X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בהפועל ת"א עסוקים בעיקר בעתיד החלוץ, שמקושר למכבי ת"א
▪  ▪  ▪

הנושא הבוער בהפועל תל אביב אחרי ה-2:0 להפועל באר שבע לא דווקא היה היכולת הנוראית, או אולי העובדה שכבר שני משחקים הקבוצה לא הבקיעה שער. מדובר בפרסומים ובשמועות על מעבר אפשרי של איתי שכטר ליריבה הגדולה, מכבי תל אביב.

בחודורוב מתעקשים שהחלוץ לא יימכר, בעיקר בשל החשש מתגובת האוהדים שמימנו חלק מעסקת הקניה שלו ובנוסף העלו את מחירי המנויים בשמונה אחוזים. "מבחינה כלכלית זה צעד נכון שיכול לעזור מאוד למצב של המועדון, אבל האוהדים מתעקשים שלא, ולכן יהיה קשה מאוד לעשות את זה", אמרו גורמים בכירים בהפועל.

חברי ההנהלה ובעלי המניות קיבלו מסרים חריפים מהאוהדים שלא למכור את שכטר - דרך אלפי הודעות ברשתות החברתיות ובטלפונים - ובנוסף הוציאה אמש העמותה הודעה רשמית ובה היא קוראת לבעלי המניות לעמוד בהתחייבויותם למועדון. גורמים בקרב האוהדים הוסיפו: "למכור את שכטר זה פשוט לרמות את הקהל וגם את הצוות המקצועי. זאת ממש התאבדות ואם המהלך הזה יצא לפועל, הוא יגרור תגובה קשה מאוד מצד האוהדים".

למרות ההתנגדות לעסקה, גם בקרב האוהדים מבינים את המצוקה הכלכלית, ובונים על בעל המניות עידו חג'ג' שיפתח את הכיס: "אפשר לומר שזה מבחן בשבילו, כאן הוא יוכיח שהוא הגיע להשקיע. אם הוא יתגייס לא יהיה צורך למכור שחקנים".

למרות הטירוף סביב הנושא, מבחינה מקצועית האכזבה משכטר גדולה במועדון: "הוא לא דומה לעצמו בכלל, ויכול להיות שכל הדיבורים השפיעו עליו. יחסית למה שהשקיעו בו, כרגע הוא נותן על המגרש בדיוק את ההיפך".

האווירה בקרב כל הקבוצה הייתה קשה, כשהשחקנים מרגישים את הלחץ הגדול בו שרוי המועדון. "יש כאן שחקנים טובים אבל שום דבר לא מתחבר", סיפרו כמה מהשחקנים. "כולם מאכזבים בינתיים גם כי אנחנו לא משחקים מספיק יחד, אבל צריך לתת לנו זמן".

תאריך:  18/01/2018   |   עודכן:  01/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
הכלב צ'יפס עוטר על פעולותיו בפלישה לסיציליה ביולי 1943    הוא הסתער על עמדת מקלע איטלקית, תקף את צוותה, והשתלט על המקלע    צ'יפס נפצע בפעולה, ומיד אחרי הקרב עוטר בצלב השירות המצוין, בכוכב הכסף ובעיטור לב הארגמן על פציעתו הקרבית, אלא שהעיטורים בוטלו כיוון שהצבא לא התיר לעטר כלבים
איתמר לוין
יוצא נגד עסקות טיעון בהן מורשעים רק התאגידים ולא מנהליהם    הרשיע שני מנכ"לים לשעבר של חברת שמן באחריות למפגעי ריח קשים בשנים 2013-2010
איתמר לוין
רמי ששון: 60% מזמן המנכ"ל ו-80% מזמן הדירקטוריון מוקדשים לאסדרה    בכירה בפרקליטות: במקרים המתאימים יש להכות תאגידים בכיסיהם במאות מיליונים
אביתר בן-צדף
חמישה קצינים ונגד יועמדו לדין צבאי בגין התרשלות במילוי תפקידם, סיכון כלי-שיט והריגה ברשלנות    שמונה ימאים משתי המשחתות יועמדו לדין משמעתי בגין התאונות
יצחק דנון
חברת Tellah תובעת 1.8 מיליון שקל מקרן הון סיכון הולנדית ומהעומד בראשה, בטענה שסיכלו עסקה משתלמת למכירת נכסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il