X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרווח התפעולי צמח ב-50% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-1.4 מיליון שקל - עלייה של 30% לעומת הרבעון הקודם הכנסות החברה צמחו ב-33% והסתכמו ב-13.6 מיליון ש"ח לעומת התקופה המקבילה אשתקד
▪  ▪  ▪

חברת וואלה! פרסמה (יום ג', 3.5.05) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2005, מהם עולה, כי רווחיות החברה ממשיכה להתחזק וההכנסות ממשיכות לצמוח.
הרווח התפעולי צמח ב-50% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-1.4 מיליון שקלים, עלייה של 30% לעומת הרבעון הקודם. הרווח הנקי הסתכם ב-1.2 מיליון ש"ח - עלייה של 50% לעומת רבעון מקביל ועלייה של כ-50% מול רבעון קודם.
הכנסות החברה צמחו ב-33% והסתכמו ב-13.6 מיליון שקלים לעומת התקופה המקבילה אשתקד וב-12% ביחס לרבעון הקודם.
הצמיחה בהכנסות החברה מיוחסת לגידול המתמשך והעקבי בתקציבי הפרסום המופנים לאינטרנט, זאת כתוצאה מתהליך התבססותו של המדיום האינטרנטי כמדיום פרסומי צומח ואפקטיבי. השקתם בוואלה! של מוצרי פרסום חדשניים ויצירתיים בתחום הפס הרחב, הביאו להרחבת התקציבים המופנים אליה מסך הנתח הכולל המוקצה לתחום האינטרנט בישראל, תוך גיוון המפרסמים ומגזרי הפרסום.
לדברי החברה, עוצמתה של וואלה! מתבטאת היטב בצבר ההזמנות הצומח שלה המורכב מהסכמים ארוכי טווח עם מפרסמים אסטרטגיים במשק. מדובר בהסכמים שנחתמו במהלך הרבעון ומימושם על-ידי המפרסמים צפוי להתממש במהלך התקופה הקרובה ולהניב לחברה הכנסות נוספות. צבר ההזמנות של החברה הסתכם ברבעון הראשון השנה ב-6.2 מליון שקלים לעומת 4.8 מליון שקלים ברבעון הקודם.
אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה! אמר, כי "המובילות בשלושת תחומים הליבה שלנו: חיפוש, תוכן ודואר האלקטרוני, מתבטאת היטב בעלייה במספר הגולשים בפורטל ובעלייה במחירי הפרסום שאנו גובים". ישראלי הוסיף, כי צבר ההזמנות של וואלה! מעיד יותר מכל על ההסכמים האסטרטגיים של וואלה! עם מפרסמים מובילים במשק המבקשים להבטיח את נוכחותם בפורטל כחלק ממהלכים שיווקים ותדמיתיים ארוכי טווח תוך הערכת וואלה! כמדיום אפקטיבי למהלכיהם.
גם בתחום המסחר האלקטרוני וואלה! ממשיכה להתחזק. חברת-הבת וואלה!שופס מתבססת כשחקן המוביל בתחום המסחר האלקטרוני בישראל וממשיכה להיכנס בהצלחה לתחומים חדשים כגון: נדל"ן, רכב ותיירות - תחומים המתאפיינים בטרנסאקציות בעלי היקף כספי גבוה.
ברבעון הראשון השנה הגיעה החברה ל-1.45 מיליון משתמשים בדואר האלקטרוני בנפח של 1 ג'יגה בארץ ובחו"ל, ולכ-1.2 מיליון גולשים.
אודות וואלה!
: וואלה! כפורטל, משרת קהילה של מעל ל-3 מיליון ישראלים בארץ ובחו"ל מדי חודש. ערוצי המדיה משדרים ומפיצים תכנים מקוריים בשיתוף שורה של ספקי תוכן שונים, לקהלים רבים ומגוונים. כמו-כן, וואלה! כמדיית אינטרנט משמשת כספקית של תכנים דיגיטליים, המופצים על ידה לפלטפורמות בתחומי הסלולר, מחשבי כף היד והטלוויזיה האינטראקטיבית, באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מובילות.

תאריך:  03/05/2005   |   עודכן:  03/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
החברה גייסה ברבעון 48 אלף לקוחות חדשים נטו    מספר מנוייה הפעילים לסוף הרבעון: 2,180,000    נמשך הגידול בהכנסות החברה: ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב- 1,110 מיליון ש"ח לעומת 1,070 מליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
שלומי דיאז
האישה ביקשה להיפרד והמאהב סירב    הבעל כעס ודקר אותו למוות    בירושלים נורה תושב העיר
עומר שיקלר
לטענת עמותת "רופאים לזכויות אדם" גורמי ביטחון מנעו ממחמד רדאד, חולה לב בן 38 קבלת טיפול רפואי לאחר שסרב להסגיר את אחיו פעילי הטרור
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
ממשלת שבדיה הזמינה את המחקר בעקבות דיווחים על עלייה בשיעור מקרי הניצול המיני של בעלי חיים במדינה
מיכל הרשקוביץ
ביהמ"ש קבע פיצוי בסך 5,000 שקל, לנופשים אשר תבעו את סוכנות הנסיעות אופיר טורס, בגין ליקויים בחופשתם    נקבע, כי היה על הסוכנות לברר מה מצב האי והיאכטה, לפני ששלחה אליהם את הנופשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il