X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צוללת מיני מדגם AS-28 שעל סיפונה 7 מלחים נלכדה ברשתות דייגים בעומק של 190 מטר קצין רוסי: יש לצוות אויר לעוד יום אחד
▪  ▪  ▪

כלי רכב תת-ימי שעל סיפונו 7 חיילים של הצבא הרוסי נתקע בעומק של 190 מטר מתחת לפני המים, בקרבת חצי האי קמצ'טקה. גורם צבאי רוסי סיפר, כי כלי הרכב נתקל ביום ה' בעצם בלתי מזוהה והדבר מונע את עליתו על-פני המים. מספר מדינות לוקחות חלק במבצע חילוץ נרחב.
גורמים בצבא הרוסי סיפרו, כי מדובר במיני-צוללת שנלכדה, ככל הנראה, ברשתות דיג. הם הדגישו, כי לפי חישובים שערכו כמות החמצן צפוייה להספיק לפחות לעוד יום אחד. "כמות האויר שנותרה צריכה להספיק לעוד יום אחד" אמר קפטן איגור דיגלו לתחנת טלוויזיה ממשלתית.
דובר של הצי הפסיפי, אלכסנדר קספרוב, אמר ביום ו' (5.8.05) כי נוצר קשר על החיילים הלכודים מתחת לפני הים ואיש מהם לא נפגע. עוד ציין, כי מדחף הספינה נלכד ברשתות דייגים במהלך פעילות ביום ה'.
"המבצע נמשך. יש לנו יום אחד, ופעולות נמרצות ננקטות במטרה לחלץ את כלי השייט AS-28 ואת הצוות שעל סיפונו", הוא הוסיף. גורמים נוספים ברוסיה מציינים, כי נוצר קשר עם גורמי צי בארה"ב ונבחנת אפשרות לשיתוף פעולה במידת הצורך.
מבצע נרחב לחילוץ הצוללת
מאחר שחמצן העומד לרשות המלחים הוא מוגבל, החלו מיד פעולות חילוץ בהן לוקחים חלק מספר מדינות. רוסיה שיגרה למקום לפחות תשע ספינות וגם יפן שיגרה למקום ספינות. ארה"ב ובריטניה הטיסו לבסיס צבאי בקרבת האיזור ציוד אשר באמצעותו ינסו להגיע לצוללת התקועה.
ארה"ב שיגרה כלי שייט לא מאוייש אשר יצלול למקום התאונה ויבחן את המתרחש ויוכל לספק אומדן על גודל הנזק. בשעות הבוקר המוקדמות של שבת (6.8.05) נודע כי מטוסי שתי המדינות נחתו והציוד נפרק ועושה את דרכו לשטח החיפושים.
ביום ו' דיווחה סוכנות הידיעות AP, כי הצי האמריקני יעביר לידי הרוסים כלי שייט לא מאוייש על-מנת לסייע בחילוץ הצוללת. את המידע מסר פפטן דיגלו. בנוסף הוא ציין, כי מטוס של חיל האויר האמריקני יטיס את הציוד מבסיס הצי בסן דייגו, קליפורניה לאיזור התקרית. דיגלו הוסיף כי גם בריטניה סיפקה ציוד סיוע, אך לא פרט מהו הציוד.
עקב העומק הרב בו נמצאת הספינה נמנעת האפשרות מהמלחים שעל הסיפון ולחלץ את עצמם בשחייה וכן הדבר מונע הגעתם של צוללנים למקום.

תאריך:  05/08/2005   |   עודכן:  06/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
בעקבות קבלת מידע מודיעיני על כוונת ארגוני טרור לבצע במקום פיגוע הוחלט להרחיק את 4 ספינות מנמל אלאנייה שבטורקיה    על סיפוני הספינות כ-3,500 נופשים ישראלים
ניר וייס
בפסק-דין הצהרתי איפשר ביהמ"ש המחוזי בירושלים ליהודיה רווקה לפנות למוסד רפואי, ולקבל טיפולי הפריה חוץ גופית, גם כאשר תורם הזרע הינו גבר נשוי שזהותו ידועה
יפעת גדות
מדובר בהתקדמות מרגשת ובמציאת תחום חדש ומהפכני בגילוי גנים הקשורים למחלה התקווה היא כי טכנולוגייה חדשנית זו תביא עימה עלייה מקבילה במהירות בה טיפולים חדשים לסרטן יגיעו לחולה עצמו
ניר וייס
כך אישר הממונה על ההגבלים העיסקיים    המיזם הינו פרויקט משותף של משרדי הפרסום IPG ראובני פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי, במתן שירותי ייעוץ, תכנון ורכישת מדיה
טלספורט
המשחק מול נתניה בגביע הטוטו ישמש כמבחן עבור מאמן מכבי פ"ת לקראת המפגש מול "באשקימי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il