X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א רוצה לחזור למסלול הניצחונות מול ציבונה זאגרב. וויל סולומון: "אנחנו בשיא הריכוז לקראת המשחק הזה". ניקולה ווציץ′: "אני כבר לא זוכר מה היה בשבוע שעבר"
▪  ▪  ▪

כשההפסד לאולימפיאקוס עדיין מהדהד ברקע, תתייצב הערב מכבי ת"א למשחק ביתי מול ציבונה זאגרב במחזור השלישי של היורוליג (20:45, שידור ישיר בערוץ 1).
באלופת אירופה עסקו השבוע בשני דברים: הראשון היה מכת הפציעות שעוברת על הקבוצה כשגם מייסיאו באסטון וגם יניב גרין ערכו אמש אימון קל בלבד, אך צפויים לשחק. הנושא השני שהיה על הפרק הוא הרגעת הרוחות לאחר ההתבטאויות בתקשורת של פיני גרשון ורענן כץ בנוגע לסגל הקבוצה. אמש כבר נראה שהדבר היחיד שמעניין את מכבי הוא המשחק מול ציבונה והרצון לחזור מהר ככל האפשר למסלול הנצחונות ביורוליג.
במסיבת העיתונאים המסורתית לפני משחקי הבית, סירב פיני גרשון להתייחס לאירועי השבוע ורק התלוצץ כשאמר: "אם לא נתתי לכם כותרת תצלצלו לרענן (כץ) ויהיה בסדר...", לקראת המשחק אמר המאמן: "אני לא יודע אם להגיר את ציבונה כיריבה נוחה, אבל במצב שהם באים ובשלב שאנחנו נמצאים בו, זה בסדר. כמו בשבוע שעבר וכמו גם נגד סופוט גם המשחק הזה תלוי בנו. בבית אנחנו צריכים לנצח".
גרשון גם דיבר על מכת הפציעות שעוברת על הקבוצה שלו: "אם זה היה משחק ליגה ולא גביע אירופה, אני לא בטוח שכולם היו משחקים. מצבת השחקנים לא ממש נראית טוב וזה מצב שלא היינו בו הרבה זמן. רק במשחק נדע באמת מי יכול לעלות למגרש לשחק כמו שצריך. רק אלו שיהיו כשירים ב-100 אחוז ישחקו. אני לא מתכוון לסכן אף אחד כי יש לנו עוד דבר או שניים לעשות העונה".
על תפקודו של ויל סולומון אמר גרשון: "מכבי ת"א אף פעם לא היתה בנויה על שחקן אחד. גם לשאראס היו משחקים לא טובים. אסור לשים את כל הקבוצה הזאת על הכתפיים של ויל. רוב השחקנים שיש פה הם שחקנים שזכו עם הקבוצה הזאת פעמיים ברציפות בגביע אירופה".
רבות דובר השבוע על הלחץ סביב מכבי בעקבות ההפסד ביוון. וויל סולומון טוען שלחץ לא היה והוא מבחינתו מרוכז אך ורק בציבונה זאגרב: "לא הרגשתי שום לחץ במהלך השבוע הזה. הפסדים זה חלק מכדורסל. מה שהיה בשבוע שעבר נגמר, ואנחנו כבר בשיא הריכוז וההכנות לקראת ציבונה זאגרב. אנחנו רוצים לבוא ולשחק את הכדורסל שלנו במיוחד מול הקהל הביתי שלנו".
ניקולה וויצ'יץ' כבר חווה הפסד או שניים במכבי ת"א ויודע להתייחס למה שקרה בשבוע שעבר בפרופורציות הנכונות: "אני כבר לא זוכר מה קרה בשבוע שעבר. אני לא יודע איזה לחץ אתם מדברים. יש לנו נגד ציבונה משחק חשוב שאנחנו רוצים לנצח. אנחנו משחקים בבית. הביטחון שלנו לא נפגע בגלל ההפסד ביוון. זה רק משחק אחד וזה קורה מידי פעם. אנחנו קבוצה עם ניסיון ואנחנו יודעים שבהתחלה יהיו עליות וירידות. חשוב לזכור שיש פה חבר'ה חדשים. טבעי שאנחנו לא בשיא הכושר וזה יקח עוד זמן".
היריבה, ציבונה זגרב, לא מגיעה למשחק במצב אופטימלי. בדומה למכבי, גם הקרואטים סובלים מפציעות ונחתו אחה"צ בארץ ללא שני שחקנים, מרינו באזדריץ' ויוריקה ז'וזה הפצועים. לציבונה יש כמה שמות מוכרים בסגל כמו הרכז, סקוני פן, שהפסיד למכבי ברבע גמר היורוליג בעונה שעברה במדי פזארו. בנט דייויסון הפוורורד האמריקני והקרואטים, דאבור קוס, מאטה סקאלין ודאמרי רנציץ'.
בציבונה יודעים, שבכדי להפתיע את מכבי ת"א בבית במיוחד כשהיא מגיעה אחרי הפסד, זו משימה כמעט בלתי אפשרית. מאמן הקבוצה, דראז'ן אנזולוביץ' דיבר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא במצב טוב בריאותית, הגענו בלי שני שחקנים פצועים. אנחנו מכירים את הכוח והיכולת של מכבי. ראינו את שני המשחקים שלהם וראינו שסגנון המשחק שלהם לא השתנה בהרבה מהעונה שעברה. מכבי היא עדיין קבוצה ברמה מאוד גבוהה וזה ייתן לנו מוטיבציה לבדוק את היכולת שלנו מולם. אני לא מפחד מתבוסה, אבל הייתי מעדיף להגיע הנה אחרי שהם ניצחו, כי עכשיו חשוב למכבי להוכיח שהיא חוזרת לעצמה".

תאריך:  17/11/2005   |   עודכן:  17/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בקלטת וידאו מאיים טרוריסט, ככל הנראה מפקד בג'מעה אל-איסלמיה, לבצע פיגועים נגד מטרות אמריקניות, איטלקיות, אנגליות ואוסטרליות
אשר גולדברג
פרננדס הוא הבוס ובתוך שבועיים שלושה, הוא יחל לבצע שינויים    היום בצהריים יגיע הצרפתי לבית וגן
יפעת גדות
גברים עם רמה גבוהה של עויינות היו בסבירות גבוהה פי שניים לסבול מאירועים חוזרים של בריאות לקוייה של הלב מאשר גברים עם רמת עויינות נמוכה
הדר פרבר
מחקר חדש: הגולש הסיני הממוצע הוא צעיר, זכר, שמחפש חדשות, משחקי מחשב, תוכנות וחומרות, ואינו משתמש בדואר אלקטרוני
שלומי דיאז
50 גרם הרואין בשווי 20 אלף שקל הוסלקו בתוך קופסת שימורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il