X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת הפרויקט יגיעו לארץ צעירים יהודים ליישום תוכניות לימודיות והתנדבותיות שונות; בשנת הלימודים הבאה יתוקצב הפרויקט בסכום של 20 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

הממשלה החליטה בישיבתה השבועית (יום א', 19.12.04) להקצות סכומים גדולים לפרויקט משותף לממשלה ולסוכנות היהודית לחינוך ציוני בישראל לצעירי התפוצות. במסגרת הפרויקט יובאו לארץ צעירים מרחבי התפוצות, לתקופה שבין סימסטר לשנת לימודים אקדמית לתוכניות לימודיות והתנדבותיות שונות.
לשם כך הקצתה הממשלה סכום של 20 מיליון דולר לשנת תשס"ו, סכום של 30 מיליון דולר לשנת הלימודים תשס"ז, 40 מיליון דולר לשנת הלימודים תשס"ח ו-50 מיליון דולר לשנת הלימודים תשס"ט, וגם בשנים שלאחר מכן.
מימון הפרויקט יהיה משותף לממשלת ישראל, הסוכנות היהודית והמשתתפים בפרויקט. בשנת הלימודים תשס"ו ישתתפו בפרויקט 8,000 איש, שנה לאחר מכן 12,000, לאחר מכן 16,000 משתתפים ומשנת תשס"ט ואילך 20,000 משתתפים בכל שנה.
ועדת היגוי תבחן את יעדי הפרויקט לעניין מספר המשתתפים ומשך השתתפותם. מטרת הפרויקט: לחזק את זיקת יהודי התפוצות למדינת ישראל, לפתח את מנהיגות העם היהודי באמצעות תהליך חינוכית ולעודד עלייה של צעירי העם יהודי לארץ ישראל.

תאריך:  19/12/2004   |   עודכן:  19/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
בניגוד לכל התחזיות, ויתר ברגע האחרון תאגיד "גזפרום" על הגשת הצעה מטעמו לרכישת "יוגנסקנפטגז" והחברה נמכרה לחברת "ביקלפיננסגרופ" ב-9.3 מיליארד דולר; נציגי החברה במכירה סירבו לפי שעה לשוחח עם התקשורת ולהבהיר מי הם בעלי החברה "המסתורית"
נועם שרביט
הרכב של 7 שופטי בג"צ דן בעתירת התנועה לאיכות השלטון, הדורשת להסיר את חסינותו של ח"כ גורלובסקי ולהעמידו לדין; היועמ"ש, שביקש במקור את הסרת החסינות, מבקש לדחות העתירה משום שהחלטת ועדת הכנסת "מצויה במתחם הסבירות"; עו"ד וינרוט: הוא הצביע פעמיים בתום לב, רק גלש מהכללים; השופט חשין: "כאן מדובר בזיוף ולא בגלישה"
גל ברגר
השייח' יוסוף קרדאווי, בכיר פוסקי ההלכה בעולם האיסלמי, מספר כי בשנות ה-50' כשהיה חניכו של ערפאת במצרים, פגע יו"ר הרשות לשעבר בטוהר הנשק; הוא התלונן עליו למפקד המחנה ורק לאחר מכן התברר לו כי מדובר ביאסר ערפאת; קרדאווי אמר את הדברים בטקס אזכרה לערפאת בקטר, בנוכחות אבו מאזן
אלונה קורן
זאת, על מנת שניתן יהיה להיענות לדרישות הכספיות של מפלגת העבודה עם כניסתה לקואליציה; הקיצוץ ייעשה בתחילת 2005, לאחר שהתקציב יאושר בכנסת בקריאה השלישית
יואב יצחק
שרון חושש, כי אי ויתור מצד פרס על תפקיד ממלא-מקום, יגרום לעיכוב בהשבעת הממשלה; בליכוד וגם במפלגות אחרות מתנגדים לעריכת שינוי בחוק יסוד: הממשלה; ח"כ מיכאל איתן יוצא בחריפות נגד תיקון החוק שנועד לדעתו "בשביל האגו" של פרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il