X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האדומים במו"מ עם קבוצתו לגבי סכום השחרור של המגן
▪  ▪  ▪
רופלי, בדרך להפועל

הפועל תל אביב ממשיכה להתחמש לקראת המשך מאבקי האליפות. אחרי שצירפה את סאבו פאביצ'ביץ', הקבוצה סיכמה היום (שלישי) את התנאים הכספיים עם המגן השווייצרי, ונסאן רופלי, לו הופעה אחת במדי הנבחרת הבוגרת. כעת, האדומים נמצאים במשא ומתן מול קבוצתו של רופלי, סרבט, לגבי סכום השחרור. בין הצדדים קיימים פערים מסויימים - סרבט דורשת 80 אלף יורו בעוד שהפועל מוכנה לשלם 50 אלף ולהוסיף בחוזה אחוזים ממכירה עתידית - אולם ההערכות הן כי העסקה תיסגר בקרוב מאוד ורופלי יחתום על חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

בנוסף, הפועל תל אביב מתחילה לחשוב על היום שאחרי טוטו תמוז. בקבוצה כבר החלו לחשוב על תחליף ראוי, בתקווה שהחלוץ יימכר בחלון ההעברות בינואר ובהפועל מאמינים שכך יהיה. אחד השמות שעלו אצל האדומים הוא אקס הפועל עכו, סטפן שצ'פוביץ', ששייך היום לפרטיזן בלגרד הסרבית.

אם אכן תמוז יעזוב, שצ'פוביץ' עשוי להגיע להפועל ת"א, אחרי ששמו של השחקן עלה לאחרונה גם כמועמד להגיע למכבי חיפה. כזכור, החלוץ הסרבי הצעיר הבקיע 13 שערים בעונה שעברה במדי הקבוצה העכואית, ואפילו זומן לנבחרת סרביה הבוגרת.

המאמן יוסי אבוקסיס דיבר היום עם תומר בן יוסף, אותו הקבוצה רוצה לשחרר, ובירר עם השחקן האם יש לו הצעות מקבוצות אחרות במטרה להגיע להסדר כלשהו על חוזהו של הבלם. לגבי ניקולה פטקוביץ', בהפועל טרם החליטו אם להאריך את החוזה שלו שנגמר בינואר או לא, ובקבוצה מחכים לראות את היכולת שלו במשחקים הבאים.

גילי ורמוט נח גם היום ולא התאמן. מחר הקשר אמור לחזור לאימונים עם הקבוצה והוא צפוי להיות כשיר למשחק ביום שבת נגד הפועל חיפה. האדומים יגיעו לקרית אליעזר מהמקום הראשון בטבלה ויקוו להגדיל את הפער ממכבי עוד יותר.

תאריך:  18/12/2012   |   עודכן:  18/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ראש התוכנית לכלכלה וחברה במכון ון ליר, פרופ' מישל סטרבצ'ינסקי, טוען כי השקעה שנתית של 4 מיליארד שקל בשנה ב-5 השנים הקרובות תביא לתוספת של 180 אלף עובדים ועלייה שנתית של 9 מיליארד שקל בהכנסות ממיסים בתוך מעט יותר מעשור
יפעת גדות
הורים לילדים אוטיסטים ועמותת אלו"ט פתחו במאבק חירום על זכויות הילדים ועתידם    יעדי המאבק: חוק להסדרת הזכויות ותקציב מיידי לסגירת פערים לשירותים חיוניים
עידן יוסף
למרות שבמערכת הבחירות הקודמת תמכה המפלגה בפסילת בל"ד מטעמי "פטריוטיות", הפכה כעת את עמדתה מטעמי "חופש הביטוי"
יפעת גדות
עותק ראשון של השנתון "ילדים בישראל 2012" הוגש היום לנשיא המדינה    פרס: "לא ניתן להשלים עם המצב לפיו בשלושים השנים האחרונות אחוז הילדים העניים בישראל עלה פי 4. אני קורא לכל המפלגות להסכים למצע משותף ובו דאגה לשלום הילד"
איציק וולף
כתב החוץ האמריקני ריצ'רד אנגל נחטף יחד עם אנשי צוותו והוחזק במשך חמישה ימים בידי קבוצה לא ידועה    שניים מחוטפיו נהרגו בקרב יריות    החטופים עברו לאחר שחרורם לשטח טורקיה ושלומם טוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il