X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמגד חינאווי עמד בראש תשתית החמאס בשכם אחראי על הקמת מעבדות נפץ ותכנון פיגועים חיילים פגעו בחוליית מחבלים ברצועת עזה
▪  ▪  ▪
הנשק שאותר על גופו של אמגד חינאווי

עומר שיקלר
תותחי צה"ל הפגיזו שטחים ברצועה

ראש החמאס בשכם, אמגד חינאווי, חוסל הלילה (ב', 14.11.05) במהלך פעילות מבצעית משותפת של כוחות משטרה מיוחדים בשילוב עם יחידות של דובדבן, צנחנים וחרוב נגד תשתיות החמאס בשכם.
במהלך פעילות הכוחות זיהו החיילים אדם נמלט מאחד הבתים כשהוא חמוש. הוא פתח בירי לעבר הכוח שהשיב באש והרג אותו. עדי ראייה פלשתינים סיפרו, כי הוא נורה בעת שטיפס על גדר בזמן שהוא נמלט מהחיילים שהיו מלווים הכלבי גישוש ותקיפה.
במערכת הביטחון אומרים כי ההרוג, אמגד חינאווי, עמד בראש תשתית שעמדה להוציא פיגוע. על גופתו נמצאו רובה קלצ'ניקוב, אקדח ושש מחסניות. כמו כן נעצרו באותה פעילות שמונה פעילי חמאס נוספים.
ממערכת הביטחון נמסר כי אמגד מחמד חלמי חינאווי, כבן 33, משכם, שימש כראש ארגון הטרור חמאס בעיר. חינאווי שימש במהלך השנתיים האחרונות כראש תשתית ארגון החמאס בעיר. בנוסף, הוא לקח חלק בפיגועי ירי בהם נהרגו ונפצעו ישראלים.
במהלך החודשים האחרונים פעל חינאווי באופן אינטנסיבי לחיזוק התשתית הצבאית של החמאס בשכם והכנתה לקראת ביצוע פיגועים. בשנתיים האחרונות ביצעו כוחות הביטחון גלי מעצרים בתשתית שבראשה עמד חינאווי. מעצרים אלה לא מנעו מחינאווי לשוב ולשקם את תשתית הארגון בכל פעם מחדש, על-ידי גיוס סייענים וחברי חולייה חדשים.
החולייה פעלה תחת פיקודו ואחריותו והכינה חומרי נפץ, מטענים וחגורות נפץ באמצעות מעבדות חבלה בשכם, לצורך ביצוע פיגועי התאבדות באזור יהודה ושומרון ובעורף ישראל.
החמאס: התגובה הכואבת של קסאם בדרכה
בחמאס מיהרו לאיים כי ישראל תשלם מחיר כבד על חיסולו של בכיר הארגון בשכם. הזרוע הצבאית של החמאס, עז-אדין אל-קסאם פירסמה הודעה בה נאמר, כי "התגובה הכואבת של קסאם בדרכה... אנחנו אומרים לציוניים שהם עומדים לשלם את המחיר. אתם תתחרטו על כל טיפת דם".
בפעילות מעצרים נוספת עצרו חיילי צה"ל מבוקשים נוספים. בכפר רנטיס, צפונית מערבית לרמאללה נעצר פעיל חמאס; בכפר אל חאדר, צפונית לבית לחם נעצר פעיל החזית העממית, וכמו כן, בכפר חוסן, מערבית לבית לחם, נעצר פעיל חזית עממית.
במערכת הביטחון מציינים כי מאז הפיגוע בחדרה בו נהרגו שישה בני אדם נעצרו ברחבי יהודה ושומרון מאות מבוקשים מכל ארגוני הטרור.
רצועת עזה - ההסלמה נמשכת
בשעות הבוקר פגעו חיילי צה"ל מחטיבת גבעתי בחוליית טרור דרומית למעבר קרני. הפלשתינים מציינים כי מדובר בחולייה של משגרי RPG שעמדה לפעול נגד חיילי צה"ל. החיילים דיווחו על פגיעה בחמושים.
הפלשתינים דיווחו כי מירי כוחות צה"ל נהרג מחבל אחד ושניים נפצעו באורח בינוני עד קשה. הם ציינו עוד, כי על כל אחד מהמחבלים זוהה מטול RPG וכלי נשק נוספים.
החל משעות אחר-הצהריים של יום א' (13.11.05) ועד קרוב לחצות ירו תותחי צה"ל לעבר רצועת עזה לפחות 10 פעמים. הירי בא בתגובה לשיגור פצצת מרגמה לעבר שטח ישראל. במערכת הביטחון ציינו כי מדובר בפעולה שנועדה להגביר את ההרתעה כלפי משגרי הקסאמים והפצמ"רים.
תאריך:  14/11/2005   |   עודכן:  14/11/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, החליט לשבור את אחדות השורות בקרב מנהיגי המדינה סביב יום הזכרון לרצח רבין    "אחרי עשר שנים זה קצת מתחיל להזכיר מסע צלב"
הדר פרבר
הטקס מתקיים במעמד ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, נשיא בית המשפט העליון, בני משפחת רבין, קונדוליזה רייס וביל והילארי קלינטון    אחה"צ: ישיבת כנסת מיוחדת
הדר פרבר
טאריק אחמד דאר, רוקח במקצועו, חשוד שתכנן ומימן את ביצוע הפיגועים    מכחיש את החשדות
יפעת גדות
אינדקס מסת הגוף, הידוע כ-BMI, הוא כלי טוב לאנשים בוגרים אך הוא עלול לעודד אנשים עם עצמות כבדות יותר או שרירים לרדת במשקל שלא לצורך    אינו מתאים לקשישים או למי שאיבדו הרבה מהשרירים שלהם
הדר פרבר
אמרה את הדברים במהלך פגישה משותפת הבוקר עם ראש הממשלה אריאל שרון דורשת להגיע להסכם בנושא פתיחת המעברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il