דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון משיק
אתר אינטרנט חדש. האתר כולל סיור וירטואלי במערך החנויות ובמחלקותיהן ב-360 מעלות, מידע על מבצעים והנחות, ומידע ורישום למועדון הזהב.
בנוסף, האתר מציג מידע לגבי המחלקות השונות, מבצעים, ורישום למועדון לקוח זהב. אתר האינטרנט פותח בשתי שפות: עברית ואנגלית ומציג טכנולוגיה של פלאש. תוכנן ופותח על-ידי חברת "אינבוקס אינטראקטיב" שמתמחה בתכנון, הקמה וניהול של פרויקטים אינטראקטיביים.
מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, אבי בן-חור: אתר האינטרנט נועד להעביר ללקוח את חוויית הקניה שיצרנו עבורו בדיוטי פרי עוד לפני הגעתו לחנות. בשל המעבר לשדה התעופה החדש, ביקשנו להפוך את האתר לביקור הראשון בחנות כדי להקל עליו את הביקור הראשון וליצור סביבה מפנקת, אלגנטית וכייפית - בדיוק כמו בחנות החדשה".