X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתביעה נטען, כי בכיר באמדוקס ריגל לטובת חברת MTS אמדוקס הגישה תביעת ענק בסך כ-15 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪

חברת אמדוקס הגישה (יום ב', 18.4.05) תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, באמצעות משרד עו"ד גיסין, ארליך ושות', על סך של 14.77 מיליון שקלים נגד נגד טלמנג'מנט סולושנס בע"מ (MTS), המנהל הכללי שלה – איתן בר, ומנהל השיווק שלה – יורם ניר (כולל חברה בשליטתו המעמידה את שירותיו ל-MTS).
אמדוקס, חברת היי-טק העוסקת בפיתוח תוכנות ניהול (בילינג) ושימור לקוחות, נסחרת בבורסה האמריקנית. אמדוקס נכללת בעשרייה הפותחת ב"מדד העוצמה" של D&B, המדרגת את התעשיות המשפיעות ביותר במשק הישראלי.
MTS רשומה למסחר בנסד"ק בשווי של כ-17 מליון דולר. תחומי הפעילות שלה קטנים בהרבה מאלה של אמדוקס, אולם במידה מסויימת היא נחשבת למתחרה פוטנציאלית של אמדוקס.
בכתב התביעה נטען, כי חברת MTS, המתמחה בשימור לקוחות ותוכנות לניהול, הפעילה נגדה ריגול תעשייתי ועסקי, במסגרתו הפעילה החברה עובד בכיר באמדוקס כחפרפרת מטעמה, לצורך קבלת סיוע עסקי אסור ומידע מסווג. מכתב התביעה עולה עוד, כי העובד הבכיר קיבל אלפי דולרים בתמורה לסיוע שהעניק להם. באחד מהמקרים המתוארים בכתב התביעה, ניצל העובד מידע ומסמכים שהיו ברשותו, כדי לסייע במו"מ שניהלה MTS עם לקוח פוטנציאלי של אמדוקס.
על-פי כתב התביעה, המידע הועבר במהלך שנת 2004, עת שהעובד היה אחראי על תחום המכירות באזור דרום מזרח אסיה. במהלך שנת 2004 הגיע לידי הנהלת אמדוקס מידע לפיו חברת MTS מגלה בקיאות לגבי קשרייה העסקיים של החברה במזרח אסיה. אמדוקס הפעילה באותה העת מעקב, באמצעות משרד חקירות פרטי, אשר חשף את העברת המידע בין עובד אמדוקס לMTS, בין היתר באמצעות תדפיס שיחות בטלפון הנייד שהועמד לרשות העובד מטעם חברת אמדוקס.
עובדה מעניינת העולה מכתב התביעה היא: מנהל השיווק של MTS הועסק על-ידי אמדוקס עד לשנת 2001, וכעת מתנהלים דיונים בבית הדין לעבודה לגבי סיום העסקתו אז. העובד שנחשד בריגול פוטר מאמדוקס, במסגרת הסכם פשרה בבין הדין לעבודה, ב-31 בינואר השנה.
טרם הוגש כתב הגנה.
בשיחה שערך כתב Nfc עם איתן הבר, מנכ"ל MTS, אמר הבר: "אני לא מכחיש את הקשר עם העובד, אבל הוא לא ריגל לטובתנו". הבר מספר כי העובד סייע להם במספר עסקות שאינן קשורת באמדוקס ובתמורה קיבל כסף על הסיוע. "אני לא חושב שאנחנו מתחרים של אמדוקס, אנחנו יתוש לידם", הוסיף הבר. בתגובה לכתב התביעה שהוגש אמר הבר ל- Nfc: "עדיין לא קיבלנו את כתב התביעה וכל מה שאני יודע זה רק מהתקשורת. כשנקבל נגיב בהתאם. מה שבטוח כרגע הוא שלא הפעלנו ריגול תעשייתי ואני לא מכחיש את הקשר עם העובד המדובר".

תאריך:  19/04/2005   |   עודכן:  19/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
איגוד קציני בטיחות בתעבורה דורש זאת מאחר וחלקם של הערבים בין הנפגעים בתאונות דרכים גבוה מחלקם באוכלוסייה בישראל    לטענתם, מספרן של חברות ההובלה הפועלות במגזר הערבי המעסיקות קציני בטיחות נמוך
יפעת גדות
תינוקות וילדים צעירים צריכים לאכול חמש פירות וירקות ביום יחד עם דגנים עשירים בסיבים    ילדים בגיל זה צריכים לעסוק לפחות שעה ביום בפעילות גופנית ולהגביל את הזמן בו אינם פעילים    המניעה טובה מן הטיפול, מאחר וברגע שאדם הופך להיות אדם שמן הקושי לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין הוא גדול
ענבל אביב
השופטים אמרו בהכרעת הדין, כי אבן חן "הפך תואר אקדמי למטבע עובר לסוחר לשורה של אנשים שלא היו ראויים לו"
יפעת גדות
חוקרים גילו כי אנשים שדיווחו על רגעים רבים יותר של שמחה היו בעלי רמות של קורטיזול נמוכות ב-32% בהשוואה לשאר    קורטיזול נמצא קשור למספר בעיות בריאות, כולל סוכרת, לחץ דם גבוה והשמנה
גלית יצחק
הוועדה אימצה את מסקנות דוח ועדת ענבר לשדרוג מי הקולחים ללא מגבלות והזרמה לנחלים    השר שמחון: כך יתאפשר ניצול של כ-500 מיליון מ"ק של קולחים מידי שנה להשקיה ללא חשש לפגיעה בבריאות הציבור ובמקורות המים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il