X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלושער של אוהד קדוסי מול האקסית, כחלון ופאסוס הוסיפו. ויצמן צימק
▪  ▪  ▪
ותודה לקדוסי

אפשר להגיד מזל טוב. הפועל עכו לקחה הערב (שבת) את 3 הנקודות הראשונות שלה העונה, ועוד איזה 3 נקודות. המארחת מחצה 1:5 את בני סכנין החלשה. הניצחון הזה חתום על שמו של איש אחד - אוהד קדוסי. החלוץ המצוין ראה את האקסית מגיעה לאצטדיון טוטו ופתח מבערים. קדוסי בישל את הראשון לתמיר כחלון (7) והוסיף שלושער משלו (41, 54, 61). פאסוס נכנס במחצית השנייה וכבש את החמישי (75). עידן וייצמן החטיא פנדל ועט על הריבאונד רק כדי לצמק (51), מה שנקרא בשכונה: שער בשביל הכבוד. שמעון הדרי יכול להרים כוסית גדושה לכבוד השנה החדשה, מחר יהיה לו חג מאוד שמח וסיבה ענקית לאופטימיות. 

ציון וייצמן לא יכול היה לאחל לעצמו מתנה יותר טובה מזו לראש השנה. יכולת מדהימה של הרכש מסכנין, דיוק, חדות ובעיקר רעב אדיר לכיבושים הכניעו ללא רחם את מחמוד קנדיל. שיתוף הפעולה של קדוסי עם כחלון חתך לחלוטין את ההגנה העלובה של סכנין. אחרי שפתחה את העונה עם תיקו מול והפסד, נראה כי הדרי ייצב את השורות ונתן ביטחון לשחקניו. כולם הימרו בתחילת העונה שעכו תלחם בתחתית, עם כזו יכולת, הם בוודאי אוכלים את הכובע.

מנגד, קבוצתו של שלומי דורה שסועה ומפורקת. כנראה שבסכנין מצפים שהשחקנים יתאפסו על עצמם וינצחו משחקים, אבל עם הבלאגן האטומי ששורר בקבוצה מתחילת הקיץ, אין להם שום סיכוי. עד שלא יסדרו את העניינים בין ההנהלה החדשה לישנה ויעבירו בבקרה את חוזיהם של ירו בלו, מקסים ז'וס ועלא אבו סלאח, זו לא תהיה קבוצה שראויה לליגת העל. אם אוהדי הקבוצה נוטשים את האצטדיון אחרי שעה של משחק, זה אומר הכל. תכלה שנה וקללותיה. לשלומי דורה יש עוד הרבה מאוד עבודה לעשות, בעיקר לנסות ולהרחיק את שחקניו מהשפעת התנהלות המועדון הקיץ.

שתי הקבוצות הגיעו באותו המצב למשחק הנוכחי, עם נקודה אחת מ-6 אפשריות ויכולת בינונית מאוד. האחת לקחה את המשחק הזה והחליטה כי היא משנה את התחזיות ואת המומנטום והתפוצצה לחלוטין. השנייה, רק העמיקה יותר ויותר את קברה, ואותתה להנהלה - כך, אי אפשר.

מהלך המשחק: המחצית הראשונה נפתחה בלחץ של סכנין. גנאיים מסר לקאסום שהכניע את גורש אבל הכדור פגע בקורה. עכו היתה זו שהצליחה לנצל את ההזדמנות הראשונה שלה במשחק. כבר בדקה ה-7, שני ניסיונות של קדוסי להבקיע נבלמו, כחלון השתלט על הריבאונד והכניע את קנדיל. חניכיו של שמעון הדרי עלו ליתרון 0:1 מהיר. המחצית המשיכה כשל אחת מהקבוצות מנסה להתקרב לשער אבל עכו היתה הרבה יותר קרובה. בדקה ה-41 היא גם היתה יותר חדה. איש המשחק עד כה, אקס בני סכנין, אוהד קדוסי קיבל כדור לבד מול השער ממסירה של כחלון ובלי בעייה גילגל פנימה 0:2 לעכו.

המחצית השנייה נפתחה בסערה. בדקה ה-51 סכנין קבלה פנדל. עידן וייצמן ניגש לבעוט, גורש הדף אבל וייצמן עט על הריבאונד וצימק 1:2 לעכו. לא עברו 2 דקות ומהצד השני אוהד קדוסי הקפיץ בנגיחה מעל קנדיל כדי להגדיל שוב את היתרון 1:3 לעכו. שוב כחלון ושוב קדוסי. הפעם כחלון שלח כדור ארוך וקשתי לחלוץ, קנדיל יצא גרוע ופספס את הכדור, לקדוסי נותר רק לגלגל פנימה (61). 1:4 מדהים. לאונרדו פאסוס שישב על הספסל בגלל שאיכזב במשחקים האחרונים, הוסיף את החמישי וקבע את תוצאת המשחק 1:5 מטורף.

הפועל עכו: דודו גורש; שניר משען, אדי גוטליב, מושיקו מישאלוב; יובל שבתאי, אמייה טגה (גיא דיין/62), אימורו לוקמן, תמיר כחלון; נבויסה מרינקוביץ' (יובל שוואט/ 77), דייויד גומס (לאונרדו פאסוס/ 70), אוהד קדוסי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זובידאת, עידן וייצמן, פייר אמבמבה, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה (וואיל חרבאווי/ 76), אלכסנדר דוידוב, עלי עותמאן (עוביידה זבידאת/ 80), חמד גנאים, אחמד קסום, מוחמד כליבאת.

תאריך:  15/09/2012   |   עודכן:  15/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הרוכב הספרדי של רפסול הונדה מחפש ניצחון נוסף. לורנסו יזנק שני
מערכת אתר ערוץ הספורט
0:4 לשדים על וויגאן, 1:1 לאלופה עם סטוק ו-1:6 מרשים לתותחנים
רועי גלדסטון
הסנטר של מכבי אופטימי: "רוצה פיינל 4". הערכה: יוכל להתאמן בשבוע הבא
מערכת אתר ערוץ הספורט
מי ששוחרר משבי חמאס ינכח נגד ריאל בקאמפ נואו ב-7 באוקטובר
תומר לוי
הרכש שרצה הגיע, אבל השיטה לא עובדת. שחר מגבה, אבל שום דבר לא נמשך לנצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il