X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המועצה שתוקם בשיתוף ארגון "בטרם" תפעל לצמצום פגיעות ילדים מתאונות; ההערכה היא כי בשלושת החודשים האחרונים של שנת 2004 אושפזו בגין פגיעות בתאונות לא פחות מ-7,000 ילדים; במשרד הבריאות מתכוונים להילחם בתופעה המדאיגה
▪  ▪  ▪

בחודשים האחרונים הולכות ותופסות את מקומן בחברה הישראלית תופעות מדאיגות של ילדים הנפגעים כתוצאה מתאונות בטיחות בבית או בסביבתו.
מזה מספר חודשים מגבשים משרד הבריאות וארגון "בטרם" הצעת החלטה לממשלה להקמת מועצה לאומית לקיום בטיחות בית ופנאי. לקראת חופשת הקיץ הקרובה, ובעקבות מקרים קשים שארעו בימים האחרונים, מתכוון שר הבריאות, דני נוה, להגיש את הצעת ההחלטה לממשלה להקמת מועצה לאומית לקיום בטיחות בית ופנאי. בראש המועצה יעמוד ד"ר יצחק ברלוביץ, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות וראש מנהל הרפואה.
מטרת המועצה היא לפעול לצמצום פגיעות והגברת בטיחות בבית, בשעות הפנאי ובמסגרות חיים נוספות בקרב ילדים ומבוגרים. תפקידי המועצה להכין תוכנית לאומית לצמצום פגיעות בתחומים השונים, כולל המלצות לשינוי חקיקה, קביעת תקנות, תקנים וסטנדרטים להגברת הבטיחות. כמו כן, מעקב אחר יישום וביצוע התוכנית על ידי משרדי הממשלה והגופים השונים.
ההערכה היא כי בשלושת החודשים האחרונים של שנת 2004 אושפזו בגין היפגעות בתאונות לא מפחות מ-7,000 ילדים. סיבת האשפוז השכיחה היא כתוצאה מנפילות וסיבות נוספות כרוכות בתאונות דרכים, הרעלות, כוויות, היפגעות מבעלי חיים,חפץ זר, חנק, טביעות, פגיעות אופניים, פגיעות ספורט ואחרות.
ארגון 'בטרם', בשיתוף משרד הבריאות, הודיעו כי הם מתכוונים לצאת למהלך אסטרטגי רב-מערכתי למאבק בתאונות בקרב ילדים. במסגרת מהלך זה, תתקיים במהלך חודשי הקיץ פעילות הסברה נרחבת למניעת תאונות בילדים. דפי מידע והדרכה יחולקו בטיפות החלב, בחדרי המיון, בקופות החולים, במערכת החינוך - במעונות היום לגיל הרך, במתנ"סים וכן באתרי נופש ברחבי הארץ.
"במועצה ייקחו חלק נציגי משרדי הממשלה ויתבצע מעקב אחר ביצוע התוכנית הלאומית בקרב המשרדים השונים. תפקיד משרד הבריאות לנסות ולהגן על ילדי ישראל, אעשה ככל יכולתי ובאמצעים העומדים לרשותי על מנת לשמור על בריאות ילדינו", אמר השר נוה בהתייחסו לעניין.
ד"ר מיכל חמו-לוטם, מנכ"ל "בטרם", אמרה כי "יש חשיבות אדירה להשקעה לאומית של משאבים ולתכנון אסטרטגיה לאומית למניעה ולקידום בטיחות ילדים, הן משיקולי חיי אדם, הן משיקולי עלות-תועלת, ובעיקר כיוון שהדבר בר ביצוע". ד"ר חמו-לוטם מבהירה, כי עולם בטוח לילדים תלוי בכל אחד ואחד מאיתנו. "כל אדם וכל ארגון הוא שותף במסע הארוך והיומיומי בקידום בטיחות ילדים".

תאריך:  22/06/2004   |   עודכן:  22/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
ממע"צ נמסר, כי תהליך בניית המאגר הוא רב-שלבי ובסופו מהנדסים והנדסאים, מטעם משרדי פיקוח, יאושרו כנותני שירותים במע"צ לאחר שיעמדו בתהליך המיון
מיכאל דבורין
שגריר היא אחת מחברות שירותי תיקוני הרכב והגרירה הגדולות בישראל; DBSI: אין לנו כוונה לשנות את אופן פעילותה של שגריר - אלא לפתוח אותה לעסקים נוספים ולפעילות בחו"ל
ענבל אביב
פלאפון זכתה במכרז ההתאחדות לכדורגל לשידורים בלעדיים במשך שנתיים; כמו כן ישודרו משחקים מלאים בשידור חי ובנוסף, ניתן יהיה לצפות בגולים מתוך ארכיון, להוריד ולשמור קטעים שהלקוח מעוניין לצפות בהם שוב ושוב
ענבל אביב
הנהג נעצר לבדיקת רישיונות שגרתית. השוטר הבחין כי ברכב היו 22 נוסעים, בהם - 20 תינוקות כבני שנה, גננת והנהג; ברכב מסוג קאיה מותר להסיע עד שמונה נוסעים
ענבל אביב
התחרות תשודר בשבת הקרובה (26.6.04) ברשת הסינית ובערות האופנה FTV; מנהלת העסקים של ערוץ FTV: "נוגה מייצגת את היופי הישראלי האותנטי, בשילוב מופלא של אינטליגנטיות ואישיות קסומה, ואנו מעריכים שיש לה סיכויים גבוהים לזכות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il