X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כ-70 אישים חתמו על עצומה; עם האישים נמנים: חנאן עשרוואי, עבאס זאכי, סרי נוסייבה ויאסר עבד-רבו; טוענים: לצריך לפנות לאינתיפאדה חכמה יותר, ולהיאבק בכיבוש בדרכי שלום
▪  ▪  ▪

מוסא אבו מרזוק, סגן ראש הלשכה המדינית של החמאס, משגר היום (יום ה', 25.3.04) מסר מדמשק לפיו אין בכוונת הארגון לפגוע לעת עתה ביעדים אמריקנים.
"ארה"ב איננה המטרה שלנו לעת עתה. זוהי המדיניות שלנו נכון לעכשיו. בעתיד - אלוהים יודע", אמר אבו-מרזוק. אולם, גורמים בארה"ב הבהירו כי הם מתייחסים בחומרה לאיומים.
בתוך כך, תצביע מועצת הביטחון על ההצת אלג'יריה לגנות את ישראל בעקבות ההתנקשות בשייח' יאסין. ארה"ב מתכוננת להטיל הערב וטו.רוסיה תומכת הצעה. כמו כן, החליטה הוועדה לזכויות האדם של האו"ם בז'נווה, לגנות את ישראל על ההתנקשות ביאסין.
קריאה לציבור הפלשתיני- לא לנקמה אלימה על חיסול יאסין
כ-70 בכירים ואנשי-רוח פלשתינים קוראים לציבור הפלשתיני שלא להגיב נגד ישראל - תגובה אלימה, על חיסול השייח' אחמד יאסין על-ידי ישראל.
במודעה שפורסמה ביומון הרשות הפלשתינית "אל-איאם" תחת הכותרת - "די לפעולות הרצח הפושעות, די לשפיכת הדמים, די לכיבוש" נאמר, כי פיגוע נקמה בישראל יגרור תגובה ישראלית קשה שתפגע ברחוב הפלשתיני, בכלכלה הפלשתינית ובעניין הפלשתיני. המאבק האלים לא משיג את מטרותיו. העם הפלשתיני צריך להכיר הנזקים הקשים שהסב המאבק האלים.
עם החותמים על המודעה נמנים: חברת המועצה המחוקקת ברשות הפלשתינית, חנאן עשראווי, ועבאס זאכי, בכיר בפת"ח, סרי נוסייבה, נשיא אוניברסיטת אבו-דיס, מחמוד אל-עאלול, מושל שכם, אמין מקבול, ראש הפת"ח בשכם, עבד אל-קאדר אל-חוסייני, בנו של פאייסל חוסיני, יאסר עבד-רבו וכן, בכירים בפת"ח.
הבכירים קוראים "לבני עמנו הפלשתיני הנמצאים בכל רחבי המולדת ללכת בעקבות האינטרס הלאומי הבא לידי ביטוי בלקיחת רסן היוזמה בידי כנופיית הכיבוש הפושעת, וכן קוראים לעם הפלשתיני לכבוש את הכעס ולפתוח מחדש באינתיפאדה המונית רחבת היקף בדרכי שלום, אשר יעדיה ברורים והמסר שלה כולל".
"אנו קוראים לקיים אינתיפאדה של אחדות שתהיה צעד ראשון לחידוש פעילות ההמונים, המאורגנת תחת תוכנית ברורה ובעלת יעדם פוליטיים". הם הדגישו את המחוייבות שלהם לדרישות הצודקות והלגיטימות ולזכויות הבסיסיות המהותיות" [הכוונה לנסיגה מלאה כולל מירושלים ומימוש שיבת הפליטים].
בעזה הסתיימו שלושת ימי האבל על יאסין, ונראה כי ראשי החמאס ובהם: רנטיסי, אזהאר והנייה, מסתתרים מחשש שיחוסלו על-ידי צה"ל.
ביקורת בציבור הפלשתיני על שימוש בילדים-מתאבדים
ביקורת קשה מצד הציבור הפלשתיני על השימוש שעושים ארגוני הטרור בילדים להוצאת פיגועים. גם בחמאס מתחו ביקורת וציינו: "אצלנו לא יהיו ילדים. אצלנו יש דרך ארוכה של בחירת מתאבדים, הם צריכים להאמין בדרך".
הבוקר (יום ה', 25.3.04) עצרו כוחות צה"ל הפועלים בשכם, שלושה ילדים פלשתינים. נמסר כי הילדים לומדים בבית הספר "עומר בן אל-חטאב" בשכונת מחפייה בשכם, שבו למד חוסאם עבדו, הנער בן ה-14 שנעצר אתמול כשעליו חגורת נפץ. עוצר הוטל על העיר וסביבותיה.

תאריך:  25/03/2004   |   עודכן:  25/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יום העיון יהיה תחת הכותרת: "הסביבה היא של כולנו"; העלאת המודעות כי הכפר הבדואי דריג'את סבל במשך עשרות שנים מאפליה, שבאה לידי ביטוי בין היתר בהזנחה סביבתית מקיפה
הדר פרבר
מציע לממשלה להקים מספר גופים אשר יאפשרו לה לנהל ולפקח על הרפורמה על-פי הכללים שנקבעו בחוק
הדר פרבר
האוניברסיטה תקיים סדרת מפגשים על מקצוענות משפטית, אחריות חברתית ומה שביניהם
הדר פרבר
זאת בעקבות הקיצוץ בתמלוגים עבור וידאו קליפים
הדר פרבר
המפלגה הוצאה מחוק לחוק בשנת 1974; בין ה-26 גם שלושה בריטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il