X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בירנבוים ושחקניו עם מאזן מושלם. הפסד ראשון לקטש, טילמן קלע 25
▪  ▪  ▪
אדריאן יוטר, בלתי ניתן לעצירה (נמרוד סונדרס, וואלה)

ההפרש לא ממש משקף, כי לאורך רוב דקות המשחק היה נראה שהמארחת עדיפה בהרבה. מכבי ראשון לציון חזרה ל"בית מכבי", ניצחה 90:101 את הפועל אילת ושמרה על מאזן מושלם העונה בליגת העל. אדריאן יוטר וג'וליאן רייט אמנם הציגו יכולת נהדרת וסיימו כל אחד עם דאבל דאבל, אבל אפי בירנבוים חייב הרבה לישראלים שלו על הבריחה.

אחרי משחק שקול למדי ברבע הראשון (22:29), הגיעה הריצה של המקומיים. ניצן חנוכי ואור סולומון הצעיר הובילו את הלבנים-כתומים ל-0:13 מסחרר לפני שעודד קטש נזכר לעצור את המפולת. האילתים התעוררו מעט, בעיקר באדיבות ג'רום טילמן וסקוטי הופסון, אבל כמעט בלי תרומה של אלי הולמן בצבע לא הייתה להם סיכוי. במשחק הפתיחה של העונה הסנטר קלע 21 נקודות וקטף 20 ריבאונדים, הפעם הוא סיים בגדר נוכח-נפקד (10 נק' ו-4 ריבאונדים).

מנגד, אפי בירנבוים המשיך ליהנות מהגבוהים שלו. אדריאן יוטר השתמש בכל הבשר שלו ברחבות ולא הותיר ליריבה סיכוי עם יד חמה, סחיטת עבירות סדרתית וגם יכולת טובה בריבאונד. איתו סיפק גם ג'וליאן רייט הנהדר 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, לצד אתלטיות מרשימה בשני צידי המגרש. והישראלים... אחחח, אילו ישראלים.

ניצן חנוכי ניווט את המארחת עם 13 נקודות, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים והמון קור רוח. אבל זו כבר לא הפתעה. ההצלחה האמיתית היא בטיפוח הצעירים, כאשר הפעם קיבל אור סולומון כמעט 22 דקות והחזיר למאמנו ב-13 נקודות (2 מ-3 מהשלוש) והמון נחישות. יחד עם ווילי וורן ולזאריק ג'ונס יש לבירנבוים בהחלט סיבה לאופטימיות.

מנגד, קטש לא עצר את הנפילה בזמן, הולמן לא תרם מספיק, אבי בן שימול נעלם בהתקפה ורק סקוטי הופסון וג'רום טילמן פגעו. בעצם, היה עוד אחד שתיפקד. אפיק ניסים רק חזר לאחרונה מתקופה של 8 שנים בחו"ל, אבל כבר השתלט על הקו האחורי. הגארד הוותיק פתח בחמישיית האורחים, קלע 17 נקודות (7 מ-7 מהעונשין) וחטף 4 כדורים.

הרבו לקלוע לראשל"צ: יוטר 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, רייט 16 ו-11 ריב', וורן וחנוכי (7 אסיסטים) 15 כל אחד, סולומון 13. לאילת: טילמן 25 ו-7 ריב', הופסון 21, 5 ריב' ו-8 אס', ניסים 17.

תאריך:  21/10/2012   |   עודכן:  21/10/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוכנויות הידיעות
חוקר בריטי טוען כי התקנת אימובילייזרים על-פי חוק הוא הסיבה המרכזית לצניחה בהיקף הגניבות במדינות המפותחות משנות התשעים    בבריטניה צנח שיעור גניבות כלי הרכב ב-70% בתוך 15 שנה
ליאור דטל
"זה הזמן לבחון בכובד ראש את ההשלכות של פתיחת מוסדות אקדמיים נוספים"    "סטודנטים רבים במכללות הפרטיות החדשות עלולים לסיים את לימודיהם לאחר שהשקיעו כסף רב ולהישאר מובטלים, מכיוון שהכשרתם לא עומדת בדרישות התעשיה"
עידן יוסף
בעקבות הקרע בגיד המליץ לו רופאו להמשיך בטיפולי פיזיותרפיה, לצד חזרתו ההדרגתית לאימון בחדר כושר
עידן יוסף
בממלכה ההאשמית מדווח על תפיסת חוליית טרור שתכננה לפגוע במרכזי קניות ובדיפלומטים מערביים ברבת עמון    "אלפים היו עלולים למצוא את מותם"
תומר לוי
בעלי ק"ש טוען שההדחה מהאלופות נגרמה בשל מעברו של טיבי לצהוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il