X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקשר חזר מפציעה ב-1:4 של סלטיק על ריית' בגביע הסקוטי
▪  ▪  ▪
חזרה נהדרת, כיאל (gettyimages)

חודש לאחר שספג פציעה בקרסול שגרמה לו להחמיץ בין היתר את משחקי נבחרת ישראל, בירם כיאל שב אמש (שלישי) למגרשים במדי סלטיק, שניצחה 1:4 את ריית' רוברס בגביע הליגה הסקוטי. הקשר הערבי-ישראלי שלא ציין את יום כיפור, שיחק 60 דקות ואף רשם בישול.

כיאל פתח בהרכב לראשונה מאז המשחק מול הלסינבורג במוקדמות ליגת האלופות, וחבר לרכש החדש ממ.ס אשדוד אפה אמברוז שערך בכורה. אקס מכבי חיפה כמעט כבש בעצמו את השני של קבוצתו בדקה ה-33 כאשר בעט מקרוב החוצה, אבל רגע לפני שהוחלף הוא בעט כדור שגארי הופר דחק לרשת מקרוב כדי להבקיע את הרביעי של הבויס - והרביעי שלו עצמו.

מדובר בחדשות נהדרות עבור כיאל ומאמנו ניל לנון, שבוע לפני שהסקוטים ייצאו למשחק החוץ הקשה נגד ספרטק מוסקבה בליגת האלופות. הישראלי צפוי לתפוס מחדש את מקומו בהרכב הקבוצה במשחקים הקרובים, כולל זה ברוסיה.

פולין: מאור מליקסון העפיל עם ויסלה קראקוב לרבע גמר הגביע הפולני אחרי 0:1 מעורר מחלוקת בחוץ על וורטה פוזנן, במשחק שנערך לפני כניסת יום כיפור. בדקה ה-55 הוענק פנדל גבולי עבור ויסלה, ולמרות שהשוער עצר את הבעיטה של מליקסון, צווטאן גנקוב עט על הריבאונד וכבש. הישראלי הוחלף בדקה ה-64 לפני שוויסלה קיבלה עוד פנדל, שהוחמץ גם הוא.

  • שחקנים ישראלים רבים נאלצו להיעדר ממשחקי קבוצותיהם במהלך החג. יוסי בניון (ווסטהאם) ואיתי שכטר (סוואנסי) לא שותפו בגביע הליגה האנגלי, עד בן בסט (ברסט) בגביע הליגה הצרפתי; ערן זהבי (פאלרמו) במשחק הליגה באיטליה; אלמוג כהן (נירנברג) בבונדסליגה; וגם מאור בוזגלו, דודו ביטון ורמי גרשון (סטאנדרד ליאז') בגביע הבלגי.

תאריך:  26/09/2012   |   עודכן:  26/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי זרחיה
בעוד שבועיים יודיע ראש הממשלה אם יגיש את התקציב לכנסת או שיפעל להקדמת הבחירות    מקורבים לראש הממשלה העריכו בימים האחרונים כי השותפות בקואליציה אינן מעוניינות בהקדמת הבחירות
איציק וולף
נשיא מצרים בנאומו הראשון בפני העצרת הכללית של האו"ם    דיבר על מוחמד, על אלוהים ותקף את ישראל    דרש התקדמות מיידית "שתביא קץ לקולוניאליות, להתנחלויות ותביא לשינוי זהותה של ירושלים הכבושה"
איציק וולף
נשיא אירן בהופעתו האחרונה בעצרת הכללית    "הציונים הבלתי מתורבתים מטילים את צילם על אירן ומאיימים בתקיפה צבאית"    "הציונות משפיעה על התקשורת העולמית"
איתמר לוין
המכרז להפעלת קווי אוטובוסים במודיעין, רמלה ושוהם היה במחיר מינימום של 200 מיליון שקל ומבטיח הכנסות במיליארדי שקלים    סופרבוס טוענת לפגמים קשים בעבודת ועדת המכרזים ובהצעת קווים
איציק וולף
1,464 מטופלים פונו לבתי חולים    108 התעלפויות בעקבות הצום    264 ילדים ובני נוער נפגעו בשל רכיבה על אופניים    5 יולדות ילדו בתוך אמבולנסים    תקריות יידוי אבנים לעבר אמבולנסים - לא על-ידי חרדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il