X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זהו המסר שמתכנן ארגון זכויות בעלי חיים בארה"ב להפיץ ולחלק בחופשת חג המולד, בקרב ילדים שאימהותיהן ייראו לובשות מעילי פרווה
▪  ▪  ▪

ארגונים למען זכויות בעלי חיים ממשיכים לחפש דרכים מקוריות להעלאת המודעות לזכויות אלה. הפעם מתכנן אחד הארגונים לחלק לילדים שיגיעו עם אמהותיהן לראות את מופע "מפצח האגוזים", פליירים שבהם רשום: "ילד - אמא שלך הורגת חיות".
הפליירים מראים אשה, עם סכין מדממת, הדוקרת ארנב מבוהל בבטנו. בגוף הפלייר מעודד הטקסקט שלו את הילדים לשאול את אימהותיהן: "כמה חיות הרגת כדי לעשות לך את מעיל הפרווה שלך?".
אינגריד ניוקירק, נשיאת הארגון ה-PETA שיפיץ את הפליירים האלה, טוענת כי רק בדרך זו ניתן יהיה להגיע ללבבות הקרים והמנוכרים של האימהות ולהמיס אותם. "כאשר ילד יתבונן במבט פגוע אל אימו, כשהיא לובשת מעיל פרווה או כובע פרווה, היא תחשוב פעמיים אם ללבוש אותו, כדי לא להעליב את הילד", הסבירה ניוקירק את הראציונל שמאחורי הרעיון החדשני.
"הבוסטון הרלד" שמדווח על הסיפור הזה, טוען כי הפליירים שיחולקו אף מעודדים את הילדים להגן על חיות המחמד שלהם מפני אימהותיהם. "ככל שאמא תפסיק ללבוש פרווה מוקדם יותר כך תהיינה החיות בטוחות, מוקדם יותר - עד אז כדאי שתרחיקו את החתול או הכלב שלכם מאמא - כי אמא שלכם היא הורגת חיות", נאמר בפלייר.
עם היוודע על הצעד הקיצוני, הגיבו פסיכולוגים של ילדים על הרעיון, ויצאו חוצץ נגד השימוש שעושים בילדים ארגוני זכויות בעלי החיים, לצורך קידום מטרותיהם. אחת הפסיכולוגיות, ד"ר קרוליין ניוברגר, הוסיפה כי "זהו השימוש הגרוע ביותר שניתן לעלות על הדעת בילדים. מטרותיהם של ארגונים אלה הן אולי טובות ומוצדקות, אך האמצעי של שימוש בילדים באופן המתוכנן, כלומר הניסיון לגרום להרגיש שאמא שלהם רוצחת הוא פשוט נורא".
דוברת ארגון ה-PETA מסרה בהודעה רשמית, כי בכוונת הארגון לחלק את הפליירים במהלך מופעי חג המולד של "מפצח האגוזים", בכ-20 ערים בו-זמנית בכל ארה"ב.

תאריך:  19/12/2003   |   עודכן:  19/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר
מושב הסיכום של כנס אור ירוק - "מדיניות הבטיחות של ישראל"
נועם שרביט
בעלה של מדיקה שולמן נפטר בגיל צעיר לאחר מחלה, וכל רצונו בצוואתו ורצונה שלה, היה להיקבר לצידו; היא רכשה את חלקת הקבר הסמוכה, אך כעבור שנה, גילתה לתדהמתה כי "תפסו לה את הקבר"; חברה קדישא: היה עליה לגדר את החלקה
אלונה קורן
לדבריו, מרגישים שמתרחש שינוי חיובי ביצוא; כמעט לכל החברות יש תוכניות להרחבת היצוא ב-2004
מיכאל דבורין
התובע אסף מאות אי-מיילים בעלי תוכן פורנוגרפי, שנשלחו אליו מאותו מקור והציגם כראיות; בית המשפט קבע, כי מפיץ הפורנו עבר 358 הפרות של החוק העוסק בשליחת דואר אלקטרוני
מיכאל דבורין
כך מדווחת רשת ABC, בהסתמך על מסמכים שנתפסו במזוודה של הרודן המודח, שנמצאה עימו במעבה האדמה במקום מסתורו; בין יתר המסמכים, נמצאה רשימת שמות של סוכנים עירקיים כפולים שחדרו למפקדות האמריקניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il