X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישראל עוצרת את ההקלות לפלשתינים כחלק מהתגובה לפיגוע בערב שבת בו נרצחו ארבעה ישראלים; השרה ליבני הודיעה כי הוועדה המשותפת בנושא האסירים לא תיתכנס מה שיעכב את שחרור 400 האסירים הנותרים; לא יועברו הערים הפלשתיניות
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה אריאל שרון מזהיר (א', 27.2.05) כי בשחרור האסירים הבא לא ישוחררו אסירים של ארגון הג'יהאד האיסלמי. עמדת שרון הינה חלק מתגובות ישראל לפיגוע בתל אביב מיום ו' האחרון, שבו נרצחו ארבעה ישראלים.
במהלך ישיבת הממשלה וגם לאחריה אמרו ראש הממשלה ושר הביטחון, כי "אסור לשחרר אנשי ג'יהאד איסלמי מהכלא". בנוסף, אמר שרון בישיבה, כי הפיגוע בליל שישי בוצע על-ידי אנשי הג'יהאד האיסלמי, בעוד ש"ההוראה ניתנה על-ידי גורמי הג'יהאד האיסלמי בסוריה. אנו יודעים זאת בוודאות".
הוועדה המשותפת לעניין האסירים לא תתכנס
שרת המשפטים, ציפי לבני, שוחחה עם עמיתיה ברשות הפלשתינית והודיעה להם, כי בעקבות הפיגוע בתל אביב לא תיתכנס הוועדה המשותפת לישראל ולרשות הפלשתינית לענייני אסירים בתקופה הקרובה כפי שנקבע.
הוועדה המשותפת עתידה הייתה לדון בשחרור 400 אסירים נוספים מתוך ה-900 שעל שחרורם סוכם בין ישראל לרשות במסגרת הבנות פיסגת שארם א-שייח'.
תעצר העברת הערים לפלשתינים
בשעות אחר-הצהריים (יום א') שוחח רה"מ שרון עם מזכירת המדינה האמריקנית, ד"ר קונדוליסה רייס, שהתקשרה להביע את תנחומי הנשיא למשפחות נפגעי אירוע הטרור שאירע ביום שישי האחרון בתל אביב. שרון אמר לרייס: "עד עתה אבו מאזן לא נקט כל צעדים מעשים נגד הטרור, וללא פעילות אקטיבית של הפלשתינים לא יהיה מעבר ליישום שלב א' של מפת הדרכים".
שר הביטחון, שאול מופז, הורה במוצ"ש להקפיא את תהליך העברת השליטה בערים הפלשתיניות לידי הרשות בעקבות פיגוע ההתאבדות אמש בת"א. ישראל תיבחן האם הרשות ואבו מאזן נוקטים בצעדים הדרושים מול הג'יהאד האיסלמי וארגוני הטרור האחרים בשטחים, ולאחר מכן יישקל הנושא מחדש.
"הסכסוך היהודי-ערבי הינו פוליטי וטריטורילי במהותו, ולכן פשרה דו-צדדית בתחומים אלו תוכל להביא לפתרונו". כך אמר במוצ"ש שגריר ארצות הברית בישראל, דן קרצר, בכנס באוניברסיטת בר-אילן.
לדברי קרצר, מאז התרחש הפיגוע בתל אביב, הפעילה ארה"ב לחצים רבים על הנהגת הרשות הפלשתינית כדי שתיפעל למציאת האחראים לטרור. לחצים אלו הובילו לכך שאבו-מאזן הורה לשר הפנים ליצור קשר עם עמיתו הישראלי במטרה לשתף פעולה בנושא זה. קרצר אמר עוד כי "מטרת התערבותה של ארה"ב בעניין זה היא לבחון האם הרשות הפלשתינית תעמוד במבחן הראשון שלה כנגד הטרור". הוא אף ציין כי "ארצות הברית אופטימית ביחס לסיכויי הרשות הפלשתינית לעמוד בהצלחה במבחן זה".

תאריך:  27/02/2005   |   עודכן:  27/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
סעוד אל-פייסל: "אנו רוצים שהאזור שלנו יהיה נקי מנשק גרעיני"; "סעודיה לא תחתור להשגת נשק גרעיני"; "בקרוב נשים יצביעו בבחירות בממלכה"; "אנו ממתינים לראות אם שרון הפך את עורו באורח פלא"
עומר כרמון
מנהיג החמאס, חאלד משעל: "הלחץ על סוריה מחמיר והדבר משפיע וישפיע באופן שלילי על החמאס"; מקור ממשלתי בבגדד: "סוריה מעורבת בהסגרתו של אחיו למחצה ויועצו של סדאם חוסיין"; פתיחת שיחות ההודנה בקהיר נדחתה ל-15 במרץ
מיכאל דבורין
במרכז התקציב- יישום פתרון יבשתי לבוצה, תכנון קו ההולכה איילון, ביצוע הקו המזרחי והמשך שדרוג קווי ההולכה ביפו
מיכאל דבורין
כך החליטה הממשלה בישיבתה השבועית היום; הוועדה הציבורית תמנה שלושה אנשים בראשות שופט מחוזי או עליון בדימוס עליו יחליט נשיא בית המשפט העליון
רנית נחום-הלוי
כך נאמר באיגרת שמפיצה היום מינהלת ההינתקות בראשות בשיא; על-פי האיגרת, "תסייע המינהלת למתנחלים בתהליך הבנייה מחדש"; האיגרת נחתמה בתקווה לשיתוף פעולה והידברות עם התושבים והמנהיגות המקומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il