נמשך הקמפיין הציבורי והפרסומי של ועדי עובדי הבנקים נגד יישום מסקנות ועדת בכר, ועולה החל ביום ד' (6.7.05)
גם באינטרנט.
קמפיין אינטרנט גדול, שיכלול אתר אינטרנט מיוחד ו"באנרים" פרסומיים באתרי התוכן המובילים. האתר יספק לציבור מידע מקיף על מסקנות ועדת בכר ועל ההשלכות שלהם לגבי חסכונותיהם, כמו העלייה בדמי הניהול, הפחתת התחרות בשוק והפגיעה בחופש הבחירה של החוסכים. כמו כן, האתר יאפשר לקבל תשובות לשאלות שונות מצוות מומחים בנושא.
מחברת ספין - מעצבי דעת קהל (בבעלות יובל פורת וזיו ברנע), המייעצת לועדי הבנקים ומנהלת את הקמפיין שלהם, נמסר כי מסקרים כמותיים מקיפים שנערכו על-ידי החברה עלה, כי הציבור הישראלי סומך על יכולת הניהול של הבנקים יותר משהוא סומך על יכולת הניהול של גופים פרטיים ושל חברות הביטוח. עוד התברר, כי לרוב הציבור חשוב ליהנות מרמת ביטחון גבוהה, גם במחיר של תשואה נמוכה יותר.
בנוסף, לאחר שבמהלך השבוע שעבר פורסמו מודעות בעיתונים תחת הכותרת "אחיתופל ייעוץ השקעות", שהזהירו את האזרחים מפני העברת החסכונות שלהם מניהול הבנקים לניהול של גופים פרטיים קטנים ולא יציבים, החל בתחילת השבוע פרסום מודעות עם תמונה של רולטה והכיתוב "החיים שלנו הם לא קזינו. אל תכריחו אותנו להמר".