X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות תקלה טכנית במערכת הפתיחה האוטומטית של המקלטים הציבוריים בצפון עברו שעות עד שהמקלטים נפתחו קטיושות ופצמ"רים נחתו ביישובים בצפון
▪  ▪  ▪

המערכת לשעות חירום לא פעלה בחירום: למרות הנחיית מערכת הביטחון לתושבי הצפון לרדת למקלטים ולהיכנס למרחבים המוגנים בעקבות התקפות החיזבאללה על יישובי הצפון אתמול (ב', 21.11.05) וירי פצצות המרגמה והקטיושות, תושבים רבים ציינו כי פתיחת המקלטים הציבוריים התעכבה זמן רב.
תושב נהריה, טנדלר אלכס, סיפר ל- Nfc, כי בעקבות הודעת מערכת הביטחון להיכנס למקלטים הלך עם בתו למקלט הציבורי השכונתי, אך זה היה נעול. "ניידות משטרה סיירו ברחובות וכרזו לתושבים להיכנס למקלטים או לחדרי הביטחון. הלכנו למקלט אבל זה היה סגור".
הוא מספר כי התקשר למוקד העירוני וזה אמר לו כי צוותי החירום בדרכם למקלטים כדי לפתוח אותם. לדבריו, רק לאחר כשעה וחצי הגיעו לבסוף אנשי העיריה ופתחו את המקלט. "הילדה שלי התחילה להילחץ. המשטרה קראה לאנשים להיכנס למקלט אבל זה היה סגור. לא ידעתי מה להגיד לה. זה נראה רע. לדעתי זה היה צריך להתנהל אחרת".
במהלך התקפת החיזבאללה על יישובי הצפון נרשמו נפילות של קטיושות במספר יישובים בצפון ובית במטולה אף ספג פגיעה ישירה. בשעות הלילה, בעקבות דיון הערכת מצב שקיימה מערכת הביטחון הוחלט לאפשר לתושבים לצאת מהמקלטים ולשוב לשיגרה. הפעם הקודמת שנורתה קטיושה לעבר יישובי הצפון היה ביום העצמאות, לפני כחצי שנה, עת אחד האירגונים הפלשתינים שיגר רקטה שנחתה ביישוב שלומי.
עיריית נהריה: הייתה תקלה
גליה מור, דוברת עיריית נהריה הודתה כי הייתה תקלה טכנית שגרמה לעיכוב בפתיחת המקלטים הציבוריים. ל- Nfc היא סיפרה, כי התקלה התרחשה במספר יישובים במרחב לאחר שהתגלתה בעיה במערכת הפתיחה האלקטרונית של המקלטים.
המקלטים הציבוריים ביישובי הצפון מחוברים למערכת אלקטרונית אוטומטית אשר מאפשרת בשעת חירום את פתיחתם המיידית של המקלטים. המערכת מחוברת למוקד אשר אחראי על הפתיחה.
"הייתה בעיה במערכת האלקטרונית", מספרת מור, "חלק מהמקלטים לא נפתחו וצוותים עירוניים שוגרו באופן מיידי לפתוח את המקלטים ידנית. חלק מהמנעולים אף נפרצו. זה תהליך שלקח זמן". היא מציינת כי החברה האחראית על המערכת האלקטרונית תגיע במהלך היום לבחון את התקלה שהתגלתה במערכת ובמקביל הצוותים העירוניים יעברו בין כל המקלטים ויבחנו אותם.

תאריך:  22/11/2005   |   עודכן:  22/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
נתון זה עולה לרגל היום הבינלאומי לציון המאבק באלימות נגד נשים    1 מכל 3 נשים עוברת תקיפה מינית במהלך חייה    היום תתקיים עצרת הזדהות בתל אביב    לדברי ח"כ גבריאלי, אף חבר כנסת מחברי הוועדה לא נכח בדיון שנערך לרגל יום זה
מירב לוי
המכונים יוקמו באור יהודה, ראש העין, מעלה אדומים, קריית גת, דימונה ונתיבות    בישראל פועלים כיום 52 מכוני רישוי רכב
עומר שיקלר
חברת אזורים מכרה ברבעון השלישי 250 יחידות דיור לעומת 140 ברבעון המקביל אשתקד    הרווח הנקי ברבעון השלישי גדל אף הוא ב-80%, מ-11 מיליון שקל ל-20 מיליון שקל
עומר שיקלר
הרווח הנקי של בנק אגוד בתשעת החודשים הראשונים עלה ב-145.8% ל-59 מיליון שקל
גלית יצחק
קבוצת "נוער אומר לא לסמים", בשיתוף מחלקת החינוך בעירית הרצליה ומדור מחויבות אישית תעניק מידע והסברים לבני נוער בכל הקשור לסמים ואלכוהול באזורי בילוי, גנים ציבוריים ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il