X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האדומים יתארחו אצל פריינאי הערב (ישיר באתר). דרוקר: אופרה אחרת לגמרי
▪  ▪  ▪
דאנקן. צרות לדרוקר (אלן שיבר)

הפועל ירושלים תחל ברביעי את דרכה בשלב הבתים ביורוקאפ, בתקווה לתרחיש אחר לגמרי מהשנה שעברה, אז הקבוצה תחת עודד קטש הודחה כבר בתום שלב הבתים. האדומים המריאו כבר בשני ב-6 בבוקר לליטא, מיד לאחר הניצחון על אשדוד, ויתמודדו מול פריינאי הליטאית. אבל החדשות הרעות מבחינתה של הקבוצה הגיעו באימון המסכם, כאשר ג'וש דאנקן סובב את הקרסול. הפורוורד שהגיע מאשדוד נמצא בספק למשחק.

"מדובר בקבוצה שמתבססת על טהרת הליטאים, עם הרבה צעירים, אבל גם שחקנים שיש להם ניסיון", הסביר המאמן שרון דרוקר לאתר ערוץ הספורט. "זו קבוצה שמשחקת כדורסל מאוד אינטנסיבי, גבוהים עם קליעה טובה מאוד. הם לא הפסידו עדיין שום משחק בליגה וגם לא בליגה הבלטית. גם בשנה שעברה הם נפלו ברגע האחרון מעליה לטופ 16, אחרי שהיו עם מאזן של 3:3. זו קבוצה טובה שרוב השחקנים משחקים כבר עונה שניה ביחד, כולל המאמן".
 
"בתור אחד שאימן בליטא, אני יודע כמה הליטאים אוהבים כדורסל, זה חלק מהתרבות שלהם ואנחנו לא כל כך יודעים מה מצפה לנו באולם, אבל נצטרך להיות מוכנים לכל", המשיך המאמן. "התחושות טובות לבוא מניצחון בליגה. החבר'ה שיחקו כדורסל טוב ברוב דקות המשחק, למרות שבליטא זו אופרה אחרת לחלוטין – זה אירופה. הכדורסל יותר אינטנסיבי, חזק, אגרסיבי, מהיר ונצטרך לעשות את ההתאמה בין אירופה לליגה מהר מאוד".
 
כשנשאל על בית 1 אליו שובצה ירושלים, הסביר דרוקר: "עוד קשה לדעת. אולי השמות לא נוצצים, אבל מדובר בקבוצות טובות, שמות עם מסורת שנתנו עונות טובות בליגות שלהם. השלב הזה מאוד צמוד עם 6 משחקים וכל נקודה קובעת. רק שתיים עולות והסיכויים הם 50 אחוז. זה קשה ומאתגר".

הניסיון עוזר?
"לאלה שיש את הניסיון זה עוזר ולאלה שאין אז הם רעבים ורוצים להוכיח את עצמם במפעל הזה. זה מפעל יוקרתי ואני חושב שהוא מראה כל שנה שהוא מביא דברים חדשים. אני מקווה שנסתגל מהר, נשחק כדורסל טוב. אין היום משחקים קלים, לא בבית ולא בחוץ".

בסגל של פריינאי יש כמעט רק שחקנים ליטאים, ללא אף אמריקני, ולצדם שחקן יחיד מאסטוניה – הפורוורד סלים ואן דר ונה. מדובר במועדון שמשחק זו העונה השניה במפעל, לאחר שסיים את העונה שעברה במקום השלישי בליגה המקומית בליטא ובכך הרוויח את הכרטיס ליורוקאפ. מדובר בעיירה קטנה של 11,000 תושבים בדרום המדינה, שאירחה לפני שנה את אליפות אירופה בכדורסל, והאולם מכיל כ-5,000 מקומות.

עוד עם ירושלים בבית: נימברוק הצ'כית (מאמנים: ננו גינזבורג ואורן עמיאל) ובודיוולניק קייב. השלב הראשון מורכב מ-8 בתים בני ארבע קבוצות בכל בית, כאשר שתי הראשונות מכל בית ימשיכו לשלב הבא.

תאריך:  06/11/2012   |   עודכן:  06/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גלדסטון
לפני אלבה, ריקי היקמן התייחס למעמד של חבריו: "פה, אתה חלק ממשהו גדול"
עופר וולפסון
באוצר החליטו להוסיף להתחייבות הקיימת לחברה, על סך חצי מיליארד שקל, סכום של חצי מיליארד שקל נוספים    400 מיליון שקל עדיין חסרים בקופת החברה, סכום אותו עליה לגייס עד סוף השנה
מערכת אתר ערוץ הספורט
השוויצרי פתח ברגל ימין את טורניר המאסטרס. בהמשך: פרר-דל פוטרו
רועי גלדסטון
לאחר 14 עונות בליגה, הגארד נכנע לפציעה בגב. דרוקר: "ייזכר כמנהיג"
עופר וולפסון
הבקשה הדחופה הוגשה להסתדרות נוכח כוונת משרד האוצר שלא להעביר תקצוב להמשך פעילות החברות עבור שנת 2013    "מטה לחמם של העובדים עומד להישבר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il