X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תנועת One Voice, תנועה ישראלית-פלשתינית הפועלת להגברת קולם של המתונים בשני הצדדים, זוכה בפרס "עושי השלום" (‘Peacemakers Award’) היוקרתי הפרס מוענק על-ידי המוסד האקדמי של איחוד הקהילות הקתוליות בארה"ב
▪  ▪  ▪

תנועת One Voice, תנועה ישראלית-פלשתינית הפועלת להגברת קולם של המתונים בשני הצדדים, זכתה בפרס "עושי השלום" (‘Peacemakers Award’) היוקרתי, המוענק על-ידי המוסד האקדמי של איחוד הקהילות הקתוליות בארה"ב.
הפרס היוקרתי יוענק בטקס מיוחד שיתקיים ב-27 למאי בשיקגו, במלון הילטון שיקגו, בשעה 17:30, (שעון שיקגו). הפרס הוענק בעבר לגב' לאה רבין, המלכה נור וסטיבן שפילברג. תנועת One Voice בישראל וברשות אירחה בשנה האחרונה כוכבנים רבים: ארלונד שוונצנגר, בן קנגלסי, ריצ'רד גיר ועוד רבים אחרים.
הקרדינל ג'וסף ברנדין משיקגו אמר לקראת הטקס: "עושי השלום, אלו המנסים לשים קץ לסכסוכים, העובדים כדי להגיע ליחסים הרמוניים, מנסים לשבור את דפוסי השנאה ואוהבים אפילו את אויביהם, הם "ילדי האלוהים". הברכה השמימית נתונה להם, בין אם הם יהודים, מוסלמים או נוצרים".
את הפרס יקבלו נציגי התנועה, דניאל לובצקי, מייסד התנועה, יהודי אמריקני ממוצא מקסיקני הפועל רבות למען שלום במזרח התיכון ובעולם, ומוחמד דראושה, ערבי ישראלי, מנהל הפעילות של התנועה במזרח התיכון, ואחד ממנהלי המרכז היהודי-ערבי בגבעת חביבה.
מתנועת One Voice נמסר, כי "לובצקי ודראושה עמדו בחזית פיתוחה של מערכת טכנולוגית סטטיסטית חדישה, המאפשרת משא ומתן ישיר בין העמים על הסוגיות העיקריות העומדות בבסיס הסכסוך. עשרות אלפי ישראלים ופלשתינים כבר לקחו חלק במו"מ ישיר כזה באמצעות המערכת. מחוץ לטקס תוצג תערוכת צילומים המתעדת את החיים בישראל ובשטחים הפלשתינים".
דניאל לובצקי, מייסד one voice, אומר: "דווקא בתקופה של הזדמנות וסיכוי לשינוי במזרח התיכון, יש חשיבות גדולה לכך שדעת הקהל בארצות הברית ובאירופה תבין את הסיכוי הגדול לסיום הסכסוך, ותלחץ על הממשלות לסייע להשגת פיתרון, הן מדינית והן כלכלית".
מעניקי הפרס הסבירו את הבחירה: "בעבודתו עם ישראלים ופלשתינים מתונים, one voice יצר מסגרת טכנולוגית חדשנית, דמוקרטיה אלקטרונית, רשת ארגונית רחבה ומטריה רחבה של מומחים, מנהיגים רוחניים, מכובדים וסלבריטיס, במטרה להעצים אזרחים בדרך להשגת קונצנזוס ציבורי על הנושאים העומדים בלב הסכסוך. One Voice אף סייע בהמרצת הבוחרים הפלשתיניים לקלפיות, ויצר תוך כדי כך גשרים חדשים של אמון ופתרונות יצירתיים".
באותו השבוע יפתח הארגון, מסע הסברה עולמי לסטודנטים. במסגרת תוכנית זו, מנהיגים צעירים, ישראלים ופלשתינים, הפועלים ומקבלים העצמה והכשרה במסגרת One Voice, יופיעו יחד באוניברסיטאות ברחבי העולם ויציגו באופן משותף את הסכסוך הישראלי פלשתיני, ואת החשיבות הגדולה שיש למעורבות וסיוע בינ"ל בעת ההזדמנות הנדירה לפיתרון הסכסוך.
המנהיגים הצעירים של One Voice, אורית גזית וסארי חוסייני, ייחלו את מסע ההסברה העולמי בהופעות באוניברסיטאות שיקגו (26.4), דה – פול (28.4 ), ונורת'ווסטרן (28.4). בהמשך, הם ומנהיגים צעירים נוספים יופיעו באוניברסיטאות ברחבי העולם.

תאריך:  21/04/2005   |   עודכן:  21/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מתנדבי "חסדי נעמי" יעשו שמח בימי חול המועד פסח בבתי החולים ברחבי הארץ
אבירם זינו
בעקבות החלטת מועצת מקרקעי ישראל השבוע, ואישור שר האוצר להחלטתם, פנה היועץ המשפטי לממשלה לשר האוצר, בבקשה להבהיר ולסייג את אישורו להחלטה שקיבלה מועצת מנהל מקרקעי ישראל, זאת כדי להבטיח להפעולות וההחלטות יעמדו בהוראות החוק
חדשות מחלקה ראשונה
על-פי הערכות העסקה בוצעה לפי שווי של 3 מיליון דולר
מחלקה ראשונה
טקס הנחת אבן הפינה בחוה"מ פסח    בנוכחות ח"כ לימור לבנת, שרת החינוך, התרבות והספורט
ארי סירקין
יהודי עשיר הוריש למדינת ישראל ירושה נדיבה אומנותית וכספית; מלבד הון כספי רב, הוריש האיש למדינה אוסף תמונות נדיר ובכלל זה תמונות מקוריות של פיקאסו, רנואר, סיסלי וואן גוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il