X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדורגות 1 ו-4 בעולם יגיעו למשחקים באילת בפברואר
▪  ▪  ▪
אזרנקה. חגיגת טניס באילת (gettyimages)

בעוד 4 שבועות ייתקיימו משחקי הפדרציה באילת (6-9 בפברואר) במסגרת הבית האירופי אפריקני והעיר הדרומית מתחילה להתכונן. מבחינת נבחרת ישראל, אין הפתעות בסגל והוא יורכב משחר פאר (73), יוליה גלושקו (177), קרן שלמה (402) ולרה פטיוק (771) אותן יוביל הקפטן עמוס מנסדורף. מי שלא זומנה היא דניס חזניוק, שבתום הטורניר אשתקד פתחה את הפה על הנבחרת ואף כינתה את שחר פאר "בלוף". לאחרונה באליפות ישראל פאר וחזניוק התעמתו שוב, כאשר הטניסאית הבכירה הביסה את חזניוק, סירבה ללחוץ את ידה וקראה לעברה: "את בושה למדינה".

בתוך כך, הבוקר (שלישי) פרסם איגוד הטניס העולמי (ITF) את רשימת השחקניות שצפויות להגיע לארץ. מי שמככבת וצפויה למשוך את מרבית תשומת הלב היא המדורגת מספר אחת בעולם, ויקטוריה אזרנקה מבלארוס. בנוסף תגיע גם אגניישקה רדוואנסקה מפולין המדורגת 4 בעולם.

אזרנקה בת ה-23, מתנשאת לגובה של 1.83 מטרים והיא חלק מנבחרת בלארוס מאז שנת 2005. ברזומה המקצועי שלה זכייה באליפות אוסטרליה הפתוחה והעפלה לגמר אליפות ארה"ב הפתוחה. בנוסף, היא מחזיקה ב-13 תארים מקצועיים בסבב ה-WTA. עוד בנבחרת בלרוס ניתן למנות את אולגה גובורצובה (57 בעולם), אילונה קרמן (282) ואלכסנדרה ססניובוץ' (379).

אגניישקה רדוונסקה היא בת גילה של אזרנקה. לרדוונסקה 11 תארים מקצועיים בסבב וגמר ווימבלדון אחד. היא משתייכת לסגל הפולני מאז שנת 2006. אזרנקה תגיע עם אחותה הקטנה אורסולה (31 בעולם), כמו גם עם פאולה קניה (217) ומגדה לינט (290).

שחקניות נוספות מהמאייה הראשונה בעולם שצפויות להגיע למפגש הן טמירה פאצ'ק (30) מאוסטריה, סבטלנה פירונקובה (39) מבולגריה, כריסטאה סורנה (27), סימונה האלפ (45) ואירנה בגו (53) מרומניה; פטרה מרטיץ' (61) מקרואטיה, טימאה באבוס (72) מהונגריה, קיקי ברטנס (60) וארנצ'ה רוס (70) מהולנד, ופולונה הרצוג (76) מסלובניה.

במפגש ישתתפו גם הת'ר ווטסון (47) ולורה רובסון (50) הבריטיות – שילוו בקפטנית ג'ודי מארי, שבשנה שעברה היוותה אטרקציה לעיתונות הזרה והמקומית. בסך הכל ישתתפו במפגש 16 נבחרות ו-17 שחקניות מהמאייה הראשונה, כאשר מלבד בוסניה, כולן כבר שלחו את ההרכבים הצפויים.

תאריך:  08/01/2013   |   עודכן:  08/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קידוח ”מגד 6” יחל כבר בחודשים הקרובים    קידוח "מגד 8" יחל בסוף השנה" וקידוח "מגד 7" ב-2014    העלות הכוללת של שלושת הקידוחים: 48 מיליון דולר
עופר וולפסון
מנכ"ל אלוני חץ, שאישור תנאי שכרו החדשים נדחה על-רקע התיקון לחוק החברות, אומר כי עלויות יישומו העקיפות על תשלום ליועצי תגמול וישיבות דירקטוריון יגרמו לבזבוז כבד
איתמר לוין
שופט ביהמ"ש העליון משגר רמז עבה לעבר מגישי בקשות לתביעות ייצוגיות: בהליך זה יש עלויות לא מבוטלות לכל הצדדים ויש להעריך מראש את הסיכונים, הסיכויים והעלויות
עופר וולפסון
רשות ניירות ערך קנסה שש חברות על הפרות שונות    הקנס הכבד ביותר, בסכום של כ-136 אלף שקל, הוטל על גול פרטנרס, שאיחרה בהגשת הדוחות בשלושה רבעונים שונים    קרן מידאס נקנסה ב-36 אלף שקל על שלא צירפה לדוחותיה הערכת שווי מהותית מאוד
איתמר לוין
ועדת האתיקה מסתייגת מדבריו נגד "שמאלנים בוגדים" בעת הפגנה בזמן מבצע "עמוד ענן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il