X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה אישרה את המגרש. 800 כרטיסים יוקצו לצהובים
▪  ▪  ▪
ייפגשו בגרונדמן (אלן שיבר)

מכבי תל אביב תוכל לחגוג את הזכייה באליפות בשבת הקרובה, אם תנצח את משחק החוץ מול הפועל ניר רמת השרון. היום בצהריים (ראשון), אחרי מספר שעות של חוסר ודאות בנוגע להיכן יתקיים המפגש, משטרת ישראל אישרה כי אצטדיון גרונדמן ברמה"ש מסוגל לארח את ההתמודדות.

המשטרה תעשה עוד הערב היערכות לקראת המפגש בה יוחלט על כמות הכוחות שיגיעו לאצטדיון. בשל הרצון הטוב לאבטח את המשחק כמו שצריך, 800 כרטיסים הוקצו לאוהדי מכבי ת"א במחיר של 50 שקלים. אוהדי מכבי כבר הודיעו כי ינסו לשנות את ההחלטה על מנת לקבל יותר כרטיסים. 

יושב ראש רמת השרון, טל עזגד, התייחס להחלטת המשטרה ואמר לאתר ערוץ הספורט: "אמרנו מראש שנעשה כל מה שיבקשו מאיתנו. מבחינתנו מה שחשוב זה שהכל יעבור בשלום ושנצליח לאבטח את האירוע כמו שצריך".

למרות זאת נראה שנציגי רמה"ש יגיעו לדיון וינסו לשכנע להזיז את המשחק לאיצטדיון רמת גן. בהתאחדות הבהירו למועדון, כי אם המשטרה תפסול את גרונדמ הרי שכל המשחקים ייפסלו גם בעונה הבאה. במועדון אמרו: "בהתאחדות מנסים להפחיד אותנו. אם נצטרך, נלך לתביעה. אנחנו עושים מה שהמשטרה אומרת ואם תחליט אחרת, נכבד את זה".

אגב, משה עגייב, נציגה של ההתאחדות לכדורגל, הגיע לעשות סיור בגרונדמן כדי לבדוק את מוכנותו לאירוח המשחק. חשוב לציין כי בהתאחדות נערכים בלי קשר להחלטת המשטרה בנושא ומדברים על חוסר הספורטיביות שבהעתקת משחקים.

אתמול רמת השרון נכנעה 1:0 לקרית שמונה בחוץ והיא עדיין בלי שער בפלייאוף העליון. אחרי המשחק אמר מאמן הקבוצה, בני טבק: "זה היה המשך של המשחקים הקודמים והשתפרנו ביכולת, אבל לצערי את המצבים שהגענו לא הצלחנו לנצל וחבל. אני לא מאוכזב, יודע כמה קשה הקבוצה עובדת, כמה השחקנים מנסים את הכל אבל לפעמים זה לא הולך. אני ממשיך ברמה"ש בעונה הבאה".

תאריך:  14/04/2013   |   עודכן:  14/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
היערות והחניונים בכל הארץ נערכים לקליטת למעלה ממיליון חוגגים הצפויים לנהור בהמוניהם לאתרי קק"ל בחג. מקק"ל נמסר כי בכוונתם לחלק למעלה מ-2 מיליון שקיות למבקרים כדי שישאירו את האתרים נקיים
איתמר לוין
השופט סבור שהנקודה היחידה עימה צריכה ההגנה להתמודד היא העברת הטיפול בהיטל ההשבחה מידי הגורמים המקצועיים בעירייה לידי מי שהיה מנהל הרשות לפיתוח ירושלים
איציק וולף
יו"ר ועד עובדי אל-על אמר שלמרות רצונם של העובדים בכל צעד שיחזק את חברת התעופה הם לא יסכימו לפגיעה בשכר העובדים הזוטרים בעקבות החתימה על כניסת קרן פימי לקבוצת השליטה בעוד בעלי החוזים האישיים לא מוותרים על דבר
איתמר לוין
הורה להחזיר לבית משפט השלום טענה של כלל ביטוח לפיה מבוטח הסתיר ממנה מידע רלוונטי, לאחר שהיא לא נדונה הן בשלום והן במחוזי
מערכת אתר ערוץ הספורט
הכוכבים ינוחו. גם ריאל לא מסתכנת: אוזיל לא ישחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il