הקבוצה של דיק אדבוקאט לא ריחמה על המונטנגרים המסכנים וטיילה לתוצאה אסטרונומית. מטאבץ וגם וינאלדום הבקיעו שלישיות, ואן אויין כבש "רק צמד".

קלאב ברוז' - דברצן 1:4 (1:7 לברוז' בסיכום)
העונה הנפלאה של ליאור רפאלוב וקבצתו ממשיכה. הישראלי, שבישל ללארסן את השער הראשון בדקה ה-25, שוב היה טוב והשלים 90 דקות. ויקטור ואסקס, טיצ'ה וגם באקה כבשו למוליכת הליגה הבלגית, שקאלי צימק.

ניוקאסל - אטרומיטוס 0:1 (1:2 לניוקאסל בסיכום)
המגפייז השלימו העפלה קשה מחשבו. אלן פארדיו ושחקניו ניצחו בקושי רב באיצטדיונם הביתי, משערו של ווקצ'יץ' המחליף, שעלה מהספסל כבר בדקה ה-11 במקומו של טיילור.

צסק"א מוסקבה - א.י.ק שטוקהולם 2:0 (1:2 לשטוקהולם בסיכום)
להפתעה של הערב אחראים השבדים, שמחקו את ההפסד הביתי וניצחו ברוסיה באופן סנסציוני לחולטין קוואמי קראקרי (6) העלה ליתארון ראשון ומרטין לורנצון הכריע בתוספת הזמן כדי להדהים את הקבוצה העשירה ממוסקבה.

תאריך:  31/08/2012   |   עודכן:  31/08/2012
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש המטות המשולבים האמריקני הצהיר כי אינו רוצה להיות שותף למתקפה צבאית באירן אם ישראל תחליט לתקוף את מתקני הגרעין
רועי גלדסטון
אחרי שכבר סיכם לעונה אחת, הגארד האמריקני החליט להבריז למועדון
עופר וולפסון
תוצאה של הפסקת אספקת הגז ממצרים, הירידה באספקת גז ממאגר "ים תטיס" והמעבר לשימוש במזוט    בעקבות אישור הנפקת אג"ח בערבות המדינה, מעריכה החברה כי יתאפשר גישור על המשבר התזרימי הקשה
איציק וולף
בחסות המשא-ומתן הכושל עם מדינות המערב הכפילה אירן את כמות הצנטריפוגות במתקן התת-קרקעי בפורדו    נתניהו ינאם בפתיחת העצרת הכללית של האו"ם נגד הגרעין האירני
איציק וולף
ההיסטוריון הצבאי החוקר אורי מילשטיין חושף פרטים חדשים אודות המבצע שתכנן שר הביטחון ברק לחסל את סדאם חוסיין    על מחלת הדוד שנטה למות, על הטעות הגורלית בהעברת מילות הקוד, על המבצע המגלומני שהגה הרמטכ"ל דאז ברק בניגוד לדעתם של סגנו ושל ראש אמ"ן ועל הגרסאות השונות שמסר בחקירות השונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il