X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
4 שינויים נגד סכנין. על השחקנים נאסר לדבר בתקשורת
▪  ▪  ▪
אלישע לוי. מרגישים את הלחץ

הפועל באר שבע בלחץ. הקבוצה של אלונה ברקת מגיעה לפלייאוף התחתון במומנטום שלילי של 4 הפסדים ברציפות, כשהיא רחוקה רק 5 נקודות מהקו האדום. בשבת באר שבע תארח את בני סכנין עם מאמן חדש-ישן על הקווים, מרקו בלבול.

בבאר שבע מצאו את הסיבה בגללה השחקנים לא פוגעים העונה, בעיקר החלק ההתקפי הדל עם 23 כיבושים בלבד - הראיונות בתקשורת. בהנהלת הקבוצה הודיעו על איסור ראיונות של כלל שחקני הקבוצה ומי שיכול להתראיין הוא רק המאמן אלישע לוי. אגב, גם בשבוע שעבר נאסר על שחקני הקבוצה להתראיין, מה שככל הנראה לא עזר ובאר שבע שוב הפסידה בשבת האחרונה, הפעם לרמת השרון.

שחקן בקבוצה אמר: "יש פה אווירת לחוצה, כולם מדברים על מה שהיה בעונה שעברה וחוששים מהגרוע מכול. שאר הקבוצות שנלחמות נגד הירידה נבנו למטרה הזו מהקיץ, ואצלנו חשבו עד לפני שבוע על הפלייאוף העליון".

אלישע לוי התחיל לתרגל היום את ההרכב לקראת המשחק החשוב מול סכנין בשבת. על פי המסתמן לוי מתכנן מספר שינויים, עודד גביש יחזור להרכב על חשבון בן והבה ואופיר דוידזאדה שהיה מוצהב בשבוע שעבר על חשבון קלמי סבן. בקישור, אבירם ברוכיאן שסופסל בשבוע שעבר, יחזור במקום רועי קהת. בהתקפה סיראז' נסאר יפתח במקום דובב גבאי הפצוע. וויליאם סוארס עדיין לא התאושש מהפציעה וצפוי להעדר גם השבת.

פטריק אוסיאקו יצא לחופשת מולדת בסופ"ש האחרון. אוסיאקו המוצהב לא יכול היה לשחק מול רמה"ש וטס משישי עד אתמול כשהיום (שלישי) הצטרף לאימוני הקבוצה. שחקנים בקבוצה הרימו על כך גבה: "לא היה קורה כלום אם הוא היה טס בשבוע הבא כשיש את פגרת הנבחרת. באמצע מאבקי התחתית לשחרר שחקן? מה זה משדר לשאר השחקנים?".

מהקבוצה נמסר בתגובה: "השחקן היה בצהובים. התעוררה לו בעיה אישית ובין האפשרות להביא אישה ושלושה ילדים או לתת לו לנסוע שלושה ימים לפתור את הבעיה בחרנו באפשרות השנייה".

תאריך:  12/03/2013   |   עודכן:  12/03/2013
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
באוקטובר-דצמבר נמכרו בכל הארץ 28,575 דירות, מתוך זה 22,200 יד שנייה וכ-6,400 יד ראשונה    כל הגידול - בדירות יד שנייה    זינוק של 52% לעומת 2011    זוגות צעירים קנו 11,000 דירות - ירידה של 1%    משקיעים רכשו 6,560 דירות - עלייה של 3%
אלעזר לוין
המפקד-לשעבר של חיל-האוויר, כיום יו"ר אירונאוטיקס, קנה דירת 90 מ"ר במידטאון ב-2.6 מיליון שקל    שחקן הכדורסל יוגב אוחיון קנה ב-2.8 מיליון שקל, והזמר אביב גפן קנה ב-2.6 מיליון שקל    מה מקור הכספים?
עידן יוסף, צבי נצי"ב
לנוכח ניתוק הדרכים המובילות אל הבירה הסורית, המשך התפוררות הצבא וזליגת הקרבות לתוככי דמשק, החליט המשטר לגייס את כל חיילי המילואים כדי להגן על העיר מהמורדים
איציק וולף
בוותיקן ברומא נערכה לפני הצהריים מיסה מיוחדת ובעוד שעות ספורות יינעלו 115 חשמנים בקפלה הסיסטינית עד לבחירת האפיפיור החדש שיחליף את בנדיקטוס ה-16
עופר וולפסון
משרד התמ"ת העביר את הכסף, אך הנהלת ויצ"ו, שנקלעה לקשיים כלכליים, לא מעבירה לעובדות את תוספות השכר הענפיות שנקבעו בין ההסתדרות לממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il