X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות

שלוש פעמים הסתננה גלינה ז'כריוק לישראל בזהות מזוייפת כאשר היא מערימה על רשויות המדינה. השבוע דחה בית המשפט את בקשתה לאשרת שהייה ורישיון עבודה מחמת חוסר תום לב והעדר ניקיון כפיים.
גלינה ז'כריוק ביקשה להישאר בישראל ולהתאחד עם בן זוגה, אהרן יעקב, אזרח ישראלי, אלא שהדרך לשם היתה רצופה מעשים בלתי כשרים.
בשנת 1998 נכנסה ז'כריוק לראשונה לישראל כשהיא נעזרת בזהות בדויה. בישראל עבדה כשנתיים במלצרות וניקיון ולאחר מכן שבה לאוקראינה. בשנת 2004 חזרה ז'כריוק בשנית לישראל, בזהות בדויה נוספת, עבדה כ-11 חודשים בניקיון אשר במהלכם הכירה את בן זוגה, אהרן יעקב ובסופם עזבה את ישראל.
בחודש אוקטובר 2004 חזרה ז'כריוק לישראל בשלישית באשרת תייר בתוקף ל-8 ימים, הפעם בשם "סבטלנה פרנקו". בתחילת חודש מרס 2005 הגישו ז'כריוק ויעקב בקשה לרישיון ישיבת ביקור תוך שהיא עושה שימוש בשם המזוייף עימו נכנסה לישראל בפעם השלישית.
לאחר שבקשתה זו נדחתה עתרה לבית המשפט לעניינים מינהליים בתל אביב נגד החלטת משרד הפנים.
בפסק הדין שהתקבל השבוע בבית המשפט לעניינים מינהליים בתל אביב מותחת השופטת שרה גדות ביקורת נגד ז'כריוק ובן זוגה: "העותרת נכנסה לישראל שלוש פעמים, כל פעם בזהות מזויפת שונה ולתקופות ממושכות. בכניסתה השלישית והאחרונה נכנסה העותרת בזהות בדויה במסגרת אשרת תייר, כאשר מטרתה האמיתית הייתה להתאחד עם העותר. כמו כן העותרת עשתה דין לעצמה ובחרה להתעלם מהאשרה שניתנה לה בזהות הבדויה למשך 8 ימים והמשיכה לשהות בישראל לאחר תום אותם 8 הימים, עד היום למעשה".
השופטת המשיכה וציינה, כי "העותרים אף הרחיקו לכת והגישו לבית משפט זה עתירה לסעד מן הצדק בזהות בדויה, כשהעותרת מזדהה וחותמת על תצהיר בזהות מזויפת. כניסה שלוש פעמים בזהות מזויפת ושהייה באופן בלתי חוקי למשך תקופה ממושכת, כמו גם הגשת העתירה הראשונה בזהות בדויה, מהווים התנהגות חסרת תום לב השוללת מהעותרים את הזכות לסעד".
העתירות של עובדים זרים נוהג בית המשפט שלא להטיל הוצאות על העובד הזר, זאת לאור מצבו הכלכלי הקשה, אלא שבמקרה זה בחרה השופטת גדות לחרוג ממנהג זה ולהטיל על ז'כריוק ובן זוגה הוצאות משפט בסך 5,000 שקלים לאור התנהלותה של ז'כריוק וכניסתה לישראל בזהות בדויה.

עתמ 001503/05 ז'כריוק גלינה נ' משרד הפנים
תאריך:  14/06/2005   |   עודכן:  15/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
מגיש הטלוויזיה בתוכנית "בולדוג", גיא מרוז, עוכב במשטרה בין חוב ישן של כ-20 אלף ש"ח בגין דוחות חנייה לעיריית תל אביב    לאחר מספר שעות הסדיר את חובו ושוחרר לביתו
רנית נחום-הלוי
כך השיב ראש הממשלה לאופוזיציה בנאום נוקב שנשא מעל בימת הכנסת    קרא לאופוזיציה: תסתכלו במראה - אתם הרי יודעים איך אתם נראים    בהצבעה על הודעתו ספג מפלה צורמת: רק 30 ח"כים תמכו בדבריו
עומר שיקלר
מטה הדרום אירגן שיירת מכוניות אשר יצא משדרות ועושה את דרכה דרך נתיבות ואופקים עד למחסום כיסופים    כנרת רוזנפלד: "אנחנו מתכננים לעשות בדרך כמה דברים נחמדים"
ברוך לוי
החשב הכללי: הוצאות השכר בתקציב המדינה הלכו ותפחו ללא פיקוח ובקרה הולמים במשך שנים; הסך הכולל של הוצאות השכר והנלוות לשכר בתקציב מסתכם בכ-60 מיליארדי ש"ח המשולמים לכ-300,000 עובדים וגמלאים
מערכת ספורט 5
הישג מצוין לשייט הישראלי    השיוטים ביום האחרון של אליפות אירופה בוטלו ושני הצמדים הישראלים, אודי גל וגידי קליגר וורד בוסקילה וניקה קורנצקי, זכו במדליות כסף    כל הארבעה צפויים להיכנס לסגל היהלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il